Meen je dat niet dan? Nee tuurlijk maakt het wat uit, maar op een gegeven moment snap ik dat je gewoon liever ongesteld wordt dan constant die onzekerheid hebben. Ben je al ongi dan?
Dacht net dat ik buikkramp voelde dus ging ff kijken maar nog niks te zien. Nu ik zit denk ik alweer dat ik wat voel hahaha ik ga niet nog een keer. Kom, zullen we het over wat leuks hebben
je was weg dus dacht, straks zit ik hier alleen te beppen Maar goed, dan doe ik er één. Geloof jij in leven na dit leven?
Haha ik lees tussendoor ook nog wat anders, vandaar Hmm lastige vraag. Ik geloof niet in de hemel of hel ofzo, maar ik geloof wel dat er 'iets' is. Al weet ik niet goed hoe dat iets eruit moet zien. Laat ik het proberen uit te leggen Ik geloof dat iedereen die sterft hier op aarde blijft. De een heeft rust en zal niet ' aanwezig' zijn en een ander wel (anders zou het wel heel druk worden hier) Ik geloof dus wel in een leven na de dood. Of ja, leven is dan niet het goede woord Maar ik geloof dus in 'aanwezigheden' (vindt geesten maar een stom woord). En jij?
Ik geloof ook dat er dingen bestaan als je dood bent. Ik heb meerdere verhalen gehoord o.a. van mijn vader, waarvan ik weet dat het niet verzonnen is en dat het ook echt kan! Ik heb het er wel eens met vriend over maar die wil er nooit echt wat van hebben. moet zeggen dat hij nu, na 8 jaar een relatie wel steeds meer mijn kant op trekt en het begint te geloven. Ik vind het heel mooi als je contact kan krijgen maar soms ook griezelig.
Joehoee... ik ben er ook weer, druk dagje gehad! Oeehhh spannend, morgen 2 testers! Ik kom zsm kijken, maar weet niet precies hoelaat, ben heel de week al moe dus wil morgen ff een keer uit mezelf wakker worden.
Yaar... dankzij jouw duidelijke uitleg is mijn banner weg!! Hoera... Ik moest gewoon ff een beetje met het balkje opzij, dom van me! Nu kon ik idd de cursor achter het plaatje van de banner zetten.... Toch nog maar ff geen nieuwe banner want ik weet echt niet hoeveel dagen ik moet aanhouden
Lente, wat voor dingen bedoel je dan? Mijn vriend is hier veels te nuchter voor, die gelooft dat echt niet Dreamer, graag gedaan meissie! Geen nieuwe banner nee? Vind je dat niet handig om bij te houden op welke dag je zit?
Dankje Lente! Ja dat is natuurlijk wel het voordeel van een banner dat je steeds kunt zien op hoeveel dagen je zit, mmm.... kweet alleen niet zo goed van hoeveel dagen ik dan uit moet gaan.
Nou, ik weet dat mijn vader een keer in de kroeg stond met een bruiloft en dat er een bekende naast hem kwam staan die hij kon van vroeger op school. Ze raakte aan de praat en die man begon te vragen of mijn vader wist dat er de hele avond al een vrouw naast hem stond. Mn vader schudde van nee. De man gaf een beschrijving van een vrouw en mijn vader herkende die beschrijving. Het was zijn overleden moeder. Nou, zo heb ik meer van die voorbeelden en als ik dat hoor, dan moet het wel kloppen dat er iets is.
Dreamer, dat weet ik ook niet.. Gewoon 50 dagen voor nu en aanpassen als je je eitje gespot hebt? Lente, wow, dat is inderdaad echt maf. Zulke dingen hoor ik veel vaker en daarom geloof ik er ook wel in