zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Precies Lente,al die stress.En ze moeten echt zoveel voor A,niet te geloven.Juf adviseerde het zelf en ze hoeft maar af te zwemmen met nog 1 ander kindje (zoals ze anders ook zwemles heeft).

Ow jee,poesje de kap afgedaan.Het zou fijn zijn als de kap niet meer nodig is he,dat is weer een gestress minder.

Hm,ik zou persoonlijk het risico niet nemen bij zwangerschap.Zeker niet de eerste en laatste weken.Van de andere kant,waterpokken zijn vooral besmettelijk voor ze uitbreken.

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik sta niet te trappelen hoor Lente, ben gewoon nieuwsgierig. Verwacht er bij mezelf ook niks van.

Mams, wat goed dat je dochter op mag! Wel goed dat jullie het haar niet vertellen, wat ik begrijp is ze al snel gestresst. Spannend!

Ik ben ff douche, tot straks!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Maar stel he, dat die test morgen positief zegt, ik kan moeilijk zeggen dat ik bij mijn ouders niet kom met sinterklaas. Daarom vind ik het fijn om morgen zwart op wit te zien dat ik niet zwanger ben, hoef ik ook niet moeiljk te doen.

whahhaah moet niet gekker worden. Ik zit met de laptop op schoot, poes zit op schoot tussen laptop en mn buik en die ander klimt er ook nog bij en stort zich neer haha beetje vol maar ohhh het zijn zulke heerlijke kroelkatten:D

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gezellig Lente ..hier ook continue 1 kat die echt op mijn buik wil liggen :D Ik heb m`n laptop meestal op een kussentje staan,maar madam gaat net zolang door tot ze erbij ligt hihi

Ik had eens ff op google gekeken en vond dit:
    Derhalve is het niet nodig om in (werk)situaties waarin zwangeren met (kinderen met) waterpokken in aanraking komen, extra beschermende maatregelen te nemen, behoudens die volgens de normaal geldende hygiënerichtlijnen.
    Wering van kinderen met waterpokken of thuisblijven om daarmee niet in aanraking te komen, is niet zinvol. Het virus circuleert sowieso continu, zodat overdracht en besmetting te allen tijde en op elke willekeurige locatie kan plaatsvinden. Daarnaast is men na infectie al gedurende de incubatietijd besmettelijk, dus vòòrdat de kenmerkende ziekteverschijnselen zich manifesteren. Om dan nog quarantaine-achtige maatregelen te nemen, levert slechts een schijnzekerheid op.
    Indien waterpokken bij de zwangere helemaal aan het eind van de zwangerschap optreedt, vijf dagen voor de bevalling tot twee dagen erna, is er grote kans op besmetting van het kind tijdens of vlak na de geboorte. De pasgeborene kan dan immers niet profiteren van de op dat moment nog niet aangemaakte antistoffen van de moeder.

Dus eigenlijk zeggen ze vooral uitkijken op het einde van de zwangerschap,omdat je baby het anders kan krijgen.

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja dat las ik ook vooral. Als je nl op het einde in aanraking komt met waterpokken dan kan het kindje geboren worden met pokken en is het gevaarlijk.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik dacht ook dat het pril in de zwangerschap niet verstandig was.. fout gedacht ;)

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm leerzaam avondje;):D
    vieren jullie op de dag zelf sint of niet? Verder nog plannen in je weekend?

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Meiden,ik ga afsluiten..gtst kijken en dan samen met husband the voice.Fijne avond allemaal ennnn voor jullie strooi ik ook even hcg (hielp bij zussie ook)...Strooiiiiiiiiiiiii,vangen!Succes morgen,ik kom voor 10.00 nog langs :D

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Morgen komen schoonouders helpen met klussen,zondag sint bij mijn ouders en maandag sint thuis :D

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Veel plezier mams met je weekend! ik vang het maar ik denk dat ik gemist heb;)

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gevangen Mams:D thnx! Fijne avond en tot morgen!

