zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lente, dan heb je morgen of overmorgen je NOD! Want dan ben je 14 dagen na je ei!

Mijn mannetje wilde natuurlijk ook pas dit weekend samen testen... maar nadat ik stiekem voor de gyn had getest en iets zag werd ik zo gestresst! Toen heeft mannetje ermee ingestemd eerder te testen.

Ik slaap nu wel beter, ben 's avonds echt heel moe ook wel!
    Alleen 's ochtends echt om een uur of 7 klaarwakker en dan gewoon niet meer kunnen slapen... grrr...
    Mijn buik is ook wel soort van gevoelig, ik lig er niet lekker op, met name 's ochtends niet. Krijg ik echt felle steken. Ook als ik op het toilet zit, of de trap oploop krijg ik die steken..

Dat volle gevoel heb ik trouwens ook wel gehad de afgelopen week/weken. Maar dat heb ik een enkele keer ook wel als ik niet zwanger ben hoor;) maar idd dat je bijna uit elkaar ploft en misselijk bent van een beker choco...
    Het enige wat ik verder met eten heb is dat ik niet zo'n trek heb in hele vette dingen (moeders wilden gisteren een frietje halen maar dat zag ik echt niet zitten, dus heb tonijnsalade gemaakt). Groenten ben ik ineens dol op, fruit minder? en ik gruwelde gisteren echt van een stukje tomaat. Dat was heel vies ineens!

Trouwens, in dat zwangerschapsdagboek kun je met 4 weken je buikomvang invullen...
    Waar moet je dat meten? over je navel?

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh en de volgende op rij is morgen mijn zus!
    En dan vrijdag mijn zusje, broertje en schoonouders...

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    je zal maar ineens gaan twijfelen over je babykamer die al maanden vast staat in je hoofd....

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha de kamer die je in je hoofd had meot je gewoon doen. toen had je nog geen hormonen en vond je hem nog leuk.

Dat volle gevoel heb ik indd ook wel snel. Die dingen die jij beschrijft die had ik de vorige keer ook. Mijn buik lag niet lekker meer en ik was al heel vroeg wakker. Vette dingen heb ik ook geen trek in. We zouden patatjes eten maar ik denk dat ik er niet veel van op krijg. Tonijn mag je toch niet als je zwanger bent? Dacht dat ik dat had gelezen omdat het een jaag vis is ofzo.
    Meestal zat ik rond de 11 dagen na mijn ei. Nu denk ik wel dat hij wat langer is doordat deze ronde sowieso al langer duurt.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je mag niet meer dan 2 blikjes/200 gram per week ;) nou daar kom ik niet aan hoor!
    Net als met leverworst, mag je ook maar 1 boterham per dag...

Ja kamertje moet ik ook gewoon zo houden...
    Maar vind die brocate wiegjes ook zo leuk... maar misschien voor naast ons bed op de slaapkamer..

Ik ga even gezellig doen in de woonkamer hier!
    Spreek jullie vanavond nog wel!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh er is zoveel wat leuk is dat je voor jezelf een knoop moet doorhakken. Ik weet nog steeds niet of ik nu wel of geen wiegje op de slaapkamer wil. Ik vind het wel heel handig en mijn voorkeur neigt naar dat ik dat wel wil alleen dan wil ik een wiegje via mp scoren omdat ik het qua prijs anders te gek vindt worden.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja joh, ik ga alles via mp scoren denk ik!
    Ik twijfel ook nog over wiegje, maar denk dat ik het wel doe zodat ik de eerste nachten mn nest niet helemaal uit hoef ;)
    Alleen als mannetje moet werken is het misschien niet eens zo erg om in een andere kamer te voeden, dan kan hij doorslapen... maar midden in de nacht op een stoel in een andere kamer is ook weer zo wat... laat mij maar lekker op bed!

