zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Omdat we ons tweede topic ook al volgepraat hebben;)
     
  2. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Tweetst! Aan jou de eer yaar. Oh, bedje ligt zalig!
     
  3. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha! Mooi dat je bedje lekker ligt! Slaap lekker!
     
  4. Dreamer08

    Dreamer08 Fanatiek lid

    24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    En hier kletsen we gewoon verder...

    Slaap lekker in je nieuwe bedje Lente! Geniet er van!!

    Yaar gefeliciteerd met je neefje! Kan me voorstellen dat je het morgen ff moeilijk gaat vinden. Maar jouw tijd komt nog wel.... Het komt vast ooit goed! Ben ook erg benieuwd naar fotos van je nieuwe keuken.

    Pff... tis inderdaad echt drama met kleren.... ik ga straks maar vast ff bedenken wat ik morgen aan doe. Als ik dat morgen nog moet doen komt het vast niet goed.... :)
     
  5. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Tante Yaaaaar, van harte gefeliciteerd met je kersverse neefje!
    Wat zou het mooi zijn als jullie Beebje ontstaan is op dezelfde dag!

    Dreamer, het vestje is van de Sting (29,95), ze hebben hem ook in andere kleurtjes. Inderdaad bruin met rode/rose bloemen, maar die heeft een collegaatje van mij al, wit met lichtrose bloemetjes, en nog een andere...

    Lente, fijn dat je de stippenrokjes nu begrijpt ;) ik doe er ook maar mee wat ik denk dat leuk is hoor! Er is vast geen voorschrift wat je er mee moet :p
    Wat betreft het weer... ik draag heel vaak meerdere dunne laagjes, heb het vandaag niet echt koud of warm gehad!

    Teamuitje was erg leuk! We hebben precies tussen de buien door kunnen golfen. Erg grappig!

    Ik heb nu trouwens toch iets raars.... Krijg ik een brief thuis van de rijksoverheid. Hebben ze mijn gegevens uit het BIG-register (registratie voor verpleegkundigen) gehaald. Of ik mee wil doen aan onderzoek naar de invloed van werkomstandigheden en blootstellingen aan weet ik veel wat bij verpleegkundigen. Of ik een paar vragenlijsten in wil vullen en 3 teennagels in wil leveren.
    Whahaha, ik dacht eerst echt dat het een gekke grap was, maa rmijn collega's hebben hem ook allemaal.
    Schijnt een onderzoek te zijn in samenwerking met de kankerbestrijding. Omdat onregelmatig werken (nachtdiensten)en blootstelling aan bepaalde stoffen enzo een slechte invloed op je gezondheid kunnen hebben.
    Laat ik nou net mijn teennagels geknipt hebben...
     
  6. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @zussie, dat is niet handig zo'n bericht als je net een kop thee vast hebt :D moest zo lachen toen ik las 3 teennagels,
    maar het blijkt nog serieus te zijn ook haha

    @yara, wat jammer dat je gisteravond niet meer naar ze toe kon. maarja op zich achteraf gezien ook vrij logisch :D
    Ik zou op dat tijstip dan ook niet meer zo'n zin hebben in bezoek ofdat mn buurvrouw bezoek zou krijgen.
    Vandaag dan dus! Leuk hoor :D

    @lente, jij hebt zeker heeeeeeerlijk geslapen! :D
     
  7. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    17 mrt 2011
    6.148
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Yara, mijn gevoel zegt ook een meisje :D Mn gevoel laat me ook nei snel in de steek, maar zal je zien dit keer wel haha :D

    Pff wat een weer he meiden...
     
  8. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Zo. rustig hier nog vanmorgen!

    Lente, je nog in kunnen houden niet vanmorgen al te testen?
    Ik vind het zo spannend, ik hou er al heel veel rekening mee dat het raak is hoor, hahaha!

    Ja die teennagels.... ik dacht eerst ook, wat een slechte grap :p maar blijkt nog echt waar te zijn ook! Kijk: Nightingale Studie
     
  9. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat ze al wat niet kunnen met teennagels zeg, en ach, die kun je wel een stukje missen :D

    lente had vast geen tijd om te testen die is zo lang mogelijk in bed gebleven vanochtend :p

    Ga vanmiddag denk ik maar eens naar Prenatal, en Zeeman, las laatst hier van iemand dat ze daar wel leuke dingen hadden.
    Nou dat moet ik dan toch even zien natuurlijk, echt nog nooit tussen kleding gekeken daar dus wie weet gaat er een wereld voor me open

    en nog naar de dierenarts met hond, controle van de castratie
    hopelijk mag hij weer buiten rennen en spelen want hij word vervelend zo van dat binnen zitten en korte stukjes lopen naar het uitlaatveldje en terug
     
  10. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morge girls!

    Pff heb echt mega slecht geslapen, het is nog zo onwerkelijk dat mn schoonzus, die ook mn beste vriendinnetje is, nu mama is en echt zo'n mooi wondertje heeft. Mn schoonma belde net of ik vanmiddag al meewilde naar het ziekenhuis, maar ik ken mn maanetje, die zou dat niet leuk vinden;) dus ik ga vanavond gewoon met hem.