Leer hier van alles over de waterpokken wat ik niet wist:p

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zie je hoe leerzaam zo'n forum is;)

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja echt he;)

Mn zere tepels zijn trouwens weer terug;)

Nog plannen voor vanavond? Vriend gaat naar de kroeg, maar ik blijf lekker thuis. Ga een filmpje kijken en borduren, dat is alweer ff geleden. En hier kletsen natuurlijk, want een vrouw kan multitasken:D
    Wilde eerst meegaan, maar ben echt moe, mag toch geen alcohol en het is veels te koud om nog naar buiten te gaan;) dus nu in mn huispakkie op de bank:D

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    waren je gevoelige tepels weg? Had dat stukje ff gemist. Ook al weet ik wat de test morgen gaat zeggen, ik vind het toch weer spannend. Zit hier al avonden voor in de stress. Maar denk dan weer dat als hij negatief is...het was nog te vroeg om te testen, vorige keer had ik pas 7 dagen na mijn nod een positieve test dus het kan dan vast nog. Maar grrrr ik haat onzekerheid en wil touwtjes in mijn handen!:D

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja, vanmiddag waren ze alleen nog een beetje gevoelig. Verder ook nog steeds krampjes, maar verder heb ik nergens last van. Ik vond het de vorige keren niet zo spannend als nu. Weet niet waarom.
    Had je nog last gehad van rare geurjes? Weet trouwens wel dat je na een mk vruchtbaarder bent.. Maar goed, wil natuurlijk ook niets zeggen. Ik hou ook niet van onzekerheid, maar tot nu toe heb ik hrt voor mijn gevoel allemaal wel goed los kunnen laten. Alleen de laatste dagen vind ik het echt spannend worden en denk ik er ook veel aan.

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mijn vk zei dat het een fabel was dat je dus niet vruchtbaarder bent na een mk. Ik wuif deze fabel natuurlijk graag weg en hecht veel waarde aan fabels;) Geurtjes heb ik alleen last van als ik langs de broodafdeling loop of op de wc van de kinderen op school kom. Het stinkt beide enorm;) En verder alleen een opgeblazen gevoel, maar ja dat kan ook een voorbode zijn van wat anders. Normaal heb ik dat alleen nooit met ongesteld zijn maar wel de vorige keer met een positieve test.

Als we morgen beide een positieve test hebben, gaan we dan een feestje bouwen?;)

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha zekers! Maar als alleen jij positief test gaan we nog een feestje bouwen hoor;)

Tja, ik weet niet of het wel een fabel is. Mijn schoonzus is na haar mk van 1x seks 24 uur nadat haar ei gesprongen was (voelt haar ei) zwanger geraakt. En ik hoor het vaker. Dus dat mot bij jou ook maar gewoon werken;)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whahahahaa zwanger na 1x seks. echt, die heeft een heerlijk bestaan die vrouw:D

Maar jij bent nu weer eerst aan de beurt. Ik ben al zwanger geweest en jij nog niet dus ik moet weer achteraan in de rij.

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nou dat valt wel mee, de drie maanden daarvoor hadden ze het om de dag gedaan;) en het was eigenlijk niet de bedoeling dat ze in de maand na haar mk zwanger zou worden, omdat ze even rustig aan wilde doen en ze hebben dus serieus 1x seks gehad die maand;)

Haha zo werkt dat niet;) Maar lief dat je zo denkt:p Maar als jij morgen wel positief test en ik niet, dan is dat zo.. Mijn tijd komt wel:)

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm, krijg ik nu een onderbuik kramp gevoel? Dat betekent namelijk hetgeen waar ik al vermoedens naar heb. weet je, het maakt me allemaal niet meer uit als er maar duidelijkheid komt:cool: stoer he, nu moet ik het nog menen hahaha

Deel Deze Pagina