Ohh Noos, dat is echt leuk! Nog even spannend Zeeb, is inderdaad wel handig. Maar goed, die pijn komt niet zomaar, dus ben alsnog wel benieuwd wat de huisarts ervan zegt. Hoop dat het met zoiets simpels opgelost is
Hihi nog 1000 berichten en we mogen weer een nieuw topic starten In twee maanden Wat zijn we toch een kletsmiepen
Yara,kletsmiepen?. Wij Zeeb,ik zou dat echt doen..dat geeft iig al wat ondersteuning voor je bekken.En stel het komt niet van je bekken dan is dat zowiezo wel erg prettig hoe verder je bent. Noosa,ja die gyn hield zich in..handje..voetje.Duhh,ben niet blind haha.Hij kon beeb trouwens al niet meer ineens in beeld krijgen,dat lijkt me wel snel? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren? Zeeb,tot wanneer kon jullie spruitje voluit in beeld? Hm,net de fysio gesproken..en ook daar moest ik doorgeven wie mijn huisarts is.Nou,geen idee..die van ons zijn er mee gestopt en wie nu dan mijn huisarts is dat weet ik echt.Kom nooit bij de dok (haha,durf ik wel te zeggen he...heb een abbo bij het ziekenhuis).
Neuh, helemaal niet Haha een abbo op het ziekenhuis Heb je dan van daaruit geen behandelend arts wat je door kunt geven? Anders toch maar even op zoek naar een nieuwe huisarts
mams, wij hadden de laatste echo met 21 weken en toen kon beeb nog helemaal in beeld. zal zaterdag wel niet meer kunnen denk ik
Yara,ze willen ook de huisarts weten.In het ziekenhuis vroegen ze het ook al..Wij zitten in een groepspraktijk,dus ik ga ervan uit dat er daar wel een andere dok is waar we terecht kunnen.Ik kom er alleen nooit Ik vind `s middag tijd met de kids na school erg belangrijk.Nou,ze hebben wat gedronken en zoon is op zijn kamer gaan spelen en dochter zit te schilderen.
Hmm,dan ben ik benieuwd zeeb.Ben nog geen 18 weken.Maar ik denk dat het nog wel binnen de normen was.Echt het meten heeft hij ook niet gedaan.En dat doen ze nu denk ik ook door alles apart te meten. Nog maar een kleine 2 weken en dan weten we hoe het er echt voor staat,spannend weer!
ja precies mams, nog 2 weekjes. Nu hebben wij ook een kleintje he. met zelfs nog een iets te klein hoofdje dus misschien past ze daarom langer helemaal in beeld haha. ben trouwens wel erg benieuwd naar de groeiecho hoor pff. ze zeggen wel niks om je zorgen over te maken, maar alles met TE is niet goed zeg ik altijd, en een te klein hoofdje dus ook niet. wel weer handig met bevallen
Is jullie beebje in lengte ook aan de kleine kant? Zijn jullie zelf eigenlijk klein? Het is vaak wel zo,de baby heeft jullie genen en als jij een klein hoofdje hebt dan zal baby dat ook goed kunnen hebben zonder dat er verder zorgen over zijn. En ja,dat maakt het bevallen een stuk makkelijker Van de zonnige kant bekijken
De lengte was wel klein, maar nog gewoon binnen de norm zeg maar. niet te klein voor het aantal weken. Het hoofdje was dan wel weer iets té klein, maar ze zeiden al met de 20wk echo, mama heeft ook een fijn hoofdje dus waarschijnlijk is het dat. Ik ben 1.73 en vriend is 1.80 dus volgens mij redelijk gemiddeld qua lengte
hulp nodig, Ik zoek iets en geen idee hoe het heet. dus dat zoekt zo lastig zijn van die wand ''plankjes'' , eigenlijk zijn het meer kadertjes een soort van 4d fotolijst voor tegen de muur maar dan echt een plank. snappen jullie het ? damn hoe heet zoiets toch
oh je meent het haha had al op de site gekeken maar kon het bij de wandplanken niet vinden. nou dan zal ik er toch aan moeten geloven
Ik kan daar dan niet tegen als ik het niet kan vinden Zou niet zo ingewikkeld zijn zou je denken toch.
nee inderdaad. maar je moet maar net weten hoe zoiets heet, wandplankje kader etc is het iig niet volgens google afbeeldingen
Hmm en bij ikea zelf moet je nie zoeken...Want alle plekken waar het hoort te liggen zijn de dingen nie te vinden
haha die is grappig mams, maar nee die bedoelde ik niet. eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden..
Aaargh Zeeb, ik weet ook precies wat je bedoelt, maar weet ook niet hoe het heet en kan het niet vinden! Heel frustrerend
Je bedoelt dit toch? http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_494/1271101081dPw7zr.jpg Alleen dan vierkant..