7 weken Zwanger - pijn en lichte bloeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happy hertje, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Hi dames,

Ik heb 2 april een terugplaatsing gehad. Na wachtdagen bleek ik eindelijk zwanger. Ben nu bijna zeven weken. Morgen heb ik mijn eerste echo maar probleem is dat ik vandaag heel licht bloeding heb gehad (licht roze) en last van buikpijn, te vergelijken met ongesteldheidpijn. Had zelfde afgelopen vrijdag maar zaterdag en zondag geen last meer van. Verschil is dat buikpijn nu langer aanhoud.

Heeft iemand hier ervaring mee? Betekent dit wellicht beginnend miskraam. Maak mij echt zorgen en kan niet wachten tot morgen. Is combinatie van pijn en licht bloeding teken van een beginnend mk? 😞

2. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    als je je echt heel veel zorgen maakt gewoon vk bellen. en gefeliciteerd natuurlijk. hopelijk is alles gewoon goed :)

3. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Bloedverlies in het eerste trimester komt vaker voor! Ik had het na harde ontlasting en op een dag veel niezen. Het was toen ook roze. Schrok me dood en was bang voor een miskraam, maar nadien geen bloedverlies meer gehad gelukkig!

Wordt het bloedverlies erger? En hoeveel is het?
    Licht roze is goed, helder rood niet. De krampen kunnen ook van je groeiende baarmoeder komen. Ik hoop voor je dat alles goed is morgen!!

4. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties. Ja het is licht roze indd. Tot nu toe denk maar paar druppels. Vrijdag was het licht roze van kleur en vandaag was het beetje bruin achtig. Pffff hoop dat morgen voor beter nieuws.

Nogmaals dank

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Zelf geen ervaring met bloeden erbij, hoop voor je dat alles goed is!
    Ik ben bijna net zover als jou, ik heb wel ook van die krampen wat jij ook heb! Volgens mij hoort dat erbij, de groei van je baarmoeder.

Sterkte en hopen op goed nieuws morgen!!

6. Dua82

Dua82 Actief lid

25 aug 2015
    190
    14
    18
    Ik heb ook bloedverlies gehad.
    Op de dag dat ik positief had getest had ik eenmalig roze afscheiding. Heb 1 dag in week 6 oud bloed gehad maar dat kwam waarschijnlijk door de inwendige echo 1 dag ervoor en in week 7 ook een paar uur oud bloedverlies gehad.
    In week 7 waren we op vakantie, ben gewoon naar het ziekenhuis geweest maar gelukkig was alles goed.
    Ik diverse apps wordt ook aangegeven dat het normaal is om wat (oud) bloed te verliezen maar toch zit het je niet lekker.

7. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hoe is het afgelopen vandaag ???

Deel Deze Pagina