Ik twijfel nu ineens over de kleur...
    Wilde heel de tijd grijsblauw doen...
    Maar nu ineens neig ik weer naar grijsgroen....
    Omdat dat ook leuk staat met oud rose voor een meisje, en met alsnog grijsblauw voor een jongetje...
    Maja, grijsblauw kan ook best met oud rose...
    Pfff...
    Ik weet ook echt niet of we nou het geslacht willen weten of niet...

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Leuk he hormonen:D Je hebt nog heerlijk alle tijd om daarover na te denken. Eerst uitkijken naar je eerste echo op 2 jan en daarna zie je wel weer of je het wil zien. Misschien krijgen jullie bij die echo wel het gevoel dat je het zou willen weten, dan weet je het voor de 20 weken.

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Maar de kleuren die je noemt kunnen heel goed met elkaar. Groen zie je niet veel als babykamer maar grijsblauw vind ik ook wel heel rustig ogen.

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja daar heb je gelijk in....
    Misschien denken we bij de echo wel 'wat maakt het uit' of zijn we juist heel nieuwsgierig..

Hee, ik weet ineens Zeeb dr meisjesnaam weer nu ik loop te zoeken tussen de namen :)

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhh vertel;) Heb je lopen zoeken tussen de meisjesnamen hier op ons topic?

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden, wij zijn weer thuis! Heerlijk. Kaarsjes aan en vriend kon niet wachten met de kerstboom dus die staat ook op.

Zit op mn tel dus reageer ff niet op iedereen...maar ik hou jullie gezellige geklets in de gaten ;)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gezellig dat je weer thuis bent Noos. Hoe was jullie weekendje? Gezellig hoor de boom in de kamer. wij hebben hem nog even in de schuur staan en morgen komt hij de kamer in. Gezellig 's avonds de boom versieren.

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee Lente, ik zat een namenlijst door je kijken en zag een naam die er op lijkt, en toen dacht ik ojaaaaaaaaa ;) dat wastie!
    Mijn jongensnamenlijst is weer aangevuld.
    Binnenkort weer een keertje samen doornemen en schrappen wat toch niet zo leuk is...

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wil je vertellen welke namen je op je lijstje heb staan of weten we dan teveel? Namen is zoiets geks om te moeten verzinnen. Je moet beide ene naam kiezen die je kindje voor de rest van zijn of haar leven mee draagt. Is toch eigenlijk wel bijzonder.

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ehm....
    Dit is het lijstje geknipt en geplakt...
    Weet nog niet of DE naam er bij zit hoor...
    Er zit er nog geen een tussen waar ik helemaal weg van ben...
    Dat heb ik bij meisjesnamen wel!

- Lenn of Len
    - Loek of Louk
    - Naut of Nout
    - Senn of Sen
    - Tije / Thije
    - Nimm
    - Aaron
    - Noam / Noan
    - Tijs
    - Gijs
    - Siem
    - Joah
    - Tijn, Stijn
    - Sten, Stan
    - Cas

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Tijn vond/vind ik ook altijd erg leuk alleen mannetje wil die naam niet. Lenn blijf ik ook mooi vinden. Vriendelijk, sterk, en ook stoer.
    Willen jullie 2 namen voor je kindje of gewoon 1 naam?

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik wil wel 2 namen, maar de 2e naam verzinnen we er later wel bij...

Lenn vindt mannetje ook heel leuk...
    Maar ben bang dat mensen Lenny gaan zeggen, en dat vind ik echt afschuwelijk!
    Tijn vind mannetje niet leuk...

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er ook weer.We hebben een hele fijne dag gehad en de kids liggen moe maar voldaan in bed hihi
    Zelf ben ik ook aardig gaar,dus ik zit al in piama op de bank hihi

Heb alles bijgelezen..maar wat ook alweer?

Leuke namen zussie! Mooi lijstje heb je :) En wat een leuke cadeau idee`tjes voor iedereen!

Noos,leuk de kerstboom al in huis ;)

Yara,ahh een leugentje om bestwil.Moet kunnen soms haha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie als het een jongen is dan ga je toch niet Lenny zeggen? Ik vind Lenn voor een jongen en Lenny voor een meisje;)

Deel Deze Pagina