Ah, hij komt net binnen... Hij was gaan hardlopen.... whahahaahha! Lekker ding is het ook, mn moeder helemaal ongerust... Yaar, waar is het leuk winkelen in brabant? Ergens waar ze ook een quiltwinkel hebben?
Zussie, niet twijfelen hoor! Jij bent zwanger! Nu moeten we gewoon allemaal hopen op een plakbeebje voor jullie Mams, veel succes bij de gyn vandaag! ( hopelijk krijg je toch nog een echo en kun je even spieken ) Chantej, en nog een test gedaan vanochtend ? Ego - gisteravond om half 9 naar bed gegaan liggen huilen van de rugpijn. Ga straks de huisarts bellen, misschien is het wel gewoon iets niet-zwangerschap gerelateerd kan natuurlijk ook nog. overdag gaat t wel, maar dan in de loop van de dag rond een uur of 5/6 gaat het veel meer pijn doen. totdat ik om 8 uur gewoon geen houding meer weet
Goedemorgen meiden! Zo ik voel me gelukkig een stuk beter dan gister. Wat rust een mens wel niet goed kan doen! Nog even werken en dan lekker weekend. Chantej, heb je nog getest meis? Wat spannend voor je! En jij Zussie? Nog een beetje geslapen? Yaar...alles nog hoog en droog bij je? Zeeb, ik zou inderdaad de HA bellen, klinkt niet goed. Wie weet stuurt hij je door naar de fysio.... SUper rot dat je zo.n last hebt zeg
grr kan morgenochtend pas bij de huisarts terecht voor nu; veel rust houden euhm tja wat denk je dat ik doe , kan niet anders noosa, wat fijn dat jij je beter voelt!
Even heel snel! Ik kan het maar beter gaan geloven!!!!!!! Straks een banner maken! Nu eerst even thee met mn moeder voordat het verdacht wordt!
Hey meiden, Ik zou een test doen vanmorgen maar helaas was er weer allemaal bloed dus ik weet niet wat ik nou moet.
Chantej meis, sorry dat ik zo enthousiast mn testje plaats... Misschien toch maar even wachten met testen tot zondag? Klinkt niet heel goed meissie! In combinatie met het lichtere testje...
Och meissie wat verdrietig! Dikke knuf voor jou! Had je niet getest van de week had je het nooit geweten, had je gewoon gedacht dat je ongi was geworden... Hoop heel snel voor je op een plakkerd!
Geeft niet hoor meid! ben echt heeeeeel blij voor je het is je echt gegund! Ik zelf heb toch maar wel een testje gedaan streepje is weer iets lichter geworden... maar vanaf wanneer zal ik nu moeten berekenen?
Jah vindt het echt vervelend idd. naja we gaan maar gewoon verder. denk nog maar wel even de vk bellen om te laten weten dat het dus niet goed gegaan is. en om te vragen wanneer ik het beste beginnen kan weer met ovu sticks of dat het eerst rust nodig heeft aangezien ik tussen 2 menstruaties 3 dagen rust gehad heb.
Ik weet niet precies meis... Vanaf je eerste bloedverlies is misschien een beetje te vroeg... Lente zit ook met dat probleem natuurlijk... Als je vandaag weer bloed hebt misschien vanaf vandaag rekenen?
Ja dat was ik ook vanplan. maar zou niet weten hoe ik mijn vorige cyclus berekenen moet omdat 2x achterelkaar is... vinden jullie het raar als ik ga bellen met de vk?
nee meis, gewoon doen. Ze hebben dienst en daar worden ze gewoon voor betaald Och jee, daar moet ik natuurlijk ook over na gaan denken... Welke vk.... de gyn zei dat ik pas een afspraak hoef te maken na de eerste echo, dan zou ik 8 weken zijn... Is dat niet een beetje laat? Kan ik niet beter eerder bellen en zeggen dat ik eerst nog naar de gyn ga? Moet ook nog een nieuwe huisarts trouwens...
Je kan best bellen en de situatie uitleggen en dan is het aan hun wat ze daar mee doen.. je kan vast ingeschreven staan ja voor je eerste afspraakje met 10wk? dan zou ik ook heen kunnen gaan...
Hmm ja zal wel even bellen binnenkort... Volgende week mijn beste vriendin/ bijna buurvrouw maar inlichten (als het mag van mannetje), die woont daar al jaren dus die weet vast een goede HA en VK... Mensen.... ik ga niet mijn mond houden tot 12 weken hoor! Whahaha! Dit geloof je toch niet... Wordt weer geklopt op het raam... Weer die postbode, whahaha met een pakje. Zit ik weer in mijn pyama met een grote knot boven op mijn hoofd... Die vent lachen, mijn moeder ook
Ik zou ook mijn mond echt niet kunnen houden hoor! was vanplan als het goed zou zijn om het met kerst te vertellen... maar helaas is dat niet meer mogelijk Haha meen je niet zussie dat doe je goed zeg ze moeten je wel hebben ik zit hier ook nog lekker in pyama maar gordijntjes etc mooi dicht!! Heb net toch even gebeld en ze belt me zometeen terug....