zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx Zeeb, daar heb je wel een punt. Tis gewoon zo dat ik niet 'die ene zeurpatient' wil worden... maarja.. ;)

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Babs, als je 1 keer naar de gyn gaat ben je heus niet meteen een zeurpatient.
    Je kunt toch gewoon uitleggen dat je nog steeds pijn hebt, maar dat het nu wel draaglijk is?
    Het is toch gewoon fijn als ze je even nakijken en enge dingen uitsluiten! Je bent ook maar voor de eerste keer zwanger, weet jij veel. Je wil toch even weten dat er niks mis is met je beebje.
    Gewoon gaan hoor!
    Als jij een zijkerd bent ben ik er ook een, haha!

Ik moet zo werken. Bah, heb echt geen zin eigenlijk!

Jullie moeten trouwens heel hard voor me duimen....
    Ik heb natuurlijk die bloeding gehad na het stoppen met de kuur.... Nu een week geleden gestopt met die hormonen...
    Maar het 'bloed'verlies dat ik nu nog heb is eigenlijk precies het zelfde als wat ik had voor de kuur.
    Hoop heel erg dat het nog gewoon het laatste restje is van de onttrekkingsbloeding, en dat het vandaag of morgen over is.
    Maar ik ben een beetje bang dat die hele kuur geen ene niks zin heeft gehad en het nu gewoon verder gaat :(

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ben ik weer:)

Zeeb, lijkt me ook de beeb, leuk dat je hem al voelt! Maakt het meteen een stuk echter;)

Zussie, ik heb je gemail, nogmaals thnx!
    En ik heb gisteren trouwens serieus voor je gebeden, dus ik hoop echt voor je dat dit bloed nog het laatste restje is en dat het morgen allemaal gewoon over is! Anders zou ik echt terug gaan naar de HA of ziekenhuis..

Babs, sorry meis!!!! Hoe kan ik jou nou overslaan! Slecht van mij, hoe kan ik het goedmaken?;)
    Thnx voor de felicitatie. Heb ook veel zin in vanavond:) heb mn laarzen verkocht via Marktplaats. Waren Dr. martens, dus ook behoorlijk dure laarzen. Heb er nu iig nog wat voor terug gekregen:)
    en ik zou ook zeker gaan hoor! Al is het maar dat je er melding van hebt gemaakt en dat ze wat dingen kunnen checken!

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Yaar: gefeliciteerd met je neefje! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is en dat je moet wennen aan het gevoel. Maar ik denk dat als je de kleine eenmaal ziet, je helemaal verliefd op hem bent!

Lente: wat lief van je vriend zeg! En hoe sliep je bedje? En wat wordt het spannend voor jou zeg, morgen testen ik ben benieuwd! Ik ben aan het duimen voor je :)

Babs: fijn dat de pijn dragelijker wordt. Maar ik zou inderdaad ook toch maar langsgaan bij de gyn. Wat de andere meiden ook zeggen: dan staat je verhaal in ieder geval op papier en is het een evt. volgende keer ook makkelijker om er heen te gaan.

Zeeb: klinkt goed die kriebeltjes!! Misschien is het toch al de kleine man, wat heerlijk als je hem straks echt voelt schoppen etc. En altijd fijn toch, een extra echo. Zou wat zijn als ze nu nog zeggen dat het een meisje is...(eetsmakelijk Zebra-vriend ;) )

Zussie: Nee weer bloedverlies? Wat rot zeg! Ik duim voor je dat het een laatste restje ontrekkingbloeding is...pff het zit je echt niet mee he :(
    En wat een leuke ideeen heb jij voor je huis. Het wordt echt prachtig dat weet ik zeker. Ik ben zo benieuwd naar de foto's als alles af is. Fijn dat je daar even je gedachten op kan zetten he?!

Nou hier heb ik duidelijkheid waar mijn pijn vandaag komt...helaas toch bekkenklachten :( Echt rot zo vroeg al in de zwangerschap! Krijg nu intensieve bekkenfysiotherapie en dan maar hopen dat het of overgaat (wat dus schijnt te kunnen) of om het in ieder geval zo stabiel mogelijk te houden. Maar het zou ook nog erger kunnen worden...kan alle kanten dus nog op.
    Verder op mn werk moet ik nu rustig aan doen, ben blij dat ik bijna vakantie heb en daarna dan maar verder kijken op mijn werk hoe en wat.
    Het klinkt misschien gek, maar ik ben een soort van opgelucht. Natuurlijk baal ik er flink van dat het niet gaat zoals je van te voren verwacht, maar nu weet ik wat het is en ook dat ik me niet aanstel qua pijn. Alles voor de kleine en als dat betekend dat ik rustiger aan moet doen dan doe ik dat gewoon.
    Ik ga me meer storten op de baby(kamer etc.) zodat ik er bewuster van kan gaan genieten.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha Yaar, nou dat gebed moet dan toch wel helpen! Thanks girl! :p

Op zich is een week ongi natuurlijk nog niet super lang. En heb niet echt bloedverlies meer hoor, beetje bruinig. Maar het idee was natuurlijk wel dat door die kuur het bloeden helemaal zou stoppen en niet dat ik nog steeds de hele tijd bruin heb. Naja we zien wel. Anders ga ik volgende week maar weer bellen, pfff!

