zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, haha dat dacht ik al;)

Zussie, Kevin??? Sorry, vind ik echt lelijk;) Wat helpt, gewoon ieder een lijst met tien namen ofzo maken. Met een beetje geluk hebben jullie alltwee eenzelfde naam ertussen en anders ga je gewoon wegstrepen van elkaar, tot je er nog een paar over hebt. En die gewoon flink vaak hardop zeggen. Komt echt wel goed! En misschien is het wel een meisje;) heb je het hele probleem niet:D ben nu wel nieuwsgierig naar je meisjesnaam!;)

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben E.R. kijken!

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Vel plezier meis! Ik ga zo naar bed, dus slaap lekker! Tot morgen:)

Besef me net dat ik morgen op mn langste cyclus 'ooit' zit..

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Wat is hier heerlijk gebept over namen.... ik zou gaan voor een heel andere stijl.... Hahaha... mijn favonamen zitten er dan ook niet tussen...:)

Jullie liggen ondertuussen vast allemaal in bedje, ohhh heerlijk!! Ik wil ook zo.... Manlief komt bijna thuis, gelukkig!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik nog niet hoor :)
    Zat de finale van E.R. te kijken!

Namen die ook in mijn straatje liggen:
    Olivia, Feline, Lilian ;)
    Maar de jongensnamen die daarbij passen vind ik al helemaal niet leuk. En mannetje vind de kortere namen leuker...

Ik ga nu ook pitten!
    Toedels!

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Goodmorning, wat leuk al die namen!
    ''onze'' naam zit er ook nog nergens tussen.

wat ben ik blij straks naar de huisarts te kunnen. mijn rugje houd het niet meer hoor pff
    kwam vannacht bijna mn bed niet uit. vriend moest me een duwtje geven want mn hele rug zat vast leek wel :p

nog een dagje en dan weekend! morgen de 3d echo jeej
    wat leuk, wat leuk
    en we hebben testers dit weekend. dus ik vind het een gezellig weekend worden!

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Dreamer08, wij houden het niet geheim... Kan nu al mn mond niet meer houden :p Vriend wilde het eigenlijk tot kerst voor onszelf houden, maar ik zei al.. Kan niet beloven dat ik niks ga zeggen... Wist nl al zeker dat mijn moeder zou vragen hoe en wat en heb geen zin om er over te gaan liegen oid :p

Jeujjj E.R.. Tanja robinson 2011... Nico gunde ik het al helemaal niet :p

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning Girls!

Oei Zeebje, dat klinkt niet goed! Hoelaat moet je bij de huisarts zijn?
    'Mijn' namen zitten er ook niet tussen hoor;) Ik ben echt van de engelse (klinkende) namen.
    Ohh morgen weer lekker uitgebreid naar jullie kleine meid kijken! Heerlijk! Ben benieuwd naar de foto's :D

Pfoei, nog 1 dagje en dan weekend inderdaad. Ben toch wel zenuwachtig voor morgen. Tot nu toe niet zo zenuwachtig geweest voor een test;) Maar dat komt misschien omdat ik nu op mn langste cyclus zit.. Heb mn banner even weggehaald, want die begon weer van voren af aan. Van de ene kant denk ik soms dat het wel eens zo zou kunnen zijn, maar van de andere kant is het ook te mooi om waar te zijn.. Maar goed, we zien het wel morgen. Hier nog geen ongi dus;) Ook niet echt krampjes meer en tepels doen eigenlijk ook niet zeer meer, alleen nog beetje gevoelig.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    moet er om 11uur zijn.
    Ik vind het zo spannend als iemand gaat testen
    alsof je zelf een test gaat doen :p
    Gun het jullie allemaal zo!

iemand vandaag nog plannen ?
    Hier straks nog even met vriend de stad in, cadeautje kopen en dan vanavond op verjaardag bij mn zus

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh, das al bijna:)

Haha ik vind dat ook altijd als iemand anders gaat testen, maar ik vind het bij mezelf toch wel het spannendst;)

