Is ook wel begrijpelijk.. Hoop dat je een goede oplossing kan vinden met de leraar! mijn linkertepel doet inmiddels ook zeer
OKe nou dan denk ik dat het morgen ochtend vroeg ga doen. meestal moet ik pas om 5u... maar dan de eerst volgende keer kan ik het ook wel even doen. och spannend.
Snap ik Chantej.. Maar morgen dus? Hoop dat de streep dan donkerder is! En anders zondag nog een keer proberen..
Waar is dat nu gebleven, die drukte? oh, kon je maar een kijkje in je buik nemen om te zien hoe het ervoor stond. Ik moet zeggen dat ik door alle gesprekken van vanmiddag weer onrustig ben geworden haha. Morgen weer een dag werken en dan is mijn gedachte weer even heerlijk op andere dingen gericht. heb 1 kleine chocoletter op dus laat de bom maar barsten
Haha, inderdaad bijna iedereen weer pleite Klopt, merk wel dat als we het er meer over hebben, ik er ook meer over nadenk. Gelukkig heb ik morgen weer een drukke dag op het werk, dus komt goed. Ohh, ik heb ook zin in chocola!
Jij hebt alleen meer dan 1 symptoom dus bij jou zal het, en dat hoop ik echt, uitwijzen naar een positieve test!
We zien wel.. Ook de dingen die ik nu voel eillen niet zeggen dat ik zwanger ben,, we zullen het zien zaterdag ondertussen duim ik ook voor jou!
Hmm, ben aan het rijmen. Heb heel veel losse stukken maar het moet nu nog 1 geheel gaan worden haha Ik heb alles zo uit mijn mouw alleen nu nog een goed stuk van maken. Vieren er hier nog mensen sint dit weekend?
Gedichten ben ik zo slecht in! Wij vieren zaterdag sinterklaas bij mijn opa en oma (hrb nog neefjes en nichtjes die geloven) en zondag gaan we met mijin ouderes en zusje uit eten. We gaan dus verder niet intesief sinterklaas vieren.. Jij wel? Behalve op school dan?
Wij vieren zondag sint bij mijn ouders..maandag vieren we het thuis.Kindjes hoeven dinsdag pas om 10.30 op school te zijn,dus dat is relaxed Dochter vroeg straks wanneer we de kerstboom gingen zetten..ik zei volgende week woensdag.Ohh doe niet zo flauw zei ze,op dinsdag is sinterklaas toch al weg