hahaha ik denk dat wij hem dinsdag avond halen en dan woe of do op gaan zetten. Wij vieren zaterdag sint met mijn fam. Zondag (hadden we zelf geregeld doordat we het op die dagen wilde vertellen) bij mijn schoonouders. Die vieren nooit, alleen voor mn nichtje, maar wij wilde dit jaar ook gezellig erbij. Nu gaan we om 11uur brunchen. Helaas met een andere beleving dit weekend dna de bedoeling was maar het zal vast wel gezellig worden! Ik moet zeggen dat ik altijd meer met mijn kant van de fam heb dan met die van mijn vriend maar goed, het is vast gezellig!
Oh ja, dat is natuurlijk wel dubbel dan.. Ik heb ook meer met mijn kant van de familie, maar xat mag de pret niet drukken toch? Wel jammer dat het nu zo'n dubbele lading heeft.. Is je gedicht al af?
M`n dochter is ook geweldig Zoon ook trouwens..wat hij weer zei.Hij gaf me van de week een knuffel (hoofd tegen m`n buik en armen om me heen).Zegt hij heel droog "hey,waarom komt die baby steeds dichterbij?" Nou,dan kom ik niet meer bij Zal wel ff gek zijn lente,dat je maar snel je nieuwe momentje kan plannen
hahaha nee, zat even met tranen in mijn ogen het stukje van de voice te kijken. Die van bruce springsteen ging een stukje zingen voor een vrouw die op sterven lag. Als je al die emoties ziet en dan achteraf ook nog hoort dat ze is overleden dan kan ik zo een potje mee peeuwen. Ga nu weer verder rijmen en ondertussen hier mee tikken/lezen
Ohh geweldig, de onschuld en nuchterheid van kinderen! Lente, ik kan daar ook niet tegen ga dan zo een potje mee xitten te janken. Maar ik doe dat altijd, ben gwoon een emotionele muts succes met je gedicht afmaken! Zussie, je bent er weer was het gezellig bij je omaatje?
hahahaha waarom kom je steeds dichterbij Kinderen kunnen nog zo heerlijk simpel nadenken dat je af en toe zo hard om ze moet lachen. In de klas heb ik ook dagelijks van die uitspraken. Van de week had ik een jongetje...hij had iets gedaan en als je hem op zijn gedrag aan spreekt dan is het altijd 'het ging per ongeluk'. Dus ik al met die kinderen die kwamen klagen over hem...'let op, hij zal wel weer zeggen dat het per ongeluk ging'. Dus wij naar hem toe om het uit te praten en die meiden die keken mij al aan. Het jongetje zegt later 'ja maar het ging echt per ongeluk'. Ik zie die ogen van die meiden op mij gericht van 'dit is toch wat je bedoelde juf'. Dus ik schiet gewoon echt in de lach. Die meiden hard mee lachen. Dat jochie snapte het eerst niet, toen we vertelde waarom we moesten lachen zei hij, ja maar dit ging echt, echt perongeluk!
Och germ, t jongetje zal zich vast uitgelachen hebben gevoeld maar ik vind dat echt geweldig hoe kinderen tegen dingen aan kunnen kijken!
Was gezellig bij omaatje. Ze heeft lekker zitten smikkelen van haar bruine boontjes, haha! En moest de rollers nog even in haar haar draaien voor ik weg ging Zo'n lief mensje... maar ze heeft parkinson dus alles gaat zooooooooooooooo traag! Lente, ik zat net ook dat stukje te kijken op tv... Met tranen in mijn ogen, en ik jank NOOIT bij televisie, haha! Oh man Yaar, als jij zaterdag posi test barst ik ook in tranen uit! Meiden.... denken jullie echt dat ik zwanger ben? Ik heb echt weer zo'n twijfel moment.... Dan denk ik ineens dat ik ongi ga worden!
Haha wat lief hoe je over je oma verteld klinkt als een ontzettend lief mens! Ohh, ik ook hoor Zussie, dan kun je me echt opvegen En ik denk zeker dat je zwanger bent! Of ja, dat nk ik niet, dat is gewoon zo. Maar helaas is dat geen garantie dat je niet ongi wordt.. Maar voor nu ben je zwanger en ik vind dat je dat nog 8 maanden blijft en je hebt ook helemaal geen redenen om te denken dat je ongi wordt! Wat Mams zei, zelfs zij heeft nog ongikrampen, dus dat zegt niks
Lief omaatje heb je zussie Ja ik denk dat je zwanger bent,sterker nog..je bent het En als je nu bloed gaat verliezen dan is dat echt geen ongi zussie maar een vroege miskraam.Heb vertrouwen zussie,dat kan je beebje wel gebruiken
Ja klopt.... Dat pleit wel voor een test morgen overig... Zeker na dat bericht van Chantej... dan denk ik jeetje, het gaat ook niet allemaal over rozen. Maar zolang ik geen bloed heb moet het er toch nog gewoon zitten? (sorry voor deze ego berichten hoor)
Inerdaad, geen bloed betekent nog steeds zwanger maar het is aan jou of je morgen gaat testen of niet. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt!
Zussie,jezelf niet gek maken hoor..stress is niet goed voor je kindje.Je hebt een posi test gehad en geen bloed,dus geen reden om te denken dat het niet goed is.Dat je onzeker bent snap ik helemaal,maar blijf met beide beentjes op de grond
Ego berichten van jou kan ik helemaal plaatsen. In jouw geval zou ik hetzelfde doen. Het moet vast goed komen Zussie. Ik zie in elk geval dat je het vertrouwen er in hebt doordat je je handtekening hebt aangepast
Ja Lente, soms moet ik mezelf even motiveren iets positiefs te doen. Daarom had ik vandaag ook nieuwe zw vitamientjes gekocht. Om mezelf moed in te kopen dat het echt zo is Zit nu mijn testjes nog een keer te bekijken in mijn album. Maar het kan toch niet missen, het staat er zo duidelijk! Bovendien klappen mijn tieten haast uit elkaar sinds een uurtje. Zit maar te sjorren aan mijn BH dat ding zit ineens voor geen meter meer! Terwijl ik niet echt het idee heb dat mijn boobs nou groter zijn, misschien gewoon omdat ze wat zeer doen...
Ohh Zussie, jij bent echt wel zwanger hoor meid! als je bh niet meer lekker zit is dat een goed teken! En die streep staat er echt hoor, je bent hartstikke zwanger! *maakt nog even een vreugdedansje tere ere van Zussie*