zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    ja ik zou ook eerst zondag afwachten, maar dat s natuurlijk wel lastig....

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Aangezien iedereen zondag gaat testen denk ik dat ik het op maandag gok. Sinterklaas dag lijkt me een mooie dag. misschien dinsdag, dan mag ik een uur later beginnen. Ook wel relaxed. Maar heb sterk het idee dat het niet zo is deze maand en dat mijn ongesteldheid eraan komt.

3. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Ja dat is ook wel weer zo. maar ja je wilt wat he. dacht miss dat zo test ook beïnvloed kon worden door bloed ofzo maar dat kan ik ook nergens vinden

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    In de actifry die wij hebben kunnen geen kroketten,volgens mij wel in de airfryer van philips.
    Pan is prima schoon te maken,eerst deden we hem in de vaatwasser.Maar die is inmiddels overleden,dus nu met de hand.No problemo.
    En het ruikt niet,ook ideaal..Frietjes kunnen er natuurlijk ook in,lekker de verse frietjes..scheutje olie en draaien maar.
    Nadeel bij de actifry is het formaat (wij hebben nog de kleine,inmiddels is er ook een grote).

Ik heb geen aandelen hoor..:p ..maar vind het een ideaal ding.En zeker als je je aandacht ook bij andere zaken moet houden (een beeb bijv ;)).Ik vind het het geld zeker waard!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahha mams, wilde idd net vragen of je wat krijgt voor je verkooppraatje;)
    Fijn dat hij bevalt. Dat ik ernaar ging googlen dacht ik, oja die heb ik wel eens in de reclame gezien.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja hoor,gewoon tegelijk..bij bijv kipstukjes eerst de kip aan en later even de groente erbij gooien.Bakt nooit aan,daarom is het mijn favo keuken apparaat :D

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    De actifry? Dat is de grote dan denk ik..die van ons was toendertijd 159,- geloof ik maar inmiddels heb je ze voor 139,- geloof ik.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hmm chantej dat zou het verschil niet moeten maken.
    Ik zou morgenochted eens een testje proberen.
    met de eerste ochtend urine ?

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, ik doe zaterdag al testen hoor;) niet zondag..

Chantej, ik hoop dat je testje morge of zondag weer donkerder is.. Deze is inderdaad lichter, maar goed, het kan inderdaad nog wat schommelen,,

Dreamer, oei, snap dat je veel bij moest lezen;) lukt het met je banner?

Mams, ik zal het nog eens goed overwegen;)

10. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Maar ik moet snachts heel vaak plassen.... kan de daarna volgende urine ook ???

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Het is weer lekker druk zo te zien;)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja chantej, ik moest toen ook heel vaak, rond een uur of 3/4 nog een keer, en dan deed ik het met de urine van meteen daarna rond n uur of 7 ofzo
    die is dan nog helemaal geconcentreerd omdat je niet gedronken hebt

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Chantej,wat balen zeg..nu nog meer onzeker.Je kan alleen maar afwachten,ik hoop echt dat het streepje weer donkerder gaat worden!

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    8 mensen, whoehoe!! zaterdag vind ik ook altijd een mooie test dag. Dan heb je die dag erna nog om bij te komen hahaha Weet nu al dat ik ook met een volgende positieve test weinig slaap.
    Ik zie wel wanneer ik test klaar ben;)

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Neeh het lukt niet met mijn banner... er staat dat ik een BCC-code weg moet halen, mar die zie ik niet staan. In het voorbeeld van mijn handtekening zie ik alleen maar een plaatje van mijn banner... zucht.... :(

Ik ben er nu vandoor, moet 8 uur bij een vriendin zijn... fijne aovnd!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hihi, daarom test ik ook zaterdag;) Maar je moet het natuurlijk doen wanneer voor jou het beste voelt!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gezellig hier..net Spangas gekeken met dochter,ik ga het nog leuk vinden ook haha
    Nu liggen ze er in,spanningen (omdat Sint op school komt) beginnen toch wel te komen bij dochter.Ik vroeg of het haar zou helpen als ze wist wat ze zou krijgen op school van sint.Maar dat is het hem volgens mij niet,ze durft Sint gewoon niet te zien.
    Morgen maar even met meester overleggen ;)

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, als je me ff de gegevens doorgeeft wil ik de banner wel maken, dan krijg je van mij de code;)
    Fijne avond meis!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, vriendinnen van mij kijken daar ook naar, echt erg;) oei, dst is lastig. Sint is ook eng. Helpt het haar nirt dat ze weet dat hij'niet echt' is?

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hahaha Yara,het is echt een tienerserie..Maar ja,ik kijk "verplicht" mee en zo erg is het niet :p Maar om het nou vrijwillig te kijken..neuh,ik ben dan ook geen tiener meer haha

Dochter is een stuk relaxter nu ze weet dat sint niet echt is.De spanningen rond het "wat zullen we krijgen en wanneer" zijn weg.Maar ze blijft een verkleed iemand doodeng vinden..en helemaal zo`n sint met grote baard waar je het gezicht niet goed van ziet.

Deel Deze Pagina