Noosa, fijn dat bekend is waar het van komt meis. Maar pijn is nooit leuk! Idd maar gewoon rustig aan doen, niemand heeft er wat aan als het erger wordt en je straks niks meer kunt!

En nu peer ik hem naar mijn werk!
    Tot later allemaal!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noosa, jeejtje meid, dat is niet niks! Wel fijn da je nu weet waar de pijn vandaan komt en dat ze evemtueel wat aan kunnen doen. Als je maar goed naar je eigen lichaam blijft luisteren komt het wel goed:) en ik weet ook zeker dat ik meteen verliefd wordt op het kleine manneke, dat kan niet andres, maar het is gewoon dubbel he..

Heb net mini schoentjes en sokjes gekocht, ik smelt echt helemaal weg als ik al die kleine dingem zie. Nu weet ik weer waarom ik nu nog niet naar winkels als de Prenatal ga;) meestal blijf ik zo ver mogelijk bij babyafdelingen vandaan;)

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie, ik duim, duim, duim! Ik hoop dat je nu je eigen ritme kan oppakken.

noosa wat vervelend dat je last hebt van je bekken. Je hoort het vaker en het lijkt me echt shit. Je voelt het continu als je dingen doet door dat je hele lijf vanuit daar beweegt. Ik hoop dat de therapie een beetj e gaat aan slaan en dat je een manier kan vinden om de pijn onder controle te hebben.

Yaar je mag bijna naar je neefje!!! Heb je wat leuks gekocht om mee te nemen? Of ben je stiekem al geweest;) haha

All, ik heb heerlijk geslapen vannacht. Het bedje ligt erg fijn. Ik denk zomaar dat jullie mij niet als volgende zwangere mogen verwelkomen. Ik merk helemaal niks meer aan mijn lijf. Alleen nog gevoelige tepels. Maar ik heb geen opgeblazen gevoel meer en dat andere wat ik had dat voel je niet de hele tijd dat kom je gewoon af en toe tegen wanneer je moet;);) Maar goed, we zullen het wel zien. Vanmorgen heb ik geen tijd gehad om te testen. Als ik naar school moet dan heb ik echt een half uurtje voor alles dus snel, snel. Morgen ochtend zal ik gaan testen. Het liefste nu maar ik weet dat mijn urine nu niet geconcentreerd genoeg is en dan wil ik het liefst gewoon meteen een goede kans als dat halfbakken werk;)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zo daar ben ik weer, Prenatal heeft 25% korting op kleding, dus tja je raad het al ik kon me niet inhouden :D

9. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heej meiden, nieuw topic, jeetje is snel gegaan!

hoe is ht met jullie?
    met mij goed,vandaag heb ik 4 jaar met mn schatje:) ons hondje is vanochtend gecastreerd, dus die is nog een beetje duf.
    nog niet zoveel plannen van het weekend, lekker rustig aan:)

gefeli yaar met je neefje!

leuk zeeb, toch een jongen:) maar morgen weet je het zeker toch?

spannend lente dat je gaat testen morgen! het kan best dat je zwanger bent en niet zoveel symptomen hebt.

balen noosa, van je bekkenklachten! hopen dat de fysio beetje helpt. hoeveel dagen werk je?

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @yaar: haha geeft niet hoor :) Nog een paar uurtjes en dan naar je neefje, kan je je nog een beetje inhouden?

@Noosa: ik blijf voor je hopen dat de fysiotherapie gaat werken en dat je de rest van de zwangerschap minimaal last hebt!

@Zussie: mijn duimen draaien hoor! Morgen is het over! Werkse nog ;)

@Lente: laat je niet gek maken meid, morgen die test en het komt als het komt!

@Zeeb: oowwwww wat heb je ontzettend POEPIGE kleertjes gekocht! Helemaal leuk! *smelt* :D Heerlijk dat je nu zo los kunt gaan op blauw! Ennehh.. ik vind dit minstens zo schattig als roze hoor.. wil stiekem ook wel een jongen hihi! Ach, we gaan het zien!

