Willen jullie eens meekijken in mijn tempkaartje? http://www.fertilityfriend.com/home/3550fb Volgens FF zou ik donderdag mijn ei gehad moeten hebben.... donderdag heb ik een ovutest gedaan en die was helemaal wit! Vrijdag en zaterdag heb ik geen testjes gedaan (Vergeten!) Gister gaf mijn ovutestje een licht streepje aan, vandaag lijkt het streepje wel ietsje donkerder.... Zou mijn eitje nog moeten komen? Wat denken jullie?
Zo, ik zit even Heb vanmorgen al een hoop gedaan. Heb mijn eerste echo op 30-12 al! Omdat ik niet wist hoever ik precies was En mn intake bij de VK op 9-1 om 8.50! Zussie, hoe moet ik me via jou aanmelden dan? Ik heb al gebeld en wordt binnen een week teruggebeld voor een nieuwe afspraak. Moet ik dan gewoon jouw naam noemen ofwat? MissCK, thnx voor je felicitatie! En je ovutestjes kom ik niet echt wijs uit.. Hoop dat je je eitje kunt vinden! En als je je ei gespot hebt is je NOD in principe 14 dagen daarna.. Mams, ik heb al wel ideeen, maar mannetje vind ze niet allemaal even leuk Maar ik denk dat hij het moet zien. Hij wil alle meubeltjes in kleur schilderen Dat wil ik dus echt niet Meubeltjes wat neutraal (hout) en dan de muren en accesoires in kleur Jaa, stond net in de toekomstig babykamer en werd er helemaal blij van Noos, is inderdaad lastig! Maar goed, nog drie weken en dan is het kerst.. Ohh als ik het maar vol houd Leuk dat je ouders meemogen! Lijkt me heel bijzonder voor ze! Chantej, is inderdaad echt balen meis Dikke knuffel voor jou en ik hoop op snel een mooie test! Dreamer, ohh jouw eitje komt er dus ook weer bijna aan! Spannend meis, ik hoop het voor je! En van tempkaartjes heb ik niet zoveel verstand:S Maar ik denk dat je eitje nog moet komen, aangezien je geen streep had op je ovutestjes.. En FF zet nu nog maar een stippelkruis he.. Je kunt trouwens je ovutestjes ook ingeven op FF! Ohh, mn moeder stond net onverwachts aan de deur! Gelukkig had ik net daarvoor mn testjes en 9maandenboek opgeruimd om te poetsen, maar ik schrok echt Was echt bang dat ze iets door zou hebben! Ik ga nog ff vlug naar het dorp, moet nog wat dingen halen. Tot straks!
Hahaha ooohh heerlijk die rij testen van jou Yaar!!! Leuk, leuk, leuk!! En 30-12 al je eerste echo, gaaaaaaf!!! Weetje, dat is gewoon deze maand al! Ik wil ook....!!!!!!!!!!!!!!! Oeps! Gelukkig had je alles opgeruimd voordat je moeder kwam... hahah... ze heeft vast niks door gehad hoor. Maar zo zie je maar hé, niks laten slingeren voor onverwachts bezoek! Nee ik denk zelf ook nog niet dat mijn ei geweest is, nog maar ff afwachten
Hahaha Yara,dat ziet er gezellig streeperig uit En oh dan kan je je echt betrapt voelen..en ook al ligt er niets meer dan nog heb je het gevoel dat het vetgedrukt op je voorhoofd staat dat je zwanger bent Gaaf je echo de 30e,dat is over 3 weken al. Oh en mannetjes hebben altijd even de tijd nodig om ergens aan te wennen hihi Dreamer08,uitgaande van je ovutestjes denk ik dat je ei er aan gaat komen.Is hij al knal? Ik zou even flink los gaan haha Je tempkaartje kan ik niet zo goed lezen.
Neehj ovutestje is nog niet knal, maar het streepje van vandaag is iets donkerder dan die van gister. Dus ik hoop morgen nog en wat donkerder streepje.... en dan eind van de week een knaller!!!
Dreamer, ik zou gewoon doorgaan met testen en klussen! Vind je temp kaartje nog niet heel erg overtuigend....hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik ga me klaarmaken om naar werk te gaan. Ben benieuwd wat de kids van de sint vinden!
