Ja op zich was het wel gezellig. daardoor vergat ik de pijn ook een beetje maar toen ik in bed lag merkte ik het dubbel zo erg maarja nu gaat t wel weer. maar dat is elke dag als ik opsta en na een paar uur is het er weer. Maarja zo naar de 3d echo, dan boodschappen doen dus weer druk maar ook veel afleiding. Yaar schiet is op! dacht dat jij om half 10 bij de kapper moest zijn
lente ik zit me suf te staren op jou test maar ik zie m zo echt niet. en als ik lang blijf kijken denk ik wel wat te zien maar dat is waarschijnlijk hoe langer je kijkt, hoe duidelijker je een streep ziet
Laat je hier straks wel je foto's zien Zeeb? Ik wil graag je kindje bewonderen. Die 3d foto's vind ik altijd zo bijzonder. Veel plezier alvast! Yaar doet misschien wel haar rondedansje Ik hoop het voor haar.
haha zeeb. Kun je nagaan hoe goed die streep die ik zie te zien is Ga bij mij dus maar nergens vanuit, dan kan het alleen maar meevallen haha
Dat is zo lente, dan kan het alleen maar beter worden als er over een paar dagen wel een duidelijke streep staat. alleen als jij m wel ziet dan staat er echt wat. alleen is dan de vraag of dat zo'n bekende indrooglijn is, of gewoon nog heeeeeel licht is de streep wel even breed?
Ja Zeeb,ik ben ook benieuwd naar je foto`s Wist je dat het niet verstandig is om netjes met je benen over elkaar te zitten bij b.i ? Geen idee of je dat doet,ik denk maar even mee. Lente foto in neg is met een fotobewerkingsprog niet zo heel moeilijk..ik heb geen idee of ik dat op dit mini laptoppie al heb eigenlijk.
Goed, doen we niet moeilijk, hier nog een foto Tuur je maar weer suf haha. Het nadeel is ook dat je de foto hier niet groot kan maken.
De streep die ik zie is wel net zo breed. Anders zag ik hem bijna helemaal niet Maar goed meiden, we zien het wel een week aan en ik probeer volgende week wel weer als er nog geen bloed te vinden is. Ik weet in elk geval zeker dat ik geen hcg meer had van de vorige keer want halverwege heb ik er 1 gedaan die echt wit was!
Idd je eigen niet gek maken lente..al wil ik toch zeggen dat ik op deze foto echt wel 2 streepjes zie
Mams, dat wist ik niet! ik zit altijd met mn benen over elkaar. vaak zelfs ook thuis op de bank ha. vanaf nu dus niet meer! Lente, ik wil je geen eventuele valse hoop geven maar ik zie m hoor. hoef ook niet echt te tuuren is heel licht. maar zie echt wat of ben ik de enige nu
Toch fijn dat jullie ook iets zien. Of jullie moeten inmiddels ook kegelvormige ogen hebben gekregen van mijn testen mooi, dan nu klaar over mij...nu gaan we het over Yaar hebben.
Tuur je suf Lente, op jou test zie ik m ook duidelijk, gefeliciteerd meid! Moet nu vlug weer gaan, tot stralks!