zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier zeggen we namen ook regelmatig hardop,om te checken hoe dat klinkt..en dan helemaal bij dochter en zoon,moet wel bij elkaar passen vind ik.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jongensnamen zijn ook lastig! gelukkig kwamen wij op een naam die we beide meteen leuk vonden.
    kan het jullie helaas niet vertellen. word ooit misschien nog wel een broertje voor **** :D

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Lenn vind ik ook leuk. Kort en krachtig. Nimm vind ik erg bij mams passen. Jij hebt bijzondere namen en deze hoor je ook niet tot nooit.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhh Zeeb, voor een tweede, dat is nog zolang weg. Die jongensnaam kun je wel vertellen!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Vind ik idd ook Lente :D

6. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heb weer even ( nouja even:p) teruggelezen dus ga nog ff reageren:

noosa:dat was ff schrikken met de pijn! rustig aan doen dan maar.

zussie: leuk idee van dat rijstkorreltje!
    die portemonee voor je zus, was niet via een nederlandse site toch? had je veel verzendkosten? ik vond hem ook wel heel schattig! wil je nog een keer die site geven?

ahhh wat een mooie test!

zussie & yara: ik had in het begin het gevoel alsof ik heel veel buikspieroefeningen had gedaan haha.

zeeb: ah schattige foto!

zo hehe ben door de pagina's heen haha.

ik ga zo lekker mn bedje opzoeken ben moeee
    1 collega weet het nieuwtje trouwens, ze begon een btje te vragen, heb je nog last van je zwangerschap, zijn julie nog aan het oefenen. toen keek ze me aan, het is al zo he? ik ja:) kon het niet voor me houden hihi. maar ze dacht het al aan me gezien te hebben. heb wat last van puistjes de afgelopen weken.

fijne aaf!

mams: ah wat leuk en lief een pietenmuts voor poes hihi!
    mooi dat het gesprek goed ging bij de gyn

chantej: ah meissie toch! wat rot!

dreamer: wat leuk ook een meisje! gefeli!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik vind Imme voor een meisje ook leuk;)
    Maar voor meisjes houd ik van korte, een tikkeltje klassieke namen met minstens 2 klinkers, haha
    En ik hou van namen met 2 klinkers naast elkaar die geen nieuwe klank vormen... (als je begrijpt wat ik bedoel)

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Roos, heb hem besteld via treasurebox.co.uk
    Hij is van fossil, als je zoekt op owl dan vind je hem wel...
    Was omgerekend ongeveer 64 euro kwijt incl verzenden, komt omdat hij was afgeprijsd want normaal is hij 80 euro excl. verzenden. Je moet wel met creditcard betalen.
    En had hem dus binnen een week in huis, en ben er helemaal weg van! Heb mijn zus al gesmst en gebeld dat ik zooooooooo'n leuk cadeau voor haar heb! Hahah!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Imme is ook leuk! Je bedoelt net als in yael? Dus de a en e blijven hun eigen klank behouden? Ohh ik zoek, maar het is wel lastig;) wat vind je van Jesse?

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nimm vind ik ook wel iets voor Mams! Nymm staat bij mij op het meisjeslijstje;)

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nimm is inderdaad ook leuk.

wie denken jullie dat e.rob gewonnen heeft?

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,had je de naam bij babyboom gehoord? Ik was ff aan het googlen en kwam daar terecht ;)

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dex
    Thom
    Roan
    Hugo
    Quinn
    Vince
    Fedde
    Jurre
    Rune (leuk:D)
    Just
    Levi
    Liam
    Naud
    Stan
    Wout
    Cas
    Luc(as)
    Thijme (nog een leuk alternatief op thijs)
    Ties
    Marc
    Mees

Hmm, heb niet zoveel inspiratie;) zit ik wel in de richting?

14. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Chantej: sorry voor m'n vorige enthousiaste berichtje.. bij jou is het dus niet goed gegaan.. :( wat erg meissie, dat is wel een grote teleurstelling..

@Zussie: wat een VETTE test trouwens, zo zag die van mij er ook uit 2 dagen voor NOD dus wat dat betreft issie heeuulll veelbelovend :D Gek he, en het duurt ook nog wel even voordat het besef geland is hoor.. voor mij iig wel, het lijkt nu eigenlijk pas echt te worden ;)
    Nou, en bij deze wil ik je nog even een heerlijke zwangerschap wensen en dat jullie er de volle 9 maanden van mogen genieten!! Eindelijk!

@Dreamer: wat heerljk, een meisje! Gefeliciteerd!! :)

@Mams: wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je gyn en dattie toch terug is gekomen op je vorige bevalling. Kan me voorstellen dat je er nu wel een beter gevoel bij hebt. En fijn dattie even gekeken heeft naar beebje en dat alles goed is! Heerlijk toch!! :) En over de poepie-zakkies: bij mij hebben ze toch wel lang gewerkt.. misschien nog iets anders uitproberen? Het ene laxeermiddel is het andere natuurlijk niet..

@Zeeb: he bah, wat naar dat je zo'n rugpijn hebt. Hoop dat het iets niet-zwangerschap gerelateerd is en dat de doc er iets aan kan doen..

@Yaar: ghehe tnx :D Ennehh.. ik heb niet zo'n sterke voorkeur maar als het een jongen is dan ben ik stiekem wel heeeeelll erg blij!! Voor jou ook weer spannennndddd!! Zondag testen?? Hoelaat??

Nou.. hier alles goed, iedereen weet het nu, familie en collega's en tis zo leuk! En begint nu wel heel echt te worden. Tot voor kort was het natuurlijk nog echt ons geheimpje en nu zijn we met z'n allen zwanger lijkt het wel haha :D Vooral familie leeft erg mee, die willen het liefst een dagelijkse blog van hoe ik me voel enzo maar daar begin ik dus niet aan. Geen wekelijkse of maandelijkse ook trouwens.. ze bellen maar als ze willen weten hoe het gaat :p
    Buikie begint ook echt te groeien, inhouden gaat niet meer dus zal een dezer dagen ff nieuwe foto maken!

Heb wel een vraagje aan de zwangere dames: heb nu net na het vrijen dat m'n baarmoeder aldoor soort van pijnscheutjes lijkt te geven. Heel kort, maar wel om de minuut ofzo... En dat al zeker een uur.. herkent iemand dit??

Zo, weer bijgekletst :D

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    E.rob? Wat is dat?

16. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Expeditie Robinson ;) Ik denk Nico!

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs, ik ga zaterdag testen;) voor half 10 in ieder geval, eant dan moet ik bij de kapper zijn. Dus kom op tijd het goede of slechte nieuws posten;)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    expeditie robinson schattebout!

Yaar.... haha....
    Idd zoals Yael, alleen die vind ik dan weer niet zo leuk ;)
    Rune is idd leuk, alleen ken ik meer als meisjesnaam? Of is dat echt voor een jongen?
    Thijme kan niet, kindje van een van mijn beste vriendinnen heet zo (met n er achter)
    Verder staan er nog wel wat van mijn lijstje tussen, maar vind mannetje allemaal niet leuk!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    En Yaar je moet mij smssen want we gaan nu vr op za in het nieuwe huis slapen zonder internet!

Niet verklappen wie E.R. wint want ga het straks kijken op uitzendinggemist! Was vergeten dat het vanavond was!

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik vind zelf Rune ook meer een meisjesnaam ;)

Deel Deze Pagina