zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mams, wat gezellig vandaag sint vieren! Hoe zijn de kids eronder, vinden ze het allemaal erg spannend of gaat het nog wel ?
    en hoe is het nu met jullie katje ? ( volgens mij is mn geheugen een zeef :p )
    Je had van de dierenarts toch wat tips om te proberen meegekregen ?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,ik zag die tas net in het krantje idd.Het is volgens mij hetzelfde merk maar wel een ander model.
    Ik vind hem zelf niet wawie genoeg.Kreeg nog wel een tip van iemand die een luiertas had gekocht bij de wibra.Zwart met witte,ze hadden ook roze en blauw.Als je op google kijkt dan is die er ook in het rood wit geweest,dat vind ik dan weer veel leuker.En dan zie ik er ook van kruidvat van bambino voorbij komen en die vind ik nog leuker haha.Dus ik wacht nog af :p

Dat gevoel is idd herkenbaar...Als je net zwanger bent dan denk je vaak was de baby er maar,dan zat ik niet zo in de stress of alles wel goed was.Als de baby er eenmaal is dan begint het eigenlijk pas.Als je je kindje zo goed hebt kunnen zien,als dat gevoel er zo is dan kan je ineens zo bang worden.Heerlijk,mama zijn hihi

Katje plast nu ongeveer 1x per dag binnen,een stuk minder iig!Dat geeft me wel hoop,hoewel ik echt wil dat het binnen plassen stopt.We hebben nog geduld.

Kids weten niet dat we sint gaan vieren bij m`n ouders,gewoon dat we bezoek gaan.Dochter heeft wel het vermoeden.Ze zijn er niet zenuwachtig voor,dochter alleen voor morgen.Dan komt sint in de klas,stress alom dus.Ze zijn wel erg hyper,nog hyperder als anders :p

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
  5. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    good morning!

ja yaar dat wil ik ook nog wel weten, hoe je mannetje reageerde toen hij die test zag:)
    die van mij kan ook zo lang uitslapen hoor. hij is helemaal geen ochtendmens. nou nu kan ie nog uitslapen haha

allemaal 2012 kindjes joh:)

vervelend mams, dat je wakker word van de pijn. heb je dan steken ofzo?

leuk zeeb, dat je ging gourmetten, ga ik vandaag doen met 2 vriendinnen.
    en wat een supermooie foto! zo leuk!
    en niet teveel zorgen maken hoor, dat is niet goed voor je kleintje. ( ik doe het zelf ook hoor.. het is makkelijker gezegd als gedaan;) )

voor mij nog 8 dagen... heb er zin in maar hoe dichterbijer het komt hoe banger ik ook word. stel dat het weer net zo is als de vorige keer...

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rosemarie,idd heel erge steken onderin m`n buik.Dat is dan van m`n darmen,naar de wc gaan helpt en een koppie thee daarna is wel prettig.Alleen zo irri dat ik er wakker van wordt en meteen naar de wc moet.Nou zit uitslapen er al jaren niet meer in,maar een beetje relaxed op de zondagochtend zou toch prettig zijn hihi

Ik geloof je zenuwen meteen.Dat we maar gauw 8 dagen verder zijn en je een mooie echo hebt!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeeb wat een mooie foto van je meisje! (of is het ondertussen alweer een jongen:p) Zo mooi hoe je dit duidelijk kunt zien! Gelukkig dat het nu wel lukte! Met het katje gaat het goed alleen die krabt zich suf aan het kapje. Fijn dat hij er dus zit. Maar er ontstaan nu korstjes en dat zal wel jeuken.
    Hopen dat het nu beter gaat alleen gister ontdekte we een nieuwe. Gelukkig is die niet groot. Verder geen nieuwe gespot. Het liefst zou ik nu weer willen testen maar ja, dat schiet niet op. Ik praat alweer zo alsof ik zwanger ben en daar moet ik mezelf heel erg in remmen. Kan ook zomaar izjn dat ik ongesteld wordt natuurlijk. De bedoeling is tot zo ver om volgend weekend een test te doen. Jammer dat het bij mij niet gewoon een knal test is maar ja, mocht dit raak zijn dan prijs ik mezelf heel gelukkig dat het gewoon de eerste ronde meteen weer raak is!

