zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oeh leuk Dreamer, wat ga je maken? Ik hou van creatief bakken en knutselen haha. Met de kerst wil ik weer zo'n marsepeinen taart maken. Heerlijk voor de familie.

Ik heb de test ook aan mannetje laten zien met alleen de woorden: Kijk eens'. Hij kwam zelf met het woord, ik zie een heel licht 2e streepje. Ik ben dus niet gekke henkie, hij staat er echt. Ik moet zeggen dat ik weer moeilijk te remmen ben maar ik probeer mijn gevoel absoluut te onderdrukken tot volgende week. In elk geval eten we vanavond iets wat ik mag bij mijn ouders.
    Ook heel grappig is dat kat al 2 dagen continu achter me aan loopt waar ik ook ga. Goed, ik haal uit alles hoop zoals jullie lezen hahaha

Babs het is idd rot weer. Wij gaan straks naar intratuin. Ff lekker kerst kijken en wat halen voor schoonouders morgen. Wie Sint viert dit weekend, allemaal veel plezier!

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oehhh... marsepein is heerlijk als het ergens in zit... Zo eet ik het nooit hahah :p

Pff k heb egt vanuit het niets ineens last van mn rug... Kan niet eens lekker zitten... Maar redelijk rust houden dan vandaag...

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Maar Lente, had jij na je MK ook al een keer een test gedaan die echt helemaal negatief was? Niet om je te ontmoedigen maar je hoort toch ook wel eens dat het HCG een tijdje nodig heeft om af te breken... Maar weet niet meer of jij dat nou gedaan had of niet, sorriej!!

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    joepie!!!! yaar wat leuk!

en lente ik zie volgens mij wel licht een 2e streepje bij jou, over een paar dagen nog een keer testen zou ik zeggen!

ben echt blij voor jullie!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik had een test gedaan die helemaal blanco aan gaf. Nu dus een lichte streep. We wachten wel af.

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Okee!!
    Nja dan kan een tweede streepje maar 1 ding betekenen!!
    Over een paar dgn gewoon nog een testje doen :D

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
  8. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    leuk dreamer, de setjes kleding!
    had je zelf al een gevoel wat het zou worden of niet?

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mijn gevoel zei vanaf de dag dat k positief testte al dat het een meid zou zijn!! Laatmn gevoel me een keer niet in de steek hihi :p

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Leuk die setjes kleren Dreamer!

Oee Lente als je mannetje toch ook een streep ziet, dan is er toch echt wat te zien!!! Spannend...!!!!

Heb gewoon ff snel wat marsepein in elkaar geflanst voor mn nichtjes. We doen lootjes trekken met mijn fam en we hadden de kinderen van mijn zus, ik de oudste en manlief de tweede. Nu zijn ze beide gek op marsepein dus vond het wel leuk om dat ff te doen. (twas toch geen weer om iets anders te doen) zal nog wle ff een fotootje plaatsen!

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zoo, ben ik weer:D ben weer mooi geknipt en heb alweer boodschappen gedaan. Nu zit ik even op de bank;) Ben nog steeds flabbergasted..

Zie dat mn berichtje aan Lente niet is doorgekomen,, ik zie ook een streeo meis, zonder te turen, hoop echt voor je dat ze donkerder worden de komende dagen!

Dreamer08, het is inderdaad wel raak deze week.. Knuffel en mijn duimen draaien nog steeds heel hard voor je!

Heb mezelf al verwend met een mooie banner:D

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Leuk die banner!! Hahaa... kun je er tenminste steeds naar kijken!

Hoe was de reactie van je mannetje?

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Yaar, kan me voorstellen dat je nog flabbergasted bent... Vanavond kan je nie slapen en morgenochtend ben je veel te vroeg wakker omdat je aan niks anders kunt denken hihi :D

Wel leuk, de persoon die met dit clubje begonnen is nu zelf ook zwanger hihi :p

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Uhm, mijn vent slaapt nog:( kreeg hem niet wakker vanmorgen, en ik kon moielijk mijn plasje tot nu ophouden.. Dus heb de test op zijn nachtkastje gelegd en ik hoor het wel alsie wakker is;)

Haha ik denk dat dat wel meevalt;) ben al dagen echt kapot.

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hij is mooi Yaar, je banner! Ik vind eht zo fijn voor je. Lang genoeg gewacht en nu lekker zwangere! Hoe reageerde je mannetje?
    Hoe gaat je dat nu met de bruiloft doen;) oja, je had een jurk die op rek was zeker?
    Ik had je berichtje wel gezien hoor over dat je een tweede streep zag. 2x zelfs;) Ik hoop maar dat hij donkerder gaat worden.

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh, lees nu dat hij nog niet wakker is hahaa

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kheb net maar ns ff mn wasje opgevouwen..
    Nu zo eerst eens ff zorgen dat k aangekleed kom haha :D Heb net het ledikantje een gedeelte opgemaakt... Zag er zo zielig uit met alleen een matrasje :p

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik zat vanmorgen ook te denken....die broodafdeling stinkt nu naar kattenbak zei ik donderdag maar dat had ik de vorige keer ook. Nu ben ik toch heel benieuwd of dat klopte. Net bij intratuin stonk de dierenafdeling in de hoek van de vissen ook. verder geen nare geuren. Heerlijk een appelbeignet gegeten...mmm

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha oeps sorry lente;) vanaf mn telefoon ging het allemaal niet zo lekker;)
    Uhm, heb geen jurk die rekt, maar ik had vanaf het begin aangegeven dat het kon zijn dat ik zwanger was als we gingen trouwrn, en volgens hun was dat geen probleem. Nu maar hopen dat mn buik niet enorm wordt, anders heb ik wel een probleem denk ik;) ik ben ongeveer 23 weken zwanger tijdens de bruiloft.

Zit nu alleen met een dilemma. Ik denk dat we het met kerst gaan vertellen. Maar 15 december ga ik mn jurk passen. Eigenlijk wil ik dan al aangeven dat ik zwanger ben, maar wil nog niet dat mn moeder, smoeder, szus en zusje het weten.. Hmm dalijk maar eens even met mn vent over hebben als hij in het land der levenden komt.

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gaan ze mee de jurk passen? Anders kun je ze gewoon niet meenemen. Of je kunt de mevrouw van de winkel van te voren of na afloop bellen en uitleggen hoe het zit, dat je ook nog een afspraak wil zonder hun erbij. Erg eigenlijk he dat we er zo geheimzinnig over moeten doen terwijl het eigenlijk juist heel leuk is!

kerst is een hele mooie gelegenheid om het te vertellen. Wij wachten de volgende keer als het raak is zeker 10 weken af.

Deel Deze Pagina