Ik zie bij jou 3 strepen, hoe moet ik kijken bij deze test....help me even ik wil het weten wat 3 strepen betekenen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,wowwwwwwwwwwwww. Gefeliciteerd Yara!!!! Oh dames,traantjes prikken in m`n ogen...Wat super!!
hahaha maak uit de reacties van hierboven op dat het duidelijk raak is bij jou Yaar! Meid, van harte gefeliciteerd! Dan kloppen al je verschijnselen dus zeker weten! Hahaha nu kun je shoppen met Zussie!
Lente,die 3e streep is gewoon het begin of eind van de test..die zit bij jou in het doosje zeg maar...Die 2 rechtse zijn de goede,positief goede haha
Maaruh, over die van jou hoef ik absoluut niet te turen! Ik zie gewoon duidelijk een streep! Wat een plaatje!
Ohhh wat een fijne dag is dit!! fijn yaar! ben heel blij voor je! En lente ik snap heel goed dat jij nu niet blij kan zijn, maaaarr Mams en ik zien duidelijk een tweede streep op foto2 en die staat er niet voor niks! want op je vorige testje ( die controle of de hcg weg was ) die was echt omo wit! en deze niet. dus er is hele goede hoop! wanneer wil je nog een testje wagen ?
Ik moet gaan hebben om 10.00 de afspraak. ben daarna meteen boodschappen doen etc dus pas laat vandaag online met de fotos. Zussie, ging jij vandaag de CB test doen , of morgen ? tot straks!
Ik ben heel blij hoor voor Yaar. Ik had er met haar duidelijk rekening mee gehouden hahaha Maar denk dat mijn eventuele volgende test, mocht het nog nodig zijn, pas volgende week komt of ergens volgende week. Weet nog niet wanneer. Vriend zal wel zeggen, over 2 weken
Zeeb ik ben het helemaal met je eens..maar snap de voorzichtigheid van Lente idd ook. Veel plezier vandaag met naar mini zeebje kijken
Ja,dat willen we weten Voor onszelf,maar vooral voor de kids.Het is allemaal spannend genoeg,lijkt me fijn als ze dat iig vast weten.
Jaaaa Yaar! Gefeliciteerd!!!! Wat een mooie!!! Lente, ik zie toch wat bij Jou...bij de eerste heeeel licht en de tweede duidelijker. spannrnd voor je meis. Maar een streep komt er niet zomaar! Over 2 dagen moet hij duidelijker zijn! Zo nu duik ik weer mn weekend weg in....in de regen de sint verwelkomen zo haha
Op het tuurders topic ook nog iemand. Ik weet nu alleen niet zo goed wat ik met mijn nichtje aan moet straks. Dit vind ik dus moeilijk nu. Ik kan haar toch niet straal negeren. Ze komt sowieso altijd het meeste naar mij toe.