Dames,where are you???? Ik werd om 6.45 wakker van de buikpijn,pff irri...Maar goed,naar de wc geweest en bijna weg buikpijn Ben alleen klaar wakker nu Dus hop hop,testen jullie
Er is geen spanning. Wat ik al dacht, hij is hagelwit. Vanavond dus lekker aan de knuffel met mijn nichtje. Zelfs niet een iets te zien van een tweede syreep. Hoop dat yaartje meer geluk heeft. Daar duim ik nog voor!
Jammer Lente!Ook al had je het gedacht,dat maakt het niet minder balen natuurlijk. Dat de ongi er dan maar snel aankomt,dan heb je iig duidelijkheid en weet je vanaf waar je kan tellen.
Ik zit nu 12 dagen na het voelen van mijn ei. Vorige keer was jij pas een week na nod positief. Heb nu zoiets van...we Kijken deze week wel aan. Is het altijd zo day als je de test scheef houdt, dat je Dan ziet waar de tweede streep hoort te zitten?
Lente,wat zeg je nou hihi... Zal aan de test liggen mss..die van zwanger en kids dipstick zeker niet iig
Bij de kv25 had ik ze ook omo wit,maar volgens mij zijn er meerdere die daar altijd een heel vaag lijntje testje (oa zussie dacht ik)...
Bij mij waren ze de vorige keer ook spier wit en was er geen streep te ontdekken. Nu lijk ik wel, als ik in goed ligt zit, een heel ligt streepje te zien. (nu is he tnatuurlijk ook wat ik WIL zien) Maar goed, met deze streep kan ik nergens vanuit gaan. Op de foto zie je hem niet eens hahaha Ik zal straks mijn vriend eens laten beoordelen als hij terug is van zijn werk. Die is meestal lekker nuchter en sta ik weer met beide benen op de grond
Yaar neemt het er van en slaapt in alle rust nog even uit. Ik ben gewoon zenuwachtig voor haar. Voor mezelf was ik dat niet haha YAAAR, TIJD OM ERUIT TE KOMEN!
Als eerdere testjes echt wit bleven zonder een enkel spoortje van een lijntje dan zou ik nog niet helemaal zeker van je zaak zijn Maar een streepje zie je toch niet terwijl het er niet staat?Zo`n nuchtere man had ik ook bij mn eerste erg vage testje,ik zie echt niets en blabla.Dat hoor je hem nu niet meer zeggen Maar goed,was hij dan maar meteen knal toch.Geduld is een schone zaak,wie dat heeft bedacht
geduld is zeker een schone zaak. En anders ontwikkel je het wel. (hihi heb poes op schoot (ja, weer eens) maar als ze zit dan zie ik mijn beeld niet vanwege die kap. fijn dat hij doorzichtig is hahaha) Het stomme is, ik zie echt heel licht een streepje. Misschien staan mijn pupillen wel zo ingesteld dat ze in een streepje kunnen turen maar ik moet gewoon deze week even af zien. Op de foto is hij idd niet te zien maar als hij zo naast me ligt, en ik zit in het schemer op de bank, dan zie ik heel ligt een streepje. Goed, dit is echter veel te vroeg om te juichen want wil mezelf niet blij maken met een dode mus....wordt vervolgd! Yaar, schiet eens op! nog 16 min!
Nou idd,ik hang hier al 2 uur rond... Ben ondertussen in de douche geweest enz.. Het is zo erg dat husband me via facebook laat weten of ik nog beneden kom. Yaraaaaaaaaaaaaaaaaaaa,hup hup
zo hallo 10 paginas bijlezen, jullie hebben een gezellige avond gehad dus Wij zijn blijven hangen op verjaardag en om 23.00 meteen in bed gegaan @Noos, heel veel plezier bij het weekendje weg, hopelijk mooier weer dan hier nu, het regent al de hele ochtend! @MissCK, volgens mij je PIEK nog niet gehad met de ovu testjes.. @Lente, hoe gaat t met poes? ze weten altijd wel een manier om die kappen af te krijgen   Ahhh lente zie nu je test wat jammer! maaaaaaar vorige keer had je toch ook later een posi test? En als je iets ziet dan staat er meestal iets hoor. mijn eerste testje hield ik in alle richtingen tegen het licht om mn streepje te zien kun je niet van heel dicht bij en scherpe close up maken ?
Lente,je zou `m evt in het negatief kunnen zetten..als er een streepje is dan zie je dat daarop echt beter Even wax in m`n haren doen haha
hahahah mams, via facebook word je naar beneden geroepen! Hoe doe je een negatief? geen idee. Maar we zien wel meiden.
Zeeb, gezellig gehad op de verjaardag? je hebt groot gelijk dat je daarna naar je bed ging. Dat is het beste voor je rug. Hoe gaat het vandaag met je rug?