zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Yup, ze gaan mee. Zat inderdaad te denken om na afloop te bellen.. Als ik dat van te voren doe, gaat ze me waarschijnlijk uitgebreid feliciteren, dus schiet dan ook niet op;)

Ja eigenlijk wel.. Liefst had ik het mn moeder nu al verteld..

Pfoe, voor mijn gevoel moet ik nu ineens heel veel doen;) vk bellen, me aanmelden voor mvm, zorgverzekering wijzigen.. Pff, ga maandag wel ff lekker op mn gemakje daarnaar kijken..

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahha dat gevoel had ik toen ook. Je hebt nog 8 maanden maar voor je gevoel heb je het opeens ontzettend druk. De zorgverzekering moet je aanpassen voor het nieuwe jaar. Wij hebben dat nu evengoed al gedaan dat het rond is voor het geval dat.

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nja als je em echt wilt aanpassen wel ja..
    Mocht je kindje geboren zijn, dan kan je het pas aanmelden bij je zorgverzekeraar ;) Omdat je kindje dan pas een bsnnummer heeft ;) Wordt dan gewoon bij jou bijgeschreve :)

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, dat weet ik, maar ik moet mijn zorgverzekering wijzigen, de verzekering die ik nu heb is spotgoedkoop, een jongerenverzekering, maar zit praktisch niks in. Dus moest ik sowieso nog doen. Had me er alleen nog niet echt in verdiept, dus dat ga ik nu maar maandag doen;)

Hebben jullie en jullie man allebei een losse verzekering? Want zag ook dat je je samrn kunt verzekeren, maar weet niet of dat voordeliger is..

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij hebben een losse doordat ik nu hoger in de schaal sta dan hij voor een eventuele ziekenhuisbevalling wat wij willen.

haha ik deed net kerstliedjes op youtube met katten. Je had die van ons moeten zien zoeken hahaha
    Nu lekker kerstliedjes aan met driving home for christmas...mn lievelings

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Yaar, wij gaan vd week ff kijken..
    Zijn nu beiden apart verzekerd... Ik gelukkig al genoeg voor een zknhuis bevalling ;) Maar vriendlief betaald zich nu scheel en ik kan hem collectief meeverzekeren via mn werk ;) Moeten dan alleen ff kijken of hij een gunstig pakket kan vinden wat dan idd goedkoper uitkomt... Anders blijve we gewoon los verzekerd :)

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha deed onze kat ook;) en alsie op tv een kat zag, wilde die m aanvallen;) zelfs als ze inde spiegel keek! Zo grappig:D

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhh ik wil weer testen!!!!! ik wil het nu, nu, nu weten! Ik moet zeggen dat mijn gevoel voor vanavond al wel wat prettiger is dan van de week. Ik had zo'n dubbel gevoel bij sint vanavond. Nu gaat het wel iets beter maar ik hoop dat het nog beter gaat worden.

<=== maakt een dansje voor Yaar omdat ik mijn energie en hyperactiviteit kwijt moet en ook zo blij voor jou ben!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Lente, lief! Wanneer ga jij weer testen?

Hier is het echt nog niet doorgedrongen hoor;) ga morgen of maandag nog een test doen:D heb er nog een stuk of 7 en die ga ik allemaal opmaken:D

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahhahaha als je het dan nog niet gelooft.....:$

Ik heb er hier nog 3 liggen nu. Mocht ik nu echt zwager blijken dan test ik ze op en anders dan bewaar ik de laatste 2 nog. Als ik ze op mag testen dan wil ik er ongeveer elke week 1 doen om te kijken of mijn hcg dan donkerder gaat worden. Mijn eerst volgende test is denk ik nu pas volgende week. Dan moet hij toch een stuk donkerder zijn of ik moet ongesteld zijn geworden. Dat zal deze week wel laten zien.

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat duurt nog lang Lente! Ga je dat zolang volhouden? Knap hoor, ik zou het niet kunnen!

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Spannend hoor Lente...
    Yaar, k had er nog eentje toen en ben nog een nieuw pak van 2 gaan halen na een dag of vier... Kon t nie gelovene hahah

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hoop dat ik het kan volhouden. Bestaan er banners waar je kunt aftellen tot de testdag? hahaha

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha geen idee;) Maar goed, we slepen elkaar er allemaal wel doorheen:)

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Bestaat zoiets niet bij lilypie Lente?

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nop. maar een weekje moet toch te doen zijn?

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat moet wel te doen zijn ja;) maar niet voor mij, ik zou dat echt niet volhouden!

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik misschien ook niet, dan test ik woensdag middag na schooltijd. dinsdag begin ik een uurtje later maar ben bang dat het dan nog niet genoeg zichtbaar is.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ff mn mannetje z'n haar scheren. tot zo!

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahhaa Yara :p
    Die van jou is ook echt overduidelijk :p

Deel Deze Pagina