zussie, wat leuk om het zo iedereen te vertellen, en orgineel!! ik zal eens even meedenken voor je broer en zwager!
Graag.... want mannetje vind al mijn ideeen niet leuk, maar hij komt zelf ook nergens mee... Ben nu op zoek naar een knuffel voor mannetje zijn ouders.. Mannetje had vroeger een aapje dat niet van zijn zijde week... dus leek me wel leuk om een aap tedoen.. Vind deze wel erg leuk! Knuffel aap lief! | Kado's | KadoWereld van PostNL
die is wel leuk ja. maar zouden ze het meteen snappen ? of doe je er een kaartje/briefje bij met een bepaalde tekst ?
Nee we doen er een kaartje bij: 'Lieve opa en oma, willen jullie op mijn knuffel passen totdat ik er ben?' Dat vond mannetje heel erg leuk, dus dat zouden we voor zijn ouders doen. Hij vond de aap minder, hij wil dan liever een wat meer realistische aap, maar dat vind ik echt niet leuk voor een baby! Dus heb lekker toch deze gedaan Als het kindje wat ouders is mag hij wel een keer een nieuwe aap kopen... Zo ik ga even douchen.... werd tijd... Met mijn ouders er over gehad dat we het ook al aan de broers en zussen willen vertellen. Ze vonden dat niet gek, omdat we allebei uit een heel hecht gezin komen en we het ook met iedereen gedeeld hebben dat het moeilijk zou worden, en het ook met iedereen zouden delen als het mis zou gaan... Maar dan houden we het iig tot ruim na de 1e echo binnen het gezin... maar kan ik er hier tenminste gewoon open over praten en blij zijn! Pffff wat een ego berichten van mij vanmorgen... Maar het is zo heerlijk dat we het verteld hebben!
@Zussie: ooohhwwww wat heerlijk meid, ik smelt gewoon als ik die foto's van je mooie testjes zie.. heerlijk!! En wat een leuk idee met dat doosje! Super dat je ouders zo enthousiast zijn, haha de babykamer is al bedacht @Zeeb: ahww kan me zo goed voorstellen.. nu je ziet wat er in je buikie groeit ben je gewoon bang om het te verliezen. Herken dat gevoel wel van toen m'n vriend en ik steeds closer werden, dat ik bang werd hem kwijt te raken.. Ja je hebt gelijk hoor wat mn werk betreft. Heb het net ook tegen mannetje gezegd dat ik het teveel vind. Tot half twaalf geslapen vanmorgen en nu knallende hoofdpijn.. ben gewoon oververmoeid. En straks nog zo'n dienst.. bah! @Mams: balen zeg van die buikpijn, had eigenlijk wel voor je gehoopt dat die lactulose zou werken.. @Roos: nou lijkt me ook superspannend! Maar meid, verreweg de meeste zwangerschappen gaan goed! Met dat argument kon ik mn zenuwen meestal wel onder controle houden @Lente: lijkt me idd moeilijk om niet 'overmoedig' te worden omdat je je zo zwanger voelt en vanwege je test.. echt lastig!! En dan pas woensdag op zn vroegst testen... pff respect hoor!! Zo.. nu nog even met de pootjes omhoog en dan straks weer buffelen tot 11.. Morgen gelukkig vrij, daar kijk ik naar uit.. hele dag slapen hihi
leuk idee van dat aapje met kaartje! geeft helemaal niks die ego berichten hoor! eindelijk kun je helemaal los Ik heb geeeeeeen idee wat ik aan moet straks naar t feestje. alles zit voor geen meter. wil een mooi jurkje aan maar ziet er allemaal niet uit grr en heb geen panty anders had ik een rokje aan gedaan
Ik heb een paar jurkjes nu ( positie ) maar die zijn niet strak. en dan zit het echt als een vuilniszak door de buik gaat de voorkant zo omhoog staan. lijkt wel een tonnetje en je ziet geen eens een buik meer. gewoon een grote ronde jurk om me heen
Haha arme Zeeb... en je buik is nog wel zo mooi! Babs meis, succes met werken! Morgen lekker uitrusten! Niet over je grenzen heen gaan hoor! Als het niet meer gaat dan houdt het gewoon op! Beeb is het belangrijkst!
