sjee, ben al een tijdje bezig met het doorlezen van alle blz's! jullie praten niet veel gelukkig Meiden is er ontzettend veel (positief) nieuws getikt! Mams, wat fijn dat het bij de gyn helemaal oke was! Nu weer volop gaan genieten hoor! Leuk dat je ook nog een echo hebt gekregen, toch wel bijzonder om weer even te mogen gluren en vooral als het spontaan was. Zeeb kom op, ff doorbijten dan heb je een mooi kindje in je armen en daar deed je het allemaal voor. Die rug is zwaar ##$$@ maar je doet het voor een doel. Ik hoop dat de dokter je morgen iets meer kan vertellen. Zussie, wat is het toch ontzettend gaaf voor je, echt, van harte gefeliciteerd! Wat heb je geshopt vandaag? Tell me! Chantej wat zit je in een ongelukkige situatie. Echt, de twijfel dat je zwanger bent is net doorgeslagen in je hoofd en dan krijg je er weer bloed bij. Moet je nu deze bloeding afwachten en dan nog een keer testen? Yaar, hoe voel jij je? Nog meer kwaaltjes erbij gekregen? Ik heb nog steeds nergens last van en denk ook niet dat het gaat komen. Alleen vanavond dat we boodschappen gingen doen rook het bij de brood afdeling (wat normaal heerlijk ruikt) nu naar kattenbak. Dit had ik ook de vorige keer dat ik zwanger was. Ik vond die hoek echt stinken. Maar goed, dit is een te nihil symptoom om een oordeel over te geven. Ik ga er nog steeds van uit dat er bloed onderweg is. Verder vandaag niks bijzonders. Alleen door de gietende regen met mijn klas naar de gym gelopen. We waren echt kledder nat!
He meiden, ff bijlezen hoor.. ben bij pag. 393 dus straks reacties van mijn kant Maar zie al wel dat onze Zussie gewoon supermegazwanger is jeetje vind het zo ontzettend fantastisch geweldig!!!! WOUW! JOEHOEE!!! Tranen springen in m'n ogen, meissie het is jullie echt zo gegund!!
Haha oooooooooh wat zijn jullie toch allemaal lief! Thanks meiden! Kan het nog niet bevatten hoor, mannetje ook niet, haha! Besef komt wel steeds meer dat de komende maanden er wel heel anders uit gaan zien dan we gedacht hadden! We hebben vandaag alleen een doosje geshopt Wilden ook een knuffeltje voor schoonouders, maar vonden geen leuke dus ga morgen nog even kijken in de stad. Waren vandaag ook maar een uurtje gegaan... en een doosje was een moeilijke opgave... Ben zo benieuwd hoe mn ouders reageren, ben echt zenuwachtig! En Noos, had niet gedacht dat ik jou achterna zou gaan met je late ei! Maar dat het een jongetje wordt ben ik het niet mee eens ik wil een meisje! Haha! Jongensnaam gaat ook echt een drama worden bij ons!
Lente, neuh geen kwaaltjes erbij Moet maar gewoon even afwachten tot zaterdag. Vind t wel spannend! Bij jou dus ook nog niks? Maar goed, ook nog geen bloed toch? Dus alles kan nog Babs, doe maar rustig aan hoor ik zal me ff stil houden, anders moet je er nog meer
Zussie, morgen dus weer lekker shoppen Groot gelijk! Ach, als het een jongetje wordt moet je wel Vind het nog steeds grappig dat bijna alle vrouwen graag een meisje willen. Ik wil het liefst een zoontje
haha lente dat is de neus van ons hondje op de foto schele miep haha zussie, wat fijn dat het gelukt is met het doosje Wij zijn weer terug van verjaardag, kort maar krachtig!
Ik ben er ook weer,zit relaxed in bed met laptoppie op schoot.Husband is niet thuis,dus rust in de tent hihi Lente,arghh..het is ook waardeloos weertje.Hahaha,brood dat naar kattenbuik ruikt..mss ruikt het voor jou hier dan wel naar parfum Yara,dat is echt zo..dat de meeste een meisje willen.Ik ben erg dankbaar dat ik een jongen en een meid heb en vind beide echt geweldig.Het shoppen en tutten met dochter en de heerlijke nuchterheid van zoon. Voor mij geen voorkeur,als dat al zo is dan is het omdat we zo`n mooie meidennaam hebben en nog geen waw jongensnaam Maar die vinden we ook wel.
Ben ik nog even Yaar vriendinnen van mij willen liever n jongetje. Zijn allemaal nog niet bezig met kids hoor.... In t begin van mn zwangerschap had ik ook voorkeur voor n meisje. Maar na al die onzekerheid en sommige vreselijke verhalen die je leest en de echo's en bewegingen die je voelt en ziet ben ik nu al helemaal gek op mn kleintje en zie hem/haar als zo'n eigen persoonlijkheid dat ik nu echt oprecht kan zeggen dat het me niet uit maakt.
Hmm ik zql eens voor je speuren. Mijn lijstje is namelijk niet echt jouw smaak maar zal eens voor je zoeken, vind ik leuk! Van jouw lijstje vind ik Lenn nog steeds leuk! En Xem had je erop staan toch? Vind ik ook leuk. En Nimm
Maar je houdt dus van korte namen Als ik een lijstje heb kom ik het melden Noos, dat snap ik helemaal! Denk dat als ik eenmaal een tijdje zwanger ben, het mij ook niet meer uitmaakt. Maar nu zie ik gewoon altijd een jongetje voor me
Namen, ik ben blij dat ik dat al wel weet. Als ik dan zwanger ben en ik vind ze niet mooi meer dan moet ik ze gewoon doen omdat het anders door de hormonen komt dat ik ze niet mooi meer vind. Blij dat we daaruit zijn haha hahahaa Mams, ik moest lachen om jouw opmerking van parfum. Ik hoop maar dat dat niet zo is hahaha Yaar, bij mij idd ook nog geen bloed, alleen brood wat anders ruikt en een opgeblazen gevoel in mijn buik. Nu had ik dat vorige keer ook dat ik zwanger werd maar ik denk nu dat er gewoon een opslag aan bloed in zit
Nee idd, als ik de echo gezien heb maakt het me vast geen drol meer uit... Maar naaien is gewoon leuker voor een meisje Yaar: Lenn vindt mannetje ook leuk, maar ben ik zelf niet van overtuigd. Misschien voor een 2e kindje maar niet voor de eerste... Xem en Nimm vindt mannetje niet leuk... Hij vindt Tijs leuk, maar zo heet zijn broertje al (met h dan), en ik vindt er 2 van in 1 familie niet handig.... Tijn vindtie dan weer niks...
Meisjesnamen zijn wij ook al uit, haha.... Als we niet meer gaan switchen dan... Maar de naam die ik in mn hoofd heb vind ik al jaren mooi dus dat moet wel goed komen...
Ja ik vond Nimm ook leuk! Past ook wel bij onze meisjesnaam, maar man vindt het dus niks Maar misschien draait hij nog bij!