Nja als het lukt wel ja ... Kon vandaag ook uitslapen maar mn biologische wekker vond het niet nodig blijkbaar...
heb ik al die pagina's bijgelezen en op bijna iedereen gereageerd, en niemand die een woord tegen mij zegt ... zussie dan wel.
Ohh Roos! Ik heb even teruggekeken en ik had inderdaad helemaal over je berichtje heengelezen! Het was ook zo druk gisteravond Sorry! Maar buikspieroefeningen? Dat heb ik helemaal niet, dus ben benieuwd! Vind je het erg dat je collega het al weet? Wel lief dat ze ernaar vroeg, maar kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om je mond te houden Nog leuke plannen voor dit weekend?
Roos sorry meid! Ook ik heb er over heen gelezen. Fijn als je het met iemand kunt delen op je werk! Tis ook te leuk en te groot nieuws om het helemaal voor je te houden he! En die puisten..heel herkenbaar. Ik voel me af en toe net n puber!
Haha puisten heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil Heel vervelend! Dus ik hoop juist dat als ik zwanger ben, ik er dan vanaf ben
Nou Yaar..bij mij werkte het helaas niet! Toen ik stopte met de pil kreeg ik ook zoveel puistjes in mn gezicht. Dus ik had ook de hoop dat het over zou gaan....op mn gezicht valt het nu wel mee gelukkig. Maar mn rug zit nu helemaal onder! Hoop voor jou dat het niet zo is...
Eventjes twee fotootjes spammen.. Tussen de beentjes http://i76.photobucket.com/albums/j3/myshadow_2005/P1030366.jpg Profieltje http://i76.photobucket.com/albums/j3/myshadow_2005/P1030362.jpg
Noos, hmm dat is nou wel jammer Ik heb het nu eigenlijk alleen in mn gezicht en hals. Dreamer, mooie meid!
Ahhh die profiel foto, te schattig he! JAJA ik heb de hoofdprijs! Toch BI dus mag een afspraak maken bij de fysio + rust rust rustiggg aan maar we hebben het er voor over
Ah zeebje watt vervelend voor je! Bij mij heeft fysio veel baat! En echt naar je lichaam luisteren... Hoop dat je snel reeechtr kan.
Tadaa,alles klaar.Daar kan ik dan wel weer blij van worden,dat ik het altijd meteen gedaan wil heben iets minder...maar ach Dreamer,ahhh mooie echo!!! Zeeb,welkom bij de club Maar wel balen zeg..heb al goede tips gekregen? Gauw naar de fysio,daar kunnen ze je echt goed adviseren. Roos,dat is irri idd.Komt met die drukte hier,dan verdwijnen berichtjes ineens ver naar achter.Ik heb dat ook wel ooit,maar het is geen kwade opzet Noosa,gebruik je eigenlijk al een bekkenband voor je bi? Ik ga volgende week shoppen en het lijkt me toch wel verstandig,het geeft zoveel steun.Ik heb alleen werkelijk geen idee waar ik dat ding heb gelaten en of ik hem wel thuis heb.Ooit uitgeleend volgens mij..Ik zal toch de babyspullen uit moeten zoeken,goed excuus haha
Zeeb, balen meis Hopen dat je baat hebt bij de fysio, en inderdaad goed naar je lichaam luisteren Mams, super dat het allemaal weer helemaal klaar is! Hier nog 2 uurtjes en dan is het weer weekend Ben er echt aan toe!
Oh Zeeb, vriendin had die wanddingen ooit bij de blokker gekocht, maar heeft ze echt al super lang! Dus ze wist niet of ze ze daar nog verkochten. Ze dacht dat de Ikea ook wel zoiets had. Dus verder weet ik het niet
zo wij hebben even geshopt. mams, wat fijn dat alles nu klaar is, altijd een fijn gevoel yaar, blokker zijn wij toevallig straks binnen gelopen maar hadden ze niks van dat soort. Dus morgen op naar de Ikea. we moeten toch die kant op zijn dus kan ik net zo goed meteen daarheen. Al zal het mega druk zijn, maarja waar niet dit weekend 13dec naar de fysio. fijn alles op 1 dag heb dan ook al controle van de vk maarja maakt niet uit. anders werd het pas de 16e en wil het liefst zo snel mogelijk
Zeeb, oh dat is jammer. Hopen dan maar dat ze ze bij de Ikea hebben en anders gewoon die site in de gaten houden. Wel fijn dat je zo snel mogelijk terecht kon bij de fysio!
Zeeb,sterkte morgen bij Ikea Of mss zit iedereen wel in de stad? Fijn dat je al snel terecht kan bij de fysio. Ik zit weer eens te neuzen op marktplaats,daar hou ik zo van haha.Heb alleen niet zoveel meer nodig,dat is dan wel weer jammer haha Heb iig nog 1 of 2 boxen nodig..en ik vind van die rertro boxkleden erg leuk.En ook ideaal trouwens,ipv die stoffen kleden van tegenwoordig.
Hoi, Roos, ik had je bericht gelezen maar er stond niets specifiek op mij gericht en had verder ook niet iets om op te reageren dus heb het niet genegeerd maar wist even niks te zeggen. Hoe voel je je vandaag? Heb je het al aan meerdere mensen vertelt of kun je je mond nog houden? Zeeb...ik was net in de mail te vroeg met mijn vraag. Ik zie nu het antwoord. Bi. Dat is toch ook wat. ik hoop dat de fysio je wat verlichtende oefeningen kan geven zodat het dragelijk blijft voor je. Dreamer, Nu heb je zo'n mooie foto van je meissie tussen de benen en dan nog zie ik het niet haha. Ze kunnen mij op een echo later alles voorschotelen denk ik. Ik zal zo nog eens tussen haar benen gluren Mams wat naar dat je emmertje over liep vanmorgen. Watskeburt? Ik hoop dat je je nu beter voelt. Nog een paar Sint dagen voor de boeg en dan is die hectiek ook afgesloten. Ik zal er in mijn klas in elk geval blij om zijn. Mensen wat waren ze hyper vandaag. Mn collega was ziek en van haar kwamen er nog 3 bij omdat die de telefooncirkel niet hadden beantwoord. Nu even lekker zitten met een koppie thee.