Mams over luiertassen gesproken, ik was gister bij de intratuin, daar hebben ze een rood met witte stippen tas. Ook wel stevig maar weet alleen niet hoe groot jij hem zoekt. Het was neit een reuze tas ofzo maar helemaal mams!
    Mn mannetje had me idd niet met beide benen op de grond gekregen. Hij zegt wel, ik ga nu pas juichen na 10 weken. Dan heb je meer garanatie en pas dan willen we het gaan vertellen (mocht het raak zijn).

Wat fijn dat jouw katje minder plast! Misschien dat hij aan de situatie went nu?

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,goede tip!Maar bij intratuin? Dat verwacht je ook niet.Die bij de wibra waren ook met stippen,maar zwart vind ik zo saai..en roze..hmm.Dus dacht ook aan rood-witte stippen.Ik hoef niet heel groot,maar idd liever wel stevig.
    Ik ga komende week iig kijken,altijd leuk bij intratuin rondneuzen.

Het is wat met de katjes.Die van jou moet het krabben afleren en die van mij het binnenplassen.Zou fijn zijn als dat ging lukken.

Ik hoop zo dat je streepjes donkerder gaan worden.En dat het allemaal goed mag gaan!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als ik op dat topic lees van testen dan zijn er heel veel sceptisch over mijn test. vele geven aan dat hij misschien toch niet positief is. Zelf hebben sommige ook zo'n test gehad en dat bleek niks te zijn. Ik hoop het natuurlijk van harte maar heb die optie in elk geval nog wel in mijn hoofd. Maar ja, 38 dagen ben ik nog nooit geweest. Dat kan natuurlijk deze ronde ook weer nieuw zijn.
    Gister avond ook een beetje ene misselijk gevoel gehad en steeds gedoe in mijn buik. Geen lastig gedoe maar meer onrustig ofzo. Goedddd we wachten wel af hahaha
    ik hoop dat het positief is. Dan snap ik tenminste ook waarom de brood afdeling van de supermarkt stinkt;)

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Roos, Spannend en lastig doorkomen die 8 dagen. Kan het me zo goed voorstellen pff.
    maar goede hoop houden hoor!! het is nu vast allemaal prima met de kleine :)

Mams, die is inderdaad leuk van Bambino!
    Fijn dat het katje nu ''nog maar'' 1x per dag ergens plast. natuurlijk niet fijn maar beter dan wat het was in ieder geval

Lente, nog een katje met een probleempje :) maar goed dat de kap erom zit nu dan
    anders werd het steeds erger. en ja die kap vinden ze vreselijk
    onze hond had het al na de castratie.
    volgend weekend pas testen. dat je dat volhoud! knap hoor
    maar ook begrijpelijk. want aan nog zo'n wel-niet test heb je natuurlijk ook geen zekerheid

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Misschien woensdag uit school en anders vrij of zaterdag. Ik zal straks vriend eens horen maar die zal wel zeggen....je merkt het vanzelf. Als er geen ongesteldheid komt dan weet je het. (maar goed, dat kan dus ook 3 weken zijn hahaha)
    Ons katje heeft nu korstjes en dat jeukt. Gelukkig de kap en dan maar wat minder gelukkig met dat ding om haar nek. Nu kan het eindelijk helen.

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaa meiden, ook lekker vroeg uit de veren allemaal!

Ik heb net tijdens mijn vaders ontbijtje het doosje op tafel gezet en gezegd dat we een sinterklaascadeautje voor ze hadden.
    Ze zaten eerst heel de tijd: maak jij het maar open, nee, maak jij het maar open.
    Uiteindelijk maakte mijn moeder het open. Ze las het kaartje nog voor aan mn vader maar er ging bij allebei geen lichtje branden. Ze verwachtten het natuurlijk ook totaaaaaaaaaaal niet want dit had eigenlijk helemaal niet gekund...
    Toen ging het doosje open, hingen ze er allebei met hun hoofd boven. Mn moeder zat met dr vinger tegen het rijstkorreltje te duwen, haha. Wat is dit nou? Zei ze.
    Dus toen zei ik: zo groot is jullie kleinkind nu!
    En toen was het aaaaaaaaah, en ooooooooooh, en eeeeeeeeeeeeeecht? Mn moeder helemaal in tranen en we werden helemaal plat geknuffeld.
    Ze zijn heel blij, hadden het helemaaaaaaal niet verwacht.
    En ze zaten nu heel de tijd opa en oma tegen elkaar te zeggen :p nu zijn ze naar de kerk...

