Mams, ik heb geen bekkenband. Fyso raadde het wel aan als ik meer last kreeg en daardoor geen leuke dingen meer ging doen. Gelukkig is het nog niet zo ver. Denk dat ik er dan wel een aan ga schaffen. Ze gaf inderdaad ook het voorbeeld van nog even shoppen en dan die band om doen zodat je langer vol houdt. Dus goed idee voor jou! Zeeb, ik las ergens in een topic dat ze die dingen verkochten bij de Praxis. Alleen waren dat wel die met ronde hoeken (je snapt me ). Maar wie weet hebben ze ze ook wel in het vierkant. Nog even Yaar en je hebt weekend Lekker hoor! Ik ben nog ff het huis aan kant aan t maken en om 18.00 komen mn schoonouders eten en daarna gaan we weg. Heb zin in sinterklaasavond morgen Toch altijd weer erg grappig al die gedichten!
Lente,dat geloof ik meteen..een klas vol hyper kindjes Het is toch wat die Sint..Komt sint maandag bij jullie op school? Hier wel,stress alom..ook al weet dochter dat hij niet echt is..ze vind het doodeng.Ik snap dat goed overigens,heb er zelf de lol ook nooit van ingezien (op de cadeau`s na ). Ik voel me weer 100 punten.Het was gewoon een emotioneel weekje.Woensdag afscheid genomen met zoon bij logopedie.We zijn daar 3 jaar lang iedere woensdag zo ongeveer geweest,dus toch vreemd. Donderdag bezoekje bij gyn,dat deed me meer dan ik gehoopt had.Al ben ik blij dat ik alles heb kunnen zeggen.Het is ook gewoon dat hoe verder ik nu zwanger ben hoe vaker de herinneringen van de zwangerschap/bevalling van zoon naar boven komen.Niet zwanger sta ik daar vrij nuchter in,zwanger lukt me dat helaas niet..Wist ik ook niet van tevoren natuurlijk.Komt goed Hey,hoe is het met poesje?Gaat het al wat beter?Hoop het zo,vind het altijd zo sneu als er iets met je diertjes is.
Noosa,zo`n band werkt daar echt super voor.Ik heb bij dochter lichte b.i gehad en bij zoon hele zware b.i. Zonder bekkenband was ik nergens.Het geeft zo`n verlichting,des te zwaar is het dan wel als je hem dan af doet. Maar soms wil je gewoon iets meer als niets doen Het is hier nu nog niet heel extreem,vooral pijn in m`n stuitje en erg instabiel als ik opsta ofzo.Lang lopen is ook wel pittig,maar dat doe ik "gewoon" niet meer zo.
Noos wat leuk dat je een weekend weg gaat. Waar ga je naartoe (sorry als je dat al had getikt maar ik eroverheen heb gelezen) veel plezier alvast en ook met de rijmen en pakjes! Mams, ook al geloven ze niet meer, zelfs de kinderen in groep 8 zijn nog druk van de Sint. De komende jaren zit je er dus nog mooi aan vast hahaha Opzich had jij alleen maar goed epunten als ik het zo lees. Afscheid van de logopedie is goed, dan kan hij het dus! bij de Gyn ging het ook goed. Je hebt heerlijk je hart kunnen luchten. Misschien gewoon ontlading van alle dingen die je had opgekropt om te vertellen en dat je nu de opluchting voelt? sommige dingen vreten energie onbewust. Met het katje gaat het opzich redelijk. Ze eet en drinkt nu zelf en kan soms zonder kapje. Tenminste vriend gaf aan dat het goed ging gister alleen dat hij hem 's avonds af deed had ze het meteen weer in een rap tempo open gekrabt in de tijd dat hij zijn koffie kopje neer zette om in te grijpen. Echt, dat gaat zo snel. Dat huidje is daar zo dun. Verder doet ze het goed alleen is ze heel aanhankelijk. als ze weet dat ik er ben maar ze ziet me niet dan begint ze te klagen. Net had ik broer buiten en zij binnen en ik boven kado inpakken nou, moet je haar horen. De wereld vergaat. Moet wel lachen, als ik dan binnen kom dan krijg ik nog een laatste jank op haar aller zieligst en dan begint ze te spinnen.
hee allemaal! ben ik weer. zie dat al weer een aantal van het bijna-klaar-voor-de-start-cluppie topic zwanger zijn wat leuk! gefeliciteerd. wij zijn nog steeds bezig..
Lente, ach germ, vind jullie katje zo zielig als ik dat zo lees. Hoop dat het snel beter met haar gaat! MissCK, dat is lang geleden zeg! Hoe gaat het met je? Jeetje, jij hebt een lange cyclus achter de rug.. Gaat het nu beter in je cyclus?