Hey girls! Zussie, super mooi, dat doosje! Staat bij ons ook op het lijstje van manieren om het te vertellen evenals het knuffeltje trouwens. Wij hebben allbei gescheiden ouders, dus wij mogen het 4x aan opa's en oma's vertellen Ahh wat leuk dat je ze het al verteld hebt! Echt super die reacties! Die steken heb ik trouwens ook.. Zal er wel bijhoren,, Wij gaan het eerste kerstdag aan onze ouders vertellen, tweede kerstdag aan mijn familie, ergens in de dagen erna aan vriends familie en oudjaarsavond aan de vrienden.. Dat betekent dat ik nog drie weken mn mond moet houden kon vriend niet overtuigen om het eerder te vertellen. Ben al blij, hij wilde eigenlijk tot 12 weken wachten Voor de vrienden wil ik cupcakes maken mer roze en blauwe muisjes erop en dan maar afwachten tot er bij iemand het kwartje valt Ik zal trouwens even met je mee proberen te denken over je broer en zwager! Mn mannetje bleek zaterdag tot 5 uur s ochtends uit te xijn geweest, vandaar dat hij nog sliep toen ik heb wakker hoorde worden ben ik naar boven gegaan en heb ik (heel slecht, ik weet het) gezegd dat ik nog niet had gekeken en toen hebben we dus samen gekeken hij was helemaal door het dolle heen en door zijn reactie was het ook echt alsof ik voor de eerste keer echt die twee streepjes zag staan Zeeb, zo jij hebt een druk dagje gehad gister! Pas je wel goed op jezelf? Mams, wat rot dat de kat nog steeds binnenplast Ik hoop echt dat dat snel over is! Goed dat jullie zo zijn opgeschoten gister! Tot nu toe valt het dus mee met de reactie van je kindjes? Dat is wel fijn, nu hopen dat het morgen ook goed gaat. Had je al overlegd met de leraar? Roos, snap helemaal dat je zenuwachtig bent, het is niet niks wat je vorige keer meegemaakt hebt. Ik duim voor een mooie echo over 8 dagen! Lente, ik hoop ook heel erg dat hij donkerder wordt! Voor u maar weer even afwachten. Was het gezellig gister met je nichtje? Babs, succes met werken meis! Doe wel rustig aan he Veel plezier allemaal vandaag! Wij gaan naar mn ouders, we gaan uiteten tot vanavond!
een kinderbijbel is inderdaad wel een idee. babsies ,vanavond weer een avonddienst pff morgen maar goed uitrusten dan hoor! je hebt het echt nodig yaar, gezellie vanavond uit eten!
Oh Yaar jij bent erg! Ik kan dat niet hoor, liegen tegen mannetje, haha! Het is zo heerlijk om het te kunnen vertellen! We hebben het zojuist ook mijn jongste broertje verteld, haha, die was zo blij! Hij stortte zich(letterlijk) bovenop me en zei: 'eindelijk, ik wil al zo lang oom worden!' Hij had helemaal tranen in zn ogen, zo lief. Vind het ook helemaal leuk dat hij in het complot zit, want de andere broers en zussen weten het dus nog niet. Kinder computerspelletje kwam mijn moeder ook mee, das wel een goed idee! Voor zijn broertje had mannetje bedacht een speelgoedautootje. En dan lieve oom ...., wil je me helpen een spaardoel op te stellen zodat ik een porsche kan kopen? Whahaha, mannetje en zijn broer hebben het samen altijd over porsches
Jep....alleen we verschillen een klein beetje van smaak Maar voor zijn eigen broertje mag hij zelf wel wat bedenken Mijn schoonzusje (verloskundige) hoort het dan tegelijk met hem. Ik wilde het haar eigenlijk zelf vertellen.Maar mannetje wilde een cadeautje echt voor zn broertje, dat snap ik ook wel... de gesprekken komen daarna wel.. Voel me wel een beetje lullig.. Schoonzusje wilde met me afspreken om bij te kletsen. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, dus zat helemaal in de zenuwen dat zij misschien eerder was... Dus had haar een smsje gestuurd dat ik wel wat nerveus was of ze me iets moest vertellen 5 dec. Toen stuurde ze terug: nee joh, wel hoop onduidelijkheid met ovutestjes enzo.. Alleen nu ben ik dus zelf zwanger.... dus hoop maar niet dat ze het vervelend vind. Maar denk het niet, want we hebben het er al zo veel over gehad!
