Nou is het niks nieuws dat een zwangere vrouw vaak moet plassen in de nacht.. maarr... Sinds de zwangerschap kan ik niet meer op een relaxte manier intiem zijn met mijn partner. Ook al ga ik vooraf naar het toilet, als puntje bij paaltje komt (even metaforisch gezien.. ) "in" het paaltje dan maar.. ga ik echt dood van het gevoel dat hij op mijn blaas drukt. Het is alsof mijn blaas tot de nok toe gevuld is en hij er met beide handen op staat te drukken. Herkent iemand dit? Het neemt namelijk behoorlijk het plezier weg..
Herkenbaar. Ik heb alleen geen tips en tricks want mede door dit staat het bij ons ook op een laag pitje. Het enige wat soms nog wel kan is lepeltje lepeltje, maar dan moet de baby wel hoog liggen.
O... 'gelukkig' herkenning..hmpf.. Maar... Heb jij het al eens overlegd met de vlos? Ik mag donderdag weer op bezoek en denk dat ik het toch maar eens ga vragen of dit erbij kan horen? Of heb jij misschien al een blaasonstekingonderzoek gehad?
Hier ook herkenbaar. Ik heb een constante druk down under, waardoor ik soms niet eens voel dat ik moet plassen en het dus vanzelf al komt
Heel herkenbaar. Hier liep ik dus zo'n acht weken mee En uiteindelijk bleek ik een blaasontsteking te hebben die ook al een nierbekkenontsteking bleek te zijn. Het is zooo heerlijk nu na die antibiotica kuur haha. Geen druk meer geen idee dat ik continue moet plassen. En het gekke is pas nu merk ik hoe weinig kracht ik bij het plassen had toen de ontsteking er zat
Ik zou zeker vandaag je urine laten testen! Hier is het ook niet echt prettig meer. Tenzij we hele zachte poezelige vrijpartijen hebben. Best saai haha. En ik bovenop want anders lukt het ook niet. Maar ik heb het idee alsof hij constant tegen m'n baarmoeder aan duwt. Gewoon niet fijn. Sterkte meis. Ik heb verder ook geen tips als je alle standjes andere geprobeerd hebt. Oké behalve je urine testen. Dat is wel een hele goede!
Nee, nog niet over gehad. Ik gooi het erop dat ik klein ben en alles dicht bij elkaar zit. Maar eerlijk, door de overige reacties te lezen denk ik dat ik ook maar urine ga inleveren.
Hier ook heel herkenbaar, volgens mijn gyn is het een normaal iets wat sommige vrouwen nou eenmaal hebben/voelen...
Fijn, jullie reacties.. Heb in ieder geval vandaag een urinecontainertje gekocht en laat morgen even mijn urine checken! Mocht dat het niet zijn.. dan maar duimen dat na de bevalling weer een normaal gevoel terugkomt.........