zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dreamer fijn dat alles goed was!!
    Ha ik ben niet de enige dus met een wisselend geslacht-kindje hahah :D

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Whahaha dreamer wat leuk een meisje!
    Gefeliciteerd joh!

Zeeb jij bent ook niet wijs...
    Laat dat kind lekker slapen joh :p

3. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Ja erg vervelend. heb nu ook echt buikpijn hoor vorige keer met ongi helemaal niet.
    Ja ik kon dag en nacht bellen als er wat was dat is wel fijn.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lijkt vast op papa, niet wakker te krijgen ;)

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik wacht op mannetje...
    IK WIL SHOPPEN!

6. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    ze willen ook graag op de hoogte gehouden worden...
    echt heel fijn gevoel geeft dat hoor!!
    wat een mooie duidelijke test zussie!!!
    veel plezier met shoppen straks!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    shoppen! shoppen! shoppen!
    wat ga je kopen zussie ? en hoe ga je dat zo verbergen dit weekend haha

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Thanks Chantej!
    Lief dat je nog zo reageert in deze situatie!
    Knuf meis, heb echt met je te doen!

Trouwens.... hoe ga ik echt wachten tot de kerst....
    Ga dit echt niet lang voor me kunnen houden hoor..

Heb trouwens wel een goede smoes voor schoonzus...
    Mijn ouders en zus komen ook maandag helpen, dus als ze met mij alleen wil zijn kan ze beter een andere keer komen ;)

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb, een kind dat nie wakker te krijge nis?
    De mijne was volop in beweging... Echoscopiste moest er wel om lachen :D

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    chantej, wat fijn dat je zo goed terecht kunt bij de vk, een prettig idee lijkt me

zussie, dus dat word ook vanzelf opgelost maandag, handig!
    net belde vrienden van ons ook al of we maandagmiddag komen, iedereen lijkt vrij te hebben met sint :p
    hier moet vriend gewoon werken zover ik weet haha

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,yeahhhhhhhhhhhhh...En wat heb je een prachtige banner,staat je goed ;)

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb, moet nog op zoek naar een geschikt doosje!
    Durf verder nog niks te kopen..

Whahaha, mannetje komt net thuis...
    Heeft vanmorgen ambulant gewerkt, heeft een client (man/homo) gezegd dat hij verliefd op hem is.
    Moehahahaha....
    Hij heeft maar gelijk zijn leidinggevende gesproken of hij daar nu nog wel heen moet gaan....haha...

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    :( Chantej...wat verdrietig...Dikke knuf voor jou!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben er vandoor!
    Even een hapje eten en dan feest vieren met mn schatje!
    Tot vanavond meiden!

p.s. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik ben zwanger!!!!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hey wat fijn,goed nieuws! En een meid hihi,leuk!

En wat liggen verdriet en geluk toch dicht bij elkaar...

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey schatjes!

Meis, wat heb je een prachtige banner! En die test:$ Niet te geloven hoe donker die al is! Daar kun je echt niet meer omheen:D Dus nogmaals een dikke GEFELICITEERD!
    En shop ze;)

Chantej, meis toch, wat balen:( Fijn dat je gewoon bij de VK terecht kunt.. Maar dit was niet waarvoor je daar wil komen. Dikke knuffel!

Dreamer, gefeliciteerd, een meisje! Super leuk! Tot nu toe een roze topic hier, ben benieuwd wanneer de eerste jongetjes zich gaan melden;) Ik denk bij Noos en Mams!

