Whahaha Lente, het was een grapje hoor... Doe het nog eens met mijn achternaam er achter Ik heb niet echt met hoesten, wel met naar de wc gaan als ik kracht zet. Dat gaat haast niet... Mijn buik inhouden voelt ook onaangenaam...
Ja danku.... heb er even aan moeten wennen Mensen maken er vaak iets heel creatiefs van, maar het is zo simpel als dat het er staat
We hadden ons nichtje van die engelenvleugels van de intratuin gegeven. oh wat was dat trouwens schattig om te zien. Heel de middag vrolijk rondlopen met die vleugeltjes om. Te lief! Mijn voor en/of achternaam staan ook nooit correct. Er is altijd met een van de twee wel wat mis.
oja, dat was het Meid, ik ga stoppen en lekker naar mijn bedje. Vannacht 2uur doet mij niet veel goeds. Fijne avond en tot morgen!
Ah.... schoonzusje smst zojuist af voor morgen... Dat scheelt weer Vind het wel beetje sneu... maarja, zaterdag gaan we het vertellen waarschijnlijke!
Hmm.... in mijn nieuwe woonplaats zit maar 1 vk praktijk, en daar werkt een meisje uit de kerk... Er staat dat je je zsm na je positieve test moet aanmelden... Maja... dat meisje heeft beroepsgeheim toch?
Zussie, volgens mij maakt het niet echt uit hoe je meet, als je maar altijd hetzelfde meet. Maar ik heb nu over mijn navel gemeten.. Akke, haha! Goeie Wel 'fijn' dat je schoonzus uit zichzelf afgezegd heeft, weer een probleem opgelost.. De kinderkamer, eindelijk mag ik daar van mezelf over nadenken! Ga van de week maar eens speuren naar wat ik allemaal mooi vind. Zowel grijsgroen als grijsblauw kunnen prima bij oudroze hoor Zussie! Mams, succes voor je dochter morgen! Hoop dat ze niet al te veel van slag is als ze thuiskomt,, Bijna je 20-weken echo, wat gaat de tijd toch snel.. Wel spannend! Lente, die steekjes heb ik inderdaad ook. Soms inderdaad best pijnlijk, maar voor de rest is het meer op de achtergrond aanwezig. Vammorgen trouwens had ik seks, en dat voekde ook anders. Alsof iemand mn baarmoeder aan het kneden was ofzo Heel vreemd hoesten weet ik eigenlijk niet, niet op gelet. Wel met niesen! En maak wel foto's van mn testjes morgen post ik die van vandaag en morgen. Zussie, ik ga gewoon zoveel testen om ze op te maken zo duur waren ze niet en ik heb geen zin om ze allemaal te bewaren. Dus een goede reden om een mooi rijtje te maken
Zo, weer bijgelezen! Haha namen zoeken is leuk he mijn mannetje is daar nog niet echt mee bezig, denk dat het nog even moet zakken dat we echt papa en mama worden. Ben al bij dat ik hem zo ver heb om het met kerst te vertellen! Uhm volgens mij hebben die wel beroepsgeheim.. Maar je kunt dat toch aangeven bij haar? Of bij de praktijk aangeven dat je liever haar niet hebt ivm bekende?
Ik ga morgen mvm en de vk bellen.. Ben benieuwd wanneer ik daarheen mag en wanneer ik mn eerste echo heb! Ohh ik ga morgen met mn zusje naar mn schoonzus (mn zusje wilde graag op babybezoekje).. Wordt wel ladpstig om mn mond te houden tegen haar!
Ik wil eigenlijk ook morgen bellen, maar ben de hele dag in het huis met mn ouders en zus enzo... Dus dan voel ik me niet helemaal op mn gemakkie... Maar ik moet de andere dagen van de week werken, dus eigenlijk moet ik het morgen wel even doen! Namen kijken is leuk, maar wel lastig. Mannetje kijkt idd nog niet mee, kraakt alleen mijn dingen af, haha! Lastig ja je mond houden, ben blij dat mijn mannetje het ook gewoon wil vertellen!
Hmm anders morgenvroeg doen voordat je naar het huis gaat? Of gaan jullie al vroeg? Ik ben morgen ook vrij, dus vind het wel fijn om dit soort dingen alvast geregeld te hebben. Zondag 18 december gaan mannetje en ik naar valkenburg, blijven daar ook overnachten (hebben zon hotelbon) en dan kunnen we maandag lekker de cadeautjes shoppen om het het weekend daarna te gaan vertellen! Denk wel dat ik het tegen mn collega vertel (diegene die ook weet dat we bezig zijn).. Kan ik het tenminste tegen iemand kwijt Haha dat doet mijn mannetje ook erg vervelend! Ik laat hem nu gewoon mijn lijstje niet meer zien tot hij zelf een lijstje heeft gemaakt
Zie dat ze om 8.00 uur al te bereiken zijn dus kan wel even bellen voor ik weg ga morgenochtend. De HA bel ik pas als ik een nieuwe heb, kan ik meteen om mijn dossier vragen...
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoever ik nu echt ben.. Maar denk dat ik er niet ver naast zit, aangezien ik die maandag een hagelwitte test had.. Maar goed, dat zegt ook niet veel natuurlijk. We zien het wel op de echo maar voorlopig ben ik op 11 augustus uitgeteld.. Lekker midden in de zomer, omdat het zo leuk is om met 30 graden met een dikke buik te lopen nee grapje, ben hartstikke blij! En ook dat ik in de zomer beval, is het daarna hopelijk nog lekker weer om te wandelen enzo!