babsies, ik herken het heel erg. heb erg veel last van harde buiken en kramp na seks maar een aantal weken geleden begon dat ook zoals bij jou geen pretje
Ik mag toch hopen dat ik na de bevalling nog steeds zo`n onrustige darmen heb..Als de baby dan onrustig is leg ik hem op mijn buik ipv op m`n borst..Die kleine smurf moet dat geluidje nu ook de hele dag aanhoren,dat kan ik `m toch niet ineens onthouden
Hmm ik ken Rune als jomgensnaam Tuurlijk sms ik je, wat dacht je dan! Ohw expeditie robinson haha blond
Rune vind ik trouwens ook niet zo lekker bekken met onze achternaam, omdat die ook op een e eindigt...
Maar in welke richting moet ik het dan zoeken qua namen anders ga ik iets zitten zoeken wat je helemaal niet mooi vind
Ik vind Rune ook meer voor een jongen. Het klinkt te stoer voor een meisje. Maar goed, wat doet mijn mening er toe E.R. Ik denk dat Sacha wint. Hij mocht 1 pijl en die is meteen raak Heeft hij ook eens geluk in dat programma haha Die Nico heeft al zoveel gewonnen.
dat hadden wij met namen met een S, bijv Lucas S. krijg je dan dat bekt niet lekker. ook dingen als Stijn S. vonden wij niet lekker klinken
Welke jongensnaam ik trouwens wel errug leuk vind: Noam Heb die een keer eerder laten vallen bij mannetje en toen trok hij een raar gezicht, haha!
Ik zou t anders ook nog bij babynamen helrmaal onderaan het fprum zetten. Krijg je vaak leuke, verrassende opties!
Liam vind ik niet zo.... kindje van een collega heet ook zo en dat kindje van de pfaffs ook, haha! Noah vind ik wel leuk, maar zo heten al zoveel kindjes! Vinden jullie Rune wel kunnen met onze achternaam?
Kan prima toch zussie! Mooie naam! Ik ga afsluiten en m`n oogjes dicht doen..dat hoef ik niet eens te doen...het gaat vanzelf geloof ik hihi Truste meiden!
Ik vind Rune wel kunnen met jullie achternaam Zussie. Noam vind ik teveel lijken op Moam, dat snoepmerk. Nu is een kindje heerlijk maar ja op die manier???
Haha ja dia associatie heb ik er zelf ook wel enigszins mee hoor Maar vind Rune toch meer een meisjesnaam.... Krijg de knop niet op in mn hoofd!
@Zeeb: Ok.. nou dat klinkt niet al te veelbelovend... maar tnx, ben ik iig wel enigszins gerustgesteld Yaar: mooi, dan zorg ik dat ik zaterdag ff kom checken! Nou meiden ik ben weg, vriendlief is weer thuis. Fijne avond!!