Hier nog steeds hoog en droog ;) Ren wel de hele dag naar de wc, omdat ik elke keer bang ben dat het doorbreekt, maar tot nu toe nog steeds niks. Wel nog steeds krampjes, zere tepels en een beetje een weeïg gevoel.. Nog twee nachtjes slapen;)

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,ik ben weer bij ;)

Ik begin even met te zeggen dat ik erg opgelucht ben!Ik heb alles wat me dwarszat besproken en dat alleen al doet me erg goed.
    Gyn snapte het wel,maar het is ook wel een beetje een droogkloot haha

M`n bloeddruk was weer keurig (hoe dat kon met die stress snap ik echt niet).Gyn begon gelijk over de 20 weken echo,hij wil dat die gedaan wordt in een academisch ziekenhuis.
    Gewoon voor de zekerheid,ivm mijn diabetes en geschiedenis.Mooi,dat werd meteen geregeld.13 December naar Nijmegen!
    Gyn heeft ook een echo gemaakt (hij vroeg of ik de baby voelde,ik zei dat ik daaraan twijfelde..ohh wat slecht van mij,beeb is nl dagelijks kei druk haha).
    Baby maakt het prima!Is echt al groot en was zoals ik dacht enorm druk :p Gyn heeft toch wel behoorlijk goed gekeken en geen grote zichtbare afwijkingen gezien.Maar dat was natuurlijk niet heel uitgebreid.Maar toch fijn.
    Hebben verder alles doorgesproken..en hij zei zelfs dat ik aan mocht geven als ik hem niet wou als gyn bij de bevalling :$ Nou heb ik gewoon eerlijk gezegd dat het niets persoonlijks is,hij kon er op dat moment ook niets aan doen dat de bevalling zo ging.
    Maar heb wel heel duidelijk gemaakt dat ik van te voren vaak mijn zorgen had uitgesproken en dat die niet serieus genomen werden.En dat ik dat nu anders wil.Gelukkig was hij het daar wel mee eens.
    Ik kreeg ook wel een beetje het idee dat hij zich toch wel schuldig voelde en het oa met die uitgebreide echo "goed" wou maken.
    Ik heb iig de status,bijzondere patient met extra zorg of zoiets.Nou en terecht,ze weten dondersgoed dat ze niet nog een keer in de fout moeten gaan ;)

Al met al kijk ik er tevreden op terug,over 2 weken weer een afspraak.Heb ook nog een verwijzing voor de fysio gekregen ivm m`n bekkenklachten.Ga ik zo ook maar eens bellen.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams, klinkt allemaal erg positief dus! wat fijn :D
    en nog een echo gehad ook, leuk zeg!
    nu op naar de volgende afspraak

yaar, wat spannendddd!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, super fijn dat je je verhaal zo kwijt kon! En zo te horen wel begrip van je gyn! En toch nog een echo! Heeft het geslacht zich nog niet laten zien?;)

Ohh, echt fijn dat alles goed was!

Blegh, ik heb vandaag echt zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Voel me een beetje neerslachtig ofzo.. Nee, neerslachtig is niet helemaal het goede woord, maar meer dat ik op dit moment echt zin heb om een winterslaap te gaan houden. Hmm, kan het niet zo goed uitleggen. Voel me een beetje allenig ofzo.

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gyn heeft goed gekeken naar beeb,maar niet naar het geslacht..ik dacht ineens schaamlipjes te zien maar gyn zei dat het iets anders was.En m`n gevoel zegt nog steeds een jongen,beeb is nl echt super actief en sterk (heb hem gister voor de eerste keer zelf aan de buitenkant kunnen voelen...ik helemaal in love haha).
    Ik vind het niet te geloven,m`n placenta was al erg dik en zit tegen de buikwand..Beeb schopt er dwars doorheen haha

Ik denk dat als de gyn echt geen begrip had gehad ik er vandoor was gegaan en een afspraak had gemaakt bij een andere gyn ;)
    Het is nl niet niks allemaal en ik ben helemaal geen pieperd.Maar mag best m`n verhaal er over doen.Sterker nog,dat had ik 6 jaar eerder moeten doen :p

Yara,dat klinkt niet gezellig.Het is ook wel echt winterslaap weer.Mss is een winterslaapje tot zaterdag al genoeg?
    Dagen duren lang als je moet wachten en in onzekerheid zit.
    Hou vol,nog maar 2 nachtjes slapen!

Deel Deze Pagina