Ik heb trouwens ook echt enorme felle steken in mn buik steeds. Net wel naar de wc geweest dus misschien dat het idd ook mn darmen zijn ofzo?
    Verder werd ik echt knetter vroeg wakker en kon toen niet meer slapen, beetje jammer!

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh zussie wat leuk hoe ze reageerde! Ook zo fijn dat ze het niet verwachtte, dan is de verrassing extra leuk hahaha Ik kan me voorstellen dat ze helemaal door het dolle zijn. Je cadeau zag er trouwens ook heel erg feestelijk en gezellig uit! Ik kan me voorstellen dat ze ruziemaken over wie het open mocht maken hahaha
    Wel handig deze tijd om het te mogen vertellen, zo valt het niet zo op;)

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden wij gaan brunchen bij schoonouders. Tot vanmiddag!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Veel plezier Lente!

Ze vonden het doosje inderdaad super leuk! Heel origineel vonden ze het.
    Zag er ook echt heel leuk uit, al zeg ik het zelf;)
    Ze zaten al te fantaseren, dat ze dan aan het begin van het foto-album dat kaartje gingen plakken met de rijstkorrel er bij ;)
    En dat ze de studeerkamer tot logeerkamertje voor de baby gaan ombouwen....
    Ben benieuwd hoe ze nu samen in de auto zitten,hihi!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zussie wat leuk die reactie!!! en al helemaal plannen aan het maken haha. Leuk hoor :D
    De foto van doosje+inhoud die je hier gepost had zou ik ook in het babyalbum doen.
    Ik heb dat ook, foto van de taart en de foto tompouchen en dan erbij gezet ; Zo gingen we vertellen aan opa en oma dat jij in mijn buik zat!

Lente, veel plezier bij de brunch! altijd erg lekker

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,ahh wat een geweldige reactie van je ouders.Volgens mij zijn het echt schatten van mensen,je boft maar met ze ;)

Lente,je komt er komende week denk ik vanzelf wel achter wanneer je zou willen testen.Wij wachten geduldig af :) Veel plezier bij je schoonouders!

Ik ga in actie komen,we zitten allemaal nog in piama :p Na het middageten gaan we naar m`n ouders.M`n moeder belde net om tegen de kindjes te vertellen dat sint daar was geweest.Zoon vroeg zo lief: "ook voor mij? " .Dat koppie,echt zo`n big smile.Super schattig.

Fijne dag allemaal en tot vanavond of morgen :D

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams veel plezier vanmiddag! zal een leuke middag worden voor de kids!

Wij hangen ook nog in ons zondag-outfitje op de bank, heb mn haar niet gedaan en zie er niet uit :p
    maar dat komt straks wel. we gaan ergens eten en dan vanuit daar meteen richting verjaardag van mn moeder dus weer hele avond op pad.
    blij dat alle drukte weer bijna voorbij is hoor.

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha mams, leuk zeg!
    Veel plezier!

Ja foto van het doosje kan ik er ook wel in doen...
    Heb de foto's alleen met mijn telefoon gemaakt omdat camera leeg was... maar volgens mij zijn ze nog wel redelijk...

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Druk bezig cadeautjes te zoeken voor iedereen om het te vertellen...

We hebben er al een paar bedacht:
    Mijn zus (arts): kinderpleisters (plak je mijn pleister als ik au heb?)
    Mijn zusje (tandarts): kindertandenborsteltje en tandpasta
    Mijn jongste broertje: voorleesboekje. Hij kan heel goed verhalen vertellen en schrijven

Oudste schoonzus: mutsje en wantjes (zij geeft schaatsles)
    Jongste schoonzusje: baby borsteltje (zij is oorspronkelijk kapster)

Dan missen we alleen nog iets voor mijn oudste broertje (enorm slimme, maar niet nerderige computergenie)
    En voor mijn zwager (econoom en theoloog)
    Iemand een leuk idee?

Deel Deze Pagina