Nee, daarom nu het nieuws. Zei al, die voice rekken ze ook net zolang als het maar kan. wel 2 uur voice. ze hebben helemaal geen concurrentie op vrijdagavond dus alle kijkcijfers zijn voor hun.
Ik vier morgen indd sint bij mijn fam. Eerst lekker eten en daarna gezellig zitten met elkaar. Het zijn altijd gezellige dagen. jij morgen 2x, dat is best druk. Veel plezier alvast. Met beide fam morgen?
Pfff... de banner is aangemaakt.... nog 15 dagen tot eisprong, ohh ik hoop dat ik mn banner snel kan aanpassen!
Op hoelang heb je hem nu ingesteld, daar word ik nog niet echt wijzer van met die ovulatie dingen haha
Joehoee... mijn 1000e berichtje is geplaats! Ja morgen 2x, vanaf half 4 met mijn fam.... (doen veel kleintjes mee) en daar eten we dan ook en dan om 8 uur met de schoonfam. kunnen we zo door van het ene feestje naar het andere... Achjah... het kwam ff niet anders uit.
Oohh ik hang hier op de bank, heb echt mega zere benen! Hadden vandaag een markt, wel heel gezellig maar heb bijna heel de tijd gestaan. (zie ook FB)
Meiden ik ga stoppen. De tikhouding is nu niet echt ideaal en ga zo lekker naar mn bed. ff rommelen en lezen en dan heerlijk mijn hobby slapen uitvoeren. Yaar, zet hem op morgen! Ik duim voor je.
Ik ook voor jou meis, trusten! Dreamer, ik hoop inderdaad dat je m snel aan kunt passen! Pfoei, druk dagje morgen voor jou!
Kijken jullie niet maar The voice dan?? Spannend morgen yaar& lente jij ging ook testen toch? Ik duim voor jullie meiden!!
Ik duim ook hard mee!! Ik ga ook afsluiten denk ik, mannetje wil graag nog ff de laptop en eigenlijk wil ik niet al te laat naar bed
Nope, kijk ik niet naar. Heb het nu wel opstaan, maar dat is meer om achtergrond geluid te hebben Ik ben nu alleen thuis en dan kan ik er niet zo goed tegen als het doodstil is.