zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mams wat fijn dat je dag zo gezellig was. Het sint feest was dus goed geslaagd? Morgen weer een dagje rust of komt hij bij de kinders nog op school?

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,het was zeker geslaagd ;) Morgen komt sint op school en even langs in alle klassen.Dochter ziet er echt heel erg tegenop,zo sneu.Ze was vanmorgen echt helemaal over de flos,dan blijft ze zich maar druk maken.
    Dochter heeft met meester afgesproken dat ze niet naar voren hoeft te komen om sint een hand te geven.Maar dat is het hem niet,ze vind het doodeng om sint te zien en dat geeft echt enorm veel stress :(

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Het werkt met kinderen zo bijzonder. Ze gelooft niet meer en toch als de sint er is dan zijn kinderen weer helemaal gelovig lijkt wel. Zelfs in groep 8 vinden kinderen de sint nog spannend. Het zal voor haar een hele geruststelling wezen om te weten dat hij niet bestaat. Hebben ze morgen de hele dag les of maar een ochtendje? Fijn dat ze de afspraak in elk geval met de leraar heeft gemaakt.

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,ik denk dat het meer is dat dochter bij sint of piet niet het werkelijke gezicht kan zien.Ze heeft in het algemeen dan ook echt moeite met mannen met baarden en snorren.En ook moeite met mannen met een zware stem.Ze is zo gevoelig.Ik ben dan ook zo blij als het morgen half 3 is ;)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben heel blij als met morgen 12uur is, dan is bij ons de gekte voorbij. Nog blijer als het zaterdag is met een positieve test:D

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Even weer via mn tel, Lenn is echt een mooie naam en denk ook niet dat ze er Lenny van maken. Wij hebben een vriend die Lenny heet en die noemen we altijd Lenn.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jaa Lente,op naar zaterdag.Ik stem voor (dan is het nl nog eerder 13 dec hihi)..

Lenn,super mooie naam.Ik stem hier ook voor :D

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jij hebt idd al bijna je 20 weken echo. Ben je zenuwachtig?

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Beetje wel ja..al heeft de gyn geen grote afwijkingen kunnen vinden.Met zo`n echo gaan ze toch uitgebreid kijken en ik heb meer kans op een kindje met een afwijking dan gemiddeld.
    En daarnaast ben ik heel benieuwd hoe het met de groei is.Al is het vaak zo dat voorliggen op de groei pas na 20 weken is.

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heb jij er dan kans op dat je kindje voor ligt op de groei?

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja,omdat zoon ook erg groot was bij zijn geboorte.Daarom spuit ik nu wel insuline,maar dat blijft evengoed spannend.

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ojee, het lijkt me heel naar zo'n bevalling.
    Vriendin van mij is nu zwanger van de tweede en de eerste was 10 pond en 59cm. Echt, gewoon een peuter. Nu bij de tweede wordt ze in de gaten gehouden en als het goed is met 38weken ingeleid.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is zeker niet niks...Zoon was 11 pond bij 54 cm..Veel te groot voor een natuurlijke bevalling,het heeft dan ook nogal wat gevolgen gehad voor ons beide..

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jees 11 pond:$ Ik kan me er iets bij indenken dat dit gevolgen moest hebben gehad. Arme jij. Blij dat je nu zoveel controle hebt.

Mocht het bij mij nu wel raak zijn dan is het wel grappig dat ik steeds van die hele lichte steekjes in mijn buik voel. Dat had ik bij de eerste keer niet. Is dat normaal?

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb ook constant steekjes Lente, en weet dat Yaar het ook heeft!
    Soms best wel pijnlijk!

Ik weet het niet hoor meiden met Lenn...
    Voor mijn gevoel is het toch een afkorting van Lennart ofzo, en dat vind ik echt geen leuke naam. En denk toch dat ze er voor een kindje als 'verkleinnaampje' Lenny van gaan maken, want je zegt geen Lennetje ;)
    Ben er gewoon niet van overtuigd... even verder zoeken nog maar...

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie je moet doen wat je bij jullie vindt passen. Je hebt nog alle tijd om daarover na te denken. Lekker veel films kijken met aftitelingen en al, daarin kom je ook vaak leuke namen tegen.

Die steekjes zijn niet pijnlijk bij mij maar meer aanwezig zonder al te veel last.

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Daarom zit ik er ook zo bovenop bij het ziekenhuis..en dat moet ook wel.Dit nooit meer,ze hadden mij gewoon nooit mogen laten bevallen.Zoon en ik hebben het beide maar net overleefd..Daarom zijn ze nu zo kritisch met controleren (de 20 weken echo in een academisch ziekenhuis is ook niet helemaal volgens de regels).Maar het zekere voor het onzekere.En terecht vind ik.

Lichte steekjes is normaal,geen steekjes is normaal,zware steekjes is normaal hihi.Dus ik ben super benieuwd wat het allemaal wil zeggen..zeker die geur van de broodafdeling..daar krijg ik dan toch zo`n gevoel bij van zou het :p

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hihi, wat vinden jullie van Akke, in combinatie met onze achternaam? ;)

Ja we hebben ook nog alle tijd...
    Kijk ook vaak geboortekaartjes, daar komt ook nog wel eens wat voorbij...
    En kom ook heel veel kindjes tegen op mijn werk.... dus zal ook wel iets alerter zijn daar...

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb met vlagen echt dat mn hele buik zeer doet, incl bovenbenen. Alsof ik schuine buikspieroefeningen gedaan heb, echt de zijkanten van mn buik zo langs mn navel omhoog.
    Dan ís het ook niet lekker om op mn buik te liggen of te duwen...

En soms alleen steekjes in mn onderbuik links en rechts....

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Akke, ik moet hem even laten bezinken. Een nieuwe naam moet ik een paar keer door mijn hoofd laten gaan haha Met je achternaam kan het prima.

Hebben jullie ook dat als je hoest, dat het binnen in je buik anders voelt?
    Die broodafdeling is het enige wat ik van de vorige keer heb meegenomen wat vertrouwd voelt haha

Deel Deze Pagina