Ik moet gewoon werken vandaag, verder ga ik niet te veel doen vanavond, omdat ik morgen weer op tijd op moet.. Dus ik ben hier te vinden vanavond;)

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hey..
    Even bijkomen hoor..van niks eigenlijk..maar dat heb je soms.M`n emmertje liep even over,tja kan gebeuren.
    Ben flink aan de poets en opruim,wat een bende toch altijd.Wil het igg klaar hebben voor het weekend.Morgen komen m`n schoonouders de hele dag (mee klussen) en zondag sintfeest bij m`n ouders.En maandag thuis sint.Dus het kan maar klaar zijn ;)

Oww,soms haat ik hormonen :) Die maken me af en toe net een weekdier,niet te geloven zeg.

Tijd voor positiviteit...op naar dubbele strepen :D En een mooie 3d echo van mini zeebje ;)

Yaar,hou vol he..nog maar 1 nachtje slapen! Even een praktische vraag,kom je morgenvroeg hier aanwaaien? Ik weet niet hoe laat schoonouders komen,maar ben te nieuwsgierig om te wachten tot morgenavond :p

Zeeb,succes bij de dok!En gefeliciteerd met je zus.

Hier niks gezelligs vandaag,poetsen en opruimen..wel in etappes ;)

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, dat is niet fijn:( Doe maar lekker rustig aan, je hebt bijna de hele dag de tijd:) Maar wel fijn dat je het huis dan helemaal aan de kant hebt voor het weekend!

Tuurlijk kom ik morgenvroeg even. Ik moet om half 10 bij de kapper zijn, dus ik denk dat ik rond 9 uur hier even aan kom waaien. Maar ik hou het wel vol hoor;)

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Yaar, dan ben ik er ook om die tijd!
    om 10.00 bij Kijk Nou! zijn dus kan ik leuk van te voren ff spieken :D

ben trouwens na de 3d echo meteen boodschappen doen, + naar ikea en nog even langs een vriendin dus ben pas eind van de middag in de avond weer van de partij met de fotos natuurlijk :)

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Oww rond 9 uur al,dan ben ik van de partij :D

Het zakt alweer gelukkig...Het is gewoon gek,zo ben ik van nature helemaal niet hihi
    Ik moet even prikken en dan ga ik weer aan de slag.Wil het grootste deel wel klaar hebben voor de kids uit zijn (half 1 al).Vind het nooit gezellig om het huishouden te doen als ze thuis zijn.En vanmiddag ook zwemles.Tijd voor actie (ik praat metzelf even hardop moed in hoor haha).

Werkze vandaag! Tot strakkies :p

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Spannend Yaar!!
    Ik duim voor twee streepjes morgen :D

Ook hier gewoon aan t werk straks..
    Mag van half 1 tot eind dus heel fijn :p

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt niet best Zeeb!! Ben benieuwd wat de arts zegt.

Yaar, werkse vandaag! Hopen dat de dag snel voorbij gaat!

Mams, heel herkenbaar dat je alles snel af wilt hebben maar eigenlijk teveel doet. Van binnen weet je het maar je geest en hormonen willen zo graag.
    Wel fijn dat er morgen weer klushulp komt. Schiet het allemaal n beetje op?

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vandaag mn tas in pakken. We gaan een weekend weg met de s.familie. dus ik kom wel spieken hoor maar zal er verder weinig zijn!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gezellig, iedereen hier morgenvroeg;):D

Ohh, dan heb je niet de hele dag de tijd;) Maar zo te horen schiet het al wel op! schiet het klussen ook op? Wel fijn dat je hulp krijgt!

En thnx voor het duimen allemaal!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi nou k denk dat ik er dan nog nie ben hoor Yaar :p
    Hoop dan toch nog een keer te slapen ;)

Noosa, veel plezier dit weekend :D

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, veel plezier alvast meis!

Dreamer, haha maakt niet uit hoor, dan zie je het later wel;) Je hoort ook uit te slapen in het weekend!

Deel Deze Pagina