@All: tnx voor de ondersteunende woorden (soms heb je dat gewoon even nodig he ;)), over een half uurtje gaan we heen.. ben benieuwd!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ach Zeeb wat een schatjes. Dat pakje met het grijze nijntje die is schattig. Het past ook heel goed bij je kamertje! Ik ben benieuwd wat de echo morgen laat zien;) Je moet in de ochtend toch?

Oh Yaar, ik las weer eens niet goed. Ik zie nu dat je schoentjes hebt gekocht.

Blegh wat een regen. De katjes bleven mooi op de drempel zitten toen ik ze naar buiten deed. Die hadden geen zin in natte pootjes haha. Nu zijn ze wild binnen:(

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @roos, ons hondje vorige week, ik moet over een uurtje met m op controle.
    Morgen zal die van jou ook wel weer vrolijk rondlopen :)
    gaat snel hoor

echo .. Morgen 10.00 in de ochtend

Ik heb speciaal de kaartjes nog maar aan de pakjes laten zitten, als het morgen ineens een meisje blijkt weer!
    dan word ik echt niet goed hoor :p

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ga je dan nog ergens heen voor een derde opinion? 3x is scheepsrecht;) Of laat je het dan gewoon zo tot het geboren wordt en dat je dan gaat kijken wat het nu toch echt is wat er in je buik zat?

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Als ze morgen zegt 100% meisje ga ik zeker nog naar een 3e en koop ik niks meer tot de 20 weken echo en hoop ik het nog een keer te zien.

als ze morgen ook zegt jongen geloof ik het 100% en ga ik helemaal los op blauw :D

15. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yeeesssss!! Ik zit eindelijk op m'n roze wolk hoor! Net bij de gyn echo gehad en een heel klein boontje gezien :D Was nog te klein voor hartactie maar het zag er intact uit en er groeit iets dus we zijn helemaal happy, vriendlief was mee :D
    En ik kreeg eeeiiinnndelijk iets dat de kramp tegengaat dus ik ben zo opgelucht, eindelijk is het klaar!

Zo, en nu eten maken!

Woei! :D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Babs wat fijn dat je je kindje hebt gezien en dat je nu wat meer gerust bent gesteld! Wat is het toch erg dat we daar zo lang op moeten wachten. Opzich ook logisch als je vk bent anders krijg je iedereen echt elke dag langs maar met pijn enz vind ik dit echt wat anders. Meis, nu lekker genieten!!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,eventjes bijlezen..ben een kwartier verder haha

Yara,van harte gefeliciteerd met je neefje!!!!!! Heb je hem al gezien? Leuk leuk!

Babs,jij gefeliciteerd met je mooie echo...wat een heerlijk nieuws!

Zeeb,leuke pakjes!Hoe laat was je in de stad? Me and my girl niet gespot? Dat middelstje pakje van boven hebben wij ook,maar dan andere combi (effen broekje en wikkeltruitje)...Ik wou er ook het jasje van kopen,maar die hadden ze niet in de goede maat...

Hier een erg drukke dag gehad.Vanaf 9 uur in de stad geweest tot half 2...Was super gezellig,we hebben het zo leuk gehad saampjes.Echt helemaal top,daar kunnen we wel ff op teren hihi
    Meisje is super geslaagd en zo goed als klaar voor de winter.Ik ben ook helemaal blij want heb 1 tuniekje gekocht en een jurkje.Helemaal mijn smaak en helemaal dikke buiken proof haha

Over dikke buiken..net bij m`n ouders geweest...M`n moeder schrok enorm van m`n gegroeide buik.Ze had me vorige week nog gezien..Ze was echt bezorgd en vroeg nog of we zeker weten dat het er maar 1 is.Ik weet dat ze gelijk heeft...toen ik straks in een winkel zei dat ik nog 30 weken moet zei de verkoopster ook van zoiets van oh dan schiet het al op...nog maar ruim 2 maanden..
    Dinsdag naar de dietiste,eerst kijken wat de weegschaal doet.In m`n gezicht ben ik wel smaller geworden,dus verwacht ongeveer gelijk.Maar die buik,hij is echt zo enorm.Woensdag naar de gyn,dat is iig al heel erg fijn.

En nu ga ik gauw macaronie warm maken.Husband komt zo thuis met zoonlief.Dochter is logeren bij opa en oma samen met haar neefje.Tot laters!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    babsies wat fijn!!! en nu genieten :)

mams, was er rond 1 uur, niet gezien nee!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nog iemand die hier vanavond komt kletsen om mij te helpen door de tijd heen te komen?;)

Mams lekker hoor dat shoppen met je dochter. Als een kind daarvan houdt is dat zo gezellig! Nu je nieuwe aanwinsten even showen hier!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik niet, om 8 uur de laptop in de kast en een avondje tv kijken met vriend op de bank en hondje bij mn voetjes, heerlijk!

Deel Deze Pagina