Zo ben er ook weer. Zussie wat leuk om het steeds aan een paar mensen te gaan vertellen en ohhhh wat is die reactie van je broertje heerlijk om te lezen! Wat een schat. We heb ben net sint bij s.ouders gehad. gezellig maar toch atlijd heel anders dan bij mij thuis. Mn nichtje van 5 was er ook gezellig bij dus helemaal compleet. Ohhh meiden ik hoop zo dat er een ukkie in mijn buik groeit!Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!! Ik heb de hele dag weinig gegeten. Als ik wat at had ik genoeg. Nu net chocolademelk op omdat ik honger heb maar geen trek om te eten en dat vult maar nu zit ik met zo´n misselijk gevoel in mijn maag. Heel licht. Ik heb gewoon helemaal geen symptoom van de vorige keer en dat maakt me ongerust. Ik hoop dat ik van de week wat meer kan ontdekken dat het op een zwangerschap begint te lijken maar anders ben ik bang dat de test negatief gaat geven.
Leuk idee van die porsches! En van je schoonzusje, dat zal wel meevallen toch? Zij weet hoe moeilijk hetvoor jullie was om zwanger te worden? Komt goed meis.. Zit op mn telefoon, dus even geen uitgebreide reactie.. Was wel moeilijk om niks te zeggen, maar zo is het beter. Nu zijn we lekker samen uitzinnig geweest! ga nu elke dag mn zw&kids testen doen (heb er nog 5) om de dag kv (heb er nog 2) en zaterdag de cb digital
Whaha Yaar, je gaat Zeeb achterna met testen Ik stop nu hoor, testen zijn op (behalve 1 CB, maar die geef ik wel aan schoonzusje), en ik ben er nu wel zeker van En Lente, je hebt wel wat symptomen toch? de vieze broodlucht in de supermarkt + wat te zien op je testje... Meis.... je moet doen wat je zelf wil, maar ik merkte bij mezelf dat ik na dat lichte streepje slecht ging slapen en echt heel gespannen was.... Mocht je zwanger zijn is stress echt niet goed he! Dus als het je rust geeft zou ik gewoon een nieuwe test doen wanneer je daar behoefte aan hebt! Je moet jezelf niet gek maken, maar TE streng voor jezelf zijn is ook niet goed!
Ik heb idd maar heel weinig symtomen. De kattenbak stinkt gigantisch maar ja, wat wil je hahaha en de broodafdeling stinkt. gister ook de visafdeling in intratuin. Verder geen last. Zit nu wel met een misselijk gevoel na de chocolademelk en geen trek in chocolaatjes op tafel. Maar ja, als dit alles is dan neem ik er nog geen genoegen mee hahaha Vroeg net aan mijn vriend, nou zoals ik al zei....nou doe die test anders over 2 weken nog eens een keer. Ik zeg je mag kiezen, of van de week of komend weekend. Oh, nou doe dan maar komend weekend Dus, kijken of ik zolang kan wachten. Stress heb ik opzich niet maar ik hoop het gewoon zo. Het zou toch wel heel bijzonder zijn, de 1ste ronde na een mk. Ben jij al bekomen van het nieuws dat je zwanger bent Zussie? Slaap je nu beter? Ik kon die hele week toen gewoon slecht slapen. Wie is de volgende in het rijtje om het te vertellen? Meiden stel he, als ik de 21 of 22ste mijn ei heb gevoeld, dan zou ik nu toch net aan zwanger zijn? Sorry voor mijn ego berichten de laatste tijd! Als ik duidelijkheid heb maak ik het goed hahaa