zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Veel plezier Zussie en eet smakelijk! En ben benieuwd of je slaapt vannacht;)

Je zou watten erin kunnen doen met een stukje stof eroverheen (roze/blauwe sotf? Of wit?)

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie die portemonnee was wel snel binnen als hij helemaal uit engeland vervoerd moest worden. Ik vind hem ook echt heel leuk alleen had ook de prijs omgerekend naar nl en dan is hij toch wel flink aan de prijs.
    Die met dat vogeltje was ook heeel schattig.
    Eetse straks met je oma!

Pizzadag:D de pizza tonijn die ik altijd had hebben ze niet meer en dan moet ik nu naar mijn tweede keuze en tja, is toch anders haha. Ik vind die pizza's in italie zo goddelijk. Daar kan niks uit de winkel tegenop!

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    En Mams, het lijkt inderdaad allemaal veels te veel op elkaar. Pff frustrerend;)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klinkt idd goed,pizzadag :p Hier ook zelden helaas..kids maken wel graag zelf pizza..maar dan eet ik wat anders ;)

In het doosje een mini kussentje maken? Zo`n kussentje waar je ook je trouwring op kan leggen maar dan mini.Snappen we hem?

Ik show onze boom wel als het zover is,boom is vooral erg kleurig (roze,limoen,turqoise enz)...

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook altijd Ristorante Pizza Hawaii.. Jammie:D

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ok, das ook wel lastiger om opnieuw te bekleden..
    Weet je, ik denk er even over na...
    Misschien bedenk ik iets voor in het diepere doosje.... of een andere creatieve oplossing...
    Moet nu gaan namelijk ;)
    Misschien heeft oma nog wel een doosje liggen :p
    Kan morgen nog even een poging wagen op het dorp...

Spreek jullie vanavond wel weer!

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,komt je babydump bestelling vandaag al? Als het goed is iig..Via tnt? Hier komt vaak dezelfde pakketjes bezorgen,beetje zo`n indo man...Hij heeft enorm schrik van onze hondjes :p

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Leuk Mams, zo'n kleurige boom! Ik heb zelf (van toen ik alleen woonde) roze, witte, zwarte en zilveren ballen, maar helaas, ook dat krijg ik er niet door bij mn vriend;)

Ja, zo'n minikussentje kan ook! Maar als je niet te veel werk wil kun je watten ook 'instoppen' met een stukje stof,,

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Veel plezier bij je oma zussie!

En over pizza wil ik niets meer horen,ik wil het ik wil het..en wel nu :p

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wij eten ook niet zo vaak pizza....
    Diepvriespizza maak je me ook niet zo blij mee moet ik zeggen.
    Het liefst eet ik verse pizza met rauwe ham, rucola en parmezaan :)
    Pizza pesto-mozzarella vind ik ook nog wel te pruimen!
    Mannetje neemt vaak een pizzaatje als hij alleen moet eten.

Best een idee Yaar, watten met stof erover..
    Maar hoe zorg ik dan dat die rijstkorrel in het middel blijft liggen?
    Gewoon erop plakken misschien?

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook een iets-van-indo! haha doet zeker de hele wijk :p
    komt indd via tnt, chauffeur is onderweg volgens track&trace

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,komt er wel een boom bij jullie? Wat voor kleurtjes dan?

Wij hebben nepballen,van die gezellige..ivm de katten..Die slapen nl erg graag in de boom (was je daar op voorbereid Lente??) :D:D

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heeft de bezorger al ooit kennis gemaakt met jullie hond? Ik moest zo lachen toen..erg toch..maar ja onze hondjes zijn formaat mini en dan zo`n vent die bijna in z`n broek pist :D

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, hmm, misschien inderdaad erop vastplakken. Maakt niet uit toch, alsie vastzit?

Maar je moet gaan;) veel plezier en tot vanavond!

Mams, wij gaan dus een neppe boom aanschaffen. Wij hebben ook neppe ballen hoor, geen glazen. Wij hebben geen huisdieren, maar ben zelf gewoon nogal lomp;) We doen denk ik oranje ipv roze. Dus oranje, zwart, wit en zilver;)

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha nee ik doe altijd de tussendeur dicht want hond is dolenthousiast als er iemand aan de deur staat en springt zo tegen die persoon aan :D

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    onze boom word dit jaar goud. nja de versieringen :p
    en zonder lampjes erin haha. dat elk jaar al
    want ik ben zo gek dat ik denk dat dat extra brandgevaarlijk is

vorig jaar was de boom rood, maar dat vond vriend toch echt iets té. hij maakte al een vergelijking of ik ook rode lichtjes voor het raam moest hangen ;)

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat doe ik ook zeeb,maar toen deed zoon open :p

Yara,mooie kleurtjes toch ;) Gezellig kerst,heb er echt zin in!

Welja,dochter is een pietenmuts voor poes aan het maken..Poes vind het doorpassen tot nu toe prima :p

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha mams ja. Vorig jaar hadden we op 7 dec de boom neergezet en die kat bleef er echt zo goed vanaf. Alleen snuffelen. Die kat was zo lief en luisterde heel goed. Maar de 12e raakte ze onder een auto. Met deze moet ik het idd nog maar even zien. Als wij weg zijn zijn ze toch in de gang of zetten we een schot bij de keukenmuur. (die is bij ons een stukje open en kunnen we een schot voor plaatsen) Maar als ze in de gang zijn dan kunnen ze niks slopen;) Als wij thuis zijn mogen ze de boom bekijken.
    Ze liggen nu naast me, de een ligt onderop de ander heeft zijn poten helemaal om de ander heen gezwengeld en ligt met zijn hoofd weer onder de kap van de ander. Zo kunstig in wat voor houdingen die beestjes allemala kunnen slapen hhaah Jaloers op hun lenigheid!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whaha Mams, wat schattig! Fotoo:D

Zie het ook gewoon helemaal voor me, poes die braaf op gaat zitten als je dochter weer met haar muts aankomt. Geweldig!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha een pietenmuts voor poes. Knap wat die beesten allemaal met zich laten doen haha. 2 gaatjes voor oren?;)
    Geloven ze bij jou beide nog? Ik ben aan de ene kant blij dat het maandag zover is dat het pakjes avond is en dat hij op school komt. Dan is die spanning weg en kunnen we de sfeervolle kerst in met elkaar. Sommige zijn echt niet te harden. ;)

Deel Deze Pagina