Haha,geweldig Lente..katten palmen je zo in hihi.Erg aandoenlijk.Er zal wel eventjes overheen gaan voor het huidje helemaal hersteld is. Ik had me ook flink druk zitten maken over de afspraak bij de gyn.En dan alles wat ik voel,dat het me zoveel doet.Dat ben ik echt niet en ik vind dan ook eigenlijk dat ik niet moet zeiken.Beetje irri dat ik het mezelf zo moeilijk maak door te denken dat m`n gevoel er eigenlijk niet mag zijn. Maar goed,wijsheid komt met de jaren toch En zo leer ik steeds meer hihi. Missck,leuk dat je even aan komt waaien.Hoop voor je dat je gauw anders nieuws kan brengen
zie hier mijn ovulatietesten. Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Eerste ovutest : CD 9 . 29-11-2011 om 18:10 Tweede ovutest : CD 10 . 30-11-2011 om 18:05 Derde ovutest : CD 10 . 30-11-2011 om 22:44 zit vandaag op CD 12 . vanavond weer even een testje. vind het zo raar dat ik eigenlijk op CD 9 al zo'n duidelijke streep had.
oke nee gelukkig word ik niet genegeerd maar zullen ook wel hormoontjes zijn... was heerlijk uitgerust vanochtend had het echt ff nodig zo vroeg naar bed. was ff naar de stad geweest en dan merk ik toch wel weer die moeheid, maar ja hoort erbij he. leuk dat jullie het over namen gehad hebben! ben benieuwd hoe dat bij ons gaat.. haha. ik heb al wel een lijstje maar weet niet of vriendlief daar ook leuke tussen vind zitten. na de echo ( als ie goed is) kunnen we het er wel over hebben. @ lente: een paar vriendinnen weten het wel. hoe voel jij je? he miss ck! leuk dat je ff komt kijken! zal ff naar je ovutestjes kijken, al heb ik daar niet zoveel verstand van hihi.
Roos, ohh, alweer bijna je eerste echo, spannend hoor! En logisch toch dat een paar mensen het weten? Ik zou mn mond ook niet kunnen houden Missck, heb ook niet zoveel verstand van ovutestjes, voor mij zien ze er alle drie hetzelfde uit..
Roos we zullen je toch niet zomaar negeren? Denk dat niemand met opzet je berichtje niet heeft gelezen. Ik voel me gewoon wel aardig. Beetje ongeduldig en wil nu graag weten of deze ronde bloed geeft of een positieve test. Morgen zit ik op dag 37 en dat is mijn langste ronde ooit geweest dus het mag nu wel opschieten. Meiden, ik ga morgen ook een test doen. Mijn zus belde net dat mn nichtje waterpokken heeft en dat dat schadelijk is als ik zwanger ben. Ik zei al voor de grap, laat haar dan maar thuis moest ze al lachen. Maar goed, ik wil het toch weten of ik morgen in haar buurt kan zijn of niet. Sluit liever elke vorm van gevaar uit.
Ohh spannend Lente! Hoelaat ben jij hier? Wel sneu voor je nichtje Wist niet dat dat schadelijk kon zijn voor zwangere.. Ohh ik ben benieuwd naar jouw testje!
Ik lees nu ook dat als je de w.pokken al eens hebt gehad, dat je dan de antistoffen bij je hebt en het dan niet schadelijk kan zijn.
Ik wil eerst uitslapen, dan is het denk ik half 8 en als ik wakker ben ga ik testen. Toch heb ik er geen vertrouwen in dat hij positief is maar we zullen het wel zien. De vorige keer had ik ook pas een week na nod positieve test in handen maar dat zou dan betekenen dat ik volgende week op z'n vroegst positief kan testen. Ik zie wel wat hij morgen zegt en is hij negatief, dan ga ik heerlijk knuffelen met mn nichtje. Moet die test maar opschieten
Ik denk dat ik het antwoord al wel weet. Sta maar niet al te veel te trappelen, er is niet zoveel aan de hand. Heb alleen een olifantenbuik en verder nergens last van.
Gezellig,samen testen jullie Groot gelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt Lente.Ik dacht overigens dat waterpokken altijd gevaar is als je zwanger bent.En dan met name op het einde,stel dat je het dan hebt (sommige mensen krijgen het 2x) en je gaat bevallen,dan kan je kindje het ook krijgen.Zo dacht ik tenminste. Roos,altijd leuk namen bedenken.Als je een beetje op 1 lijn zit tenminste Ohh en ik ben zo blij blij,dochter mag eindelijk op voor haar A diploma!!!Ze weet het zelf nog niet en dat gaan we ook zo houden Eigenlijk hetzelfde principe als bij reguliere zwemles,dan vertellen ze vaak dat een kindje mag proefzwemmen.Maar eigenlijk beslissen ze dan al of ze geslaagd zijn of niet. Alleen nu dan diploma zwemmen zonder het te weten.Het is net voor kerst,dat is een klein minpuntje.Maar ik ga iig extra goed zorgen voor een rustige week dan. Ik vroeg net aan haar hoe ze zelf vind dat het gaat en wanneer ze hoopt haar diploma te halen.Voordat de baby komt zei ze,ahh sweet. Komende week gaan we samen zwemmen en oefenen,als ik geschikte badkleding kan vinden
Die zwemdiploma's daar is altijd toch maar veel gedoe van. Kinderen zijn altijd vol met spanning en durven vaak het gat niet. Tijdens de zwemlessen wel maar dan vinden ze het ook al spannend. Ik geef je gelijk dat je haar niks zegt tot het moment daar is mams. door die spanning maken ze zich helemaal gek en jouw meisje is al gevoelig dus rustig aan. Poesie had net haar kap af. Ik hoor opeens een plof op de grond. Mn mannetje had de kap op de ruimste gaatjes gedaan. Ik zei gisteravond nog, heb je dat nog terug gedaan....ze komt er niet uit, heb het nagekeken enz. En toch, ik had zo'n voorgevoel. Nu was ik er gelukkig bij maar stel dat ze hem af doet zonder dat we erbij zijn, ze krabt zich werkelijk helemaal open... Nu weer goed vast Hmm, als je zwanger bent, mag je dan wel met een kind met pokken in dezelfde ruimte?