    Thnx voor de felicitaties:D

    Over kleren, hmm ik was gister denk ik iets te zomers gekleed, heb nu een verstopte neus en keelpijn.. Dus vandaag veel thee drinken en straks goed mn handen wassen voordat ik Jayden vasthou;)

    Zussie, fijn dat je toch hebt kunnen golfen! Haha ook hier verslikte ik me even in mn boterham toen ik 3 teennagels las;) what the hell, ik zou ook echt denken dat iemand een grap uithaalt.

    Zeeb, haha is ook echt logisch hoor, was iets te overenthousiast toen ze gister belden;)

    Dreamer, nog een paar weekjes en dan weet je of je gevoel klopt:p

    Lente, nog 1 nachtje slapen en dan ga je testen:D ben benieuwd of we na Zeeb, Mams, Noosa en Dreamer zwangere nummer 5 mogen verwelkomen:D
     
  11. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, leuk voor babykleertjes shoppen! Ik ga dalijk ook even vast een klein cadeautje halen, omdat ik nog nietaan de luiertas ben begonnen;) die krijgt ze later wel.
     
  12. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Yaar, ik ga zo even proberen te scannen voor je hoor!
    Begint het idee een beetje te wennen? Vind je het nu zo moeilijk als dat je vantevoren dacht?
    Gek hoor, het zal toch nooit meer het zelfde zijn nu!

    En inderdaad Zeeb, bij de Zeeman hebben ze vaak echt leuke babykleertjes!
     
  13. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Komt goed meis, als je tijd hebt! Ik kan wachten hoor;)
    Hmm, het idee begint nog niet te wennen eigenlijk. Maar dat komt misschien omdat ik ze nog niet gezien hebt en dat maakt het heel onwerkelijk nu. En inderdaad het idee dat het nooit meer hetzelfde is. Ik weet niet, moet echt nog ff allemaal bezinken denk ik. Voel me nu ook niet zo happy. Komt straks in het ziekenhuis wel, maar nu gewoon een raar gevoel. Kan het moeilijk omschrijven..
     
  14. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    17 mrt 2011
    6.148
    33
    48
    Kan me voorstellen dat t een raar gevoel is Yaar.. Zeker omdat je er zelf ook mee bezig bent natuurlijk..

    Ik kan het zelf nog altijd niet helemaal bevatten dat er echt een minimensje in me groeit... Drie echo's verder, je weet dat eht zo is... Maar het besef hihi :p

    Pfff kheb echt zo geen zin om te werken vandaag :(
     
  15. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ff naar het dorp, ben over ongeveer anderhalf uur terug:) tot straks!
     
  16. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dreamer , snap goed dat je geen zin hebt in werk. wat een rot weer zeg!
    Moet zeggen de afgelopen weken had ik soms wel iets van pff alweer een dag thuis, begint te vervelen zo zonder werk. maar dagen als deze vind ik het toch wel heerlijk :p
    en die tijd tot beeb er is hou ik vast wel vol. daarna heb ik mijn handen vol aan een mini mensje :D

    kan niet wachten tot ik het volop ga voelen.
    soms voel ik een soort van lichte kriebel, maar of het de baby is geen idee. Denk het wel want is een onbekend gevoel, maar binnen een paar seconde dan weer over.
     
  17. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    17 mrt 2011
    6.148
    33
    48
    Dan is t ook gelijk een stuk echter he Zeeb :D
     
  18. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Yaar, mijn scanner doet het niet!
    En ik heb er geen verstand van dus krijg hem niet aan de praat.
    Als je nou even je adres naar me mailt, dan kopieer ik hem straks op mijn werk en stuur ik hem met de post!
     
  19. Babsies

    Babsies Bekend lid

    16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden!
    Nieuw topic, wat zijn we toch een kletsmutsen :D

    @Yara: Joehoee neefje geboren! Gefeliciteerrrddd!!! En veel plezier alvast vanavond met kijken, ben heeeel benieuwd!
    Laarzen verkocht? Hoe heb je dat gedaan? Heb ook nog een paar leren laarzen staan, zo goed als nooit aangehad!
    Fijn dat de keuken bijna af is, jullie harde werk wordt beloond!
    Ennehh, ik voel me gepasseerd, zwangere nr 6 he :D

    @Zeeb: leuk dat je nog een keer mag! Voor babies hebben ze idd leuke dingetjes bij de zeeman, heb daar vaak wat gekocht voor m'n nichtjes.

    @Dreamer: leeeukkke foto van je beebje :D

    @Lente: owwww wat ubercute van je vriend! Echt heel lief :) O, en ik lees nu ook dat je bedje lekker ligt, fijn! :D

    Hier voel ik me echt helemaal blij! De pijn is nog niet weg maar wel een stuk minder, tis nu dragelijk geworden, wat een verademing! Twijfel dus wel een beetje of ik nog naar de gyn moet maarja, misschien was dit niet de laatste keer dat ik verstopt zit deze zwangerschap. Wil ff jullie mening hoor, zouden jullie heen gaan?
     
  20. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Babsies, ik zou toch gaan, al is het maar om je verhaal te doen, en mocht het dan nog eens zo zijn dan heb je sneller een belletje gedaan en hebben ze al inzicht in je situatie van vorige keer. Dat lijkt me dan makkelijker dan op dat moment toch er nog heen gaan en het hele verhaal te vertellen.
    want op dat moment wil je natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden
     

Deel Deze Pagina