Lees alleen wel dat bijv. kroketten er niet inkunnen? En dat de deksel lastig schoonmaken is? Maar verder klinkt het als een prima ding Zeker als er ook vlees inkan.
Gooi je dan alles door elkaar in de pan, en hoe zit het met het kruiden van het vlees enz? kan hij gewoon tussentijds open en bakt het nietv aan?
Zo, ik denk ik moet veel bijlezen, maar valt mee Lente, ik zou gewoon even wat recensies via internet lezen.. Maar het ding is nog best prijzig! 200 euro ofzo.. Had ik niet gedacht..
Hey meiden.... alweer veel gekletst allemaal zeg! zopas weer een testje gedaan en nu is streepje een stuk lichter al maandag zal de hcg dan toch gewoon verdwijnen uit me lichaam?
Chante, aahh meis, wat balen! Heb je een foto van de twee testen onder elkaar? Je HCG kan in het begin veel schommelen, dus hoeft niet perse verkeerd te zijn.. Zou even afwachte, van t weekend nogneens testen en alsie dan weer lichter is, zou het wel fout kunnen zijn Hoop het niet voor je!
Ik heb altijd heel veel fouten als ik met mijn telefoon tik. Ook zo irritant haha Chantej, wat gek Ik kan me voorstellen dat je je dan knap onzeker gaat voelen. Morgen nog een testje in de ochtend en dan even kijken hoe je er dan voor staat. Misschien lag het aan het moment?
Hey yaar: maakt niet uit van de typ fouten hoor. Nou ik hoop echt dat het zo is dat het schommelt het rommelt nog wel aldoor in me buik maar goed dat wil niets zeggen natuurlijk. ga het zondag met ochtend urine testen... foto heb ik gemaakt komt zo in de album.
Noos wat verveled dat ze niet precies kunnen zeggen wat je hebt... blaasontsteking is nu uitgesloten? Klinkt leuk hoor Lente een winkeltje in je klas, gezellig!! Wat vervelend dat er vannacht zo slecht geslapen is, ik heb zelf heerlijk geslapen.... had vanmorgen echt moeite met wakker worden! Zussie.... fijn dat je eerder gaat testen als je weer slecht slaapt, je moet wel voldoende rust krijgen hoor... Je moet nu al goed voor je kindje zorgen! Chantej, wat vreemd! Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt... ben benieuwd naar je volgende test! Mams, idd zeggen wat je dwars zit hoor tegen de gyn! Anders blijf je er mee lopen!
hahaha dreamer, het tempo zat er vandaag idd lekker in. ik kon zelfs tijdens het lezen af en toe niet meer volgen waar ik nu was en soms, als je later terug leest, dan zie je gewoon dat je dingen niet gelezen hebt haha
Lente: ja ik snap er echt helemaal niks van en ben nu echt onzeker. Ik hoop echt dat het aan het moment van de dag ligt. zal er over na denken om het morgen ochtend te doen maar wou eigenlijks nu zondag ochtend pas testen... even nachtje over slapen.
hij is idd lichter maar er is nog wel een streep te zien. Wanneer moest je de vk weer bellen, na he tweekend tohc?
Hahahah jah dat zal best... dan mis je gewoon stukjes! Ik ga zo ff mn eerste ovutestje doen, ben ook weer begonnen met tempraturen... Grr... ik krijg mn oude banner weer niet weg
chantej heb je ze op wisselende tijstippen gedaan ? of vandaag toevallig veel gedronken voor je de test deed ?
Ja klopt als mijn testje zondag nog posi is mag ik maandag bellen met de vk. Ergens zit ik me wel te bedenken of ik niet misschien toch maar met de ovu testjes beginnen moet je weet maar nooit... loop ik in iedergeval me ei niet mis mocht het toch mis gegaan zijn.
Mocht dit nu een verkeerd beeld geven met deze testen dan zullen ovulatietesten ook een verkeerd beeld geven nu. ik zou eerst zondag afwachten.
@Zeeb: er zit een kwartier minder tussen dan maandag... heb vanmiddag tijdens middag pauze 1 glas extra gedronken...