Neeh klopt ik ben zelf ook zeker niet overtuigd van mijn kaartje, we blijven gewoon nog maar een poosje doorgaan! Pff... ik ga ook afsluiten moet eigenlijk nog ff aan de poets
Wat heerlijk, op maandag een middag vrij! Yaar wat heerlijk veel testen haha. Ik word er helemaal blij van. Ze worden met de keer donkerder. Wat fijn dat je de 30ste al je eerste echo hebt. Dat isg ewoon al over 25 dagen! Ik weet dat ik dat ook aan moet geven bij de vk, dat ik niet weet wanneer de datum is. Ik heb wel mijn ei gevoeld maar dat noem ik gewoon pas op met de echo zelf ofzo haha Ik wil dit keer ook optijd mocht het wel raak zijn. Zussie is het gelukt met je cadeau? Nu op naar vanavond, weer een nieuwtje vertellen. Dit lijken me heerlijke nieuwtjes om te vertellen. Mams, hoe hebben je kinderen het gehad? Is de spanning uit je dochter vandaan? Noos, sint bij mij was erg gezellig hoor. Ik ben dik verwend. Zo heerlijk om altijd de hele familie bij elkaar te hebben. Moet zeggen dat ik nu wel blij ben dat de sint de deur uit is. Dat mn klas leeg was had ik eerst de christmas station op de radio aangezet Ik heb vannacht de hele nacht op een bal in mn buik gelegen. Dit had ik ook de vorige keer en het ligt niet lekker. Midden in de nacht heb ik ook weer 2 uur wakker gelegen, dat had ik de vorige keer ook heel veel. Naar de wc hoef ik niet zovaak als de vorige keer. Toch grappig dat ik nu wel meer dingetjes aan mijn lijf merk. Nu maar hopen dat de test dan ook positief gaat zeggen anders snap ik er niks van
Lente,geniet van je vrije middag En op naar kerst,fijn haha Ahh en ben zo benieuwd naar je komende testje,het klinkt hoopvol iig. Ik ga afsluiten en alles klaarzetten voor als de kids thuis komen,wij gaan sint vieren.Ik laat morgen weten hoe het gegaan is.Komt vast goed.
Veel plezier mams met het feest! Gezellig met elkaar. Dacht net, als deze test niet positief is dan aan de ene kant snap ik er dan niks van. Hoewel ik duidelijk andere dingen heb dan de vorige keer heb ik toch nu zo langzamerhand toch wel kwaaltjes - rommelende buik met lichte steekjes - bult in mijn buik als ik erop lig - duizelig - opgezette buik vorige week (die is er nu alleen als ik gegeten heb, dan is hij meteen bolletje rond) Verder volgens mij niks. Vorige keer had ik een betere stoelgang, vaak plassen, gevoelige tepels en erg hyper. Ik moet zeggen dat ik ook erg benieuwd ben naar een tweede test. (als deze nog gedaan mag worden)
Yaar, mooie testen hoor! En de echo al de 30e, wat leuk!! Kun je zo het jaar mooi afsluiten Lente, dat jij het kan volhouden zo ik had gewoon elke dag alweer getest en streepjes naast elkaar gaan leggen haha goed dat je kunt wachten! Mams, veel plezier vandaag met het vieren van Sint! Ik heb net de kerstspullen uit de kast getrokken. morgen mag ik het van mezelf opzetten haha
Oeh zo gezellig Zeeb die kerst! Ik heb net alles ook achter het luik vandaan gehaald. Wij hebben de boom in de schuur klaar staan en die komt vanavond het huis in. Dat ruikt altijd zo lekker. hmm maar ja, dat dacht ik ook altijd van vers brood hopen dat die geur van de boom wel echt nog steeds lekker is haha Ik vind het nu, als ik thuis ben lastig om me in te houden. Als ik werk is er niks aan de hand. Misschien dat ik de test nog vervroeg naar woensdag. Moet even zien. Ik hoop alleen dat er dan ook echt een streep staat. Wil nl niet de teleurstelling, vandaar dat ik het zo lang mogelijk wil rekken.
Lente woensdag lijkt me top! Ik wil het weten haha vind het gewoon spannend voor jou. En ik zag die streep duidelijk op de 2e test foto dus het lijkt mij vreemd als er nu geen nog duidelijkere streep op staat Maar inderdaad je weet het nooit!
Ik ben zo blij dat jullie (bijna allemaal) de streep ook zagen en mijn vriend ook. Dat is al wel een geruststelling. Ik hoor de laatste tijd ook dat die 2v5 veel ellende geven. Ik voel genoeg maar weet het toch gewoon niet zeker. Stom dat je van een beetje pies zoveel vertrouwen krijgt Het zou wel te mooi om waar te zijn. Dan zijn er deze maand gewoon 3 zwanger geraakt!. 3 in augustus uitgerekend. is toch bizar?
Begin jij nu niet langzaam zat te zijn van je zwangerschap en gewoon met het idee rond te lopen dat je nu eigenlijk je kindje wel in je armen wil houden? Volgens mij is het hoe langer je zwanger bent, hoe meer het verlangen komt. Zelfs ik begin nieuwsgierig te worden naar je kindje!