Mijn cyclus na de mk was geen cyclus had mijn vk duidelijk gezegd. Ik moest kijken hoe deze ronde zou verlopen en het kon best wat langer duren dan de 27,28 dagen die ik normaal had. Nu zit ik er alleen 10 dagen boven.
Het zijn ook echt schatjes..zo lief en zo bescheiden altijd.Ik ben wel van de consequente altijd en hou absoluut niet van ondankbaarheid.Denk dat ze dat vanzelf hebben meegekregen haha Heb net de foto`s op fb gezet..Ik kan er helemaal van nagenieten. Yara,die vitamines heb ik ook..wat een spijt!Ik krijg ze wel weg,maar als ze niet meteen wegglijden dan komt er een smaakje vrij waar je spontaan van gaat kokholzen haha Ik stap hierna over op gravitamon,die ken ik nog van vroeger haha.Het is wel goed om ze de hele zwangerschap te slikken en ik ga nog ff door tijdens de borstvoeding.
Ik hou trouwens wel van wat apartere namen, maar dit zou wel heel ver gaan Ik ben even douchen meiden, tot zo!
Naar dat je rug nog steeds zo'n pijn doet Zeeb. geven oefeningen ook geen verlichting? Mams wat fijn dat de sint zo geslaagd is geweest! Wat is het toch heerlijk als je je kinderen ziet genieten. Voor je meissie is het fijn als dit feest voorbij is. Kerst brengt ook spanning mee maar dan zijn ze altijd een stuk minder zenuwachtig en druk. Nog 3 weken (incl deze) en dan heerlijk vakantie!
Oh haha, ik heb er pas 1 gehad en die gleed goed weg, dus heb m niet geproefd Ik kijk wel hoe het gaat, anders kan ik altijd nog overstappen, maar voor nu denk ik dat het wel meevalt. Ik neem m wel tijdens de avondmaaltijd, 's ochtends vind ik dat echt niet te doen Ik ga dadelijk even FB spotten, nu echt even douchen
Ik zit helemaal klaar op de bank. Zo lekker genieten van een stuk jodenkoektaart en lekker gtst erbij. Boompie ernaast. Oh zo gezellig! Wie van jullie is trouwens L M?
lente, ik heb nog geen oefeningen , 13dec pas de eerste afspraak bij de fysio hopelijk gaat het dan een stuk beter
Hopen dat je er iets aan hebt en dat het wat verlichting geeft aan je rug. Dan is het nog zo dat jij niet aan het werk bent en dan aan het einde van de dag al helemaal af bent. Rustiger dan dit kun je idd niet doen.
L M ben ik leuk mams dat de kids de kado' s leuk vonden! en wat netjes van ze dat ze met de kleinste begonnen! ik heb ook sinterklaas op mn werk gevierd, was lekker druk. er kwamen extra kinderen, en ondertussen 2 baby's die niet echt wilden slapen dus daar ben je dan ook druk mee. maar om 1600 klaar ipv 1800 dus wel lekker! lief dat jullie zo meeleven met me. en idd de meeste zwangerschappen gaan goed, maar toch heb ik die angst.. nog een paar daagjes en dan durf ik echt te genieten en na te gaan denken over van alles!
Rosemarie,de dagen gaan zo voorbij.En dan eindelijk je echo,ik weet zeker dat we hier allemaal duimen voor je ! Lente,hier slaan de spanningen voor kerst echt toe.Dan voeren ze een kerstspel op en dit jaar is het verhaal eng.Dat is bij dochter best een big issue.Dus helaas zijn wij nog niet van de stress af.En ja,ik kijk enorm uit naar de vakantie Mannetje zou zo thee boven komen brengen,als dat niet lief is hihi
Meid ik kan me helemaal voorstellen dat je bang bent. Mocht het bij mij raak zijn dan zit ik ook in angst en wil ik zo snel mogelijk horen of er iets zit en een hartje heeft. Natuurlijk si dat geen garantie maar voor mijn gevoel wel de eerste stap. Het komt vast goed. Nog even geduld voor jou!
Roos, ik snap dat het spannend voor je is! Nog even en dan kun jij ook gaan genieten! Mams, wat rot dat de spanning voor de kerst er nu al in zit! Zeker met zo'n eng verhaal.. Hmm, ik ga ook een koppie thee zetten
Zo meiden! Sint is t land uit Kerst kan beginnen haha... Verder hier druk met alle bezigheden voor babykamer en uitzet. Wat ik zo lastig vind is hoeveel je van alles moet hebben. Maat 50, 50/56.... Heb zin om vrijdag lekker te shoppen ervoor...kan ik weer afstrepen dat geeft altijd rust! Verder ook bezig met de voorbereiding voor de badkamer....pff ik wordt er wel zenuwachtig van! Wat een hoop geld ook allemaal en keuzes die we moeten maken..ik ben zo bang dat we straks of geen spaargeld meer hebben of weet ik het. Ireele gedachten, maar toch. Stresskip is weer aanwezig! Roos, meid wat spannend voor je! Nog een paar dagen en dan ben je vast een heel stuk meer gerustgesteld Mams, wat super lief hoe je kindjes hebben gereageerd! Ik ga zo de foto's is kijken op FB. Zeeb, wat ontzettend rot dat je zo'n last hebt. Kan je de fysio niet bellen om te vragen of ze je bellen als er een afspraak wegvalt? Vind dat je nog best lang moet wachten namelijk.... Lente, mooie kerstboom! Hoe reageren de katten erop? Yaar, gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoten haha!
noos, moet zolang wachten omdat ze deze hele week met vakantie is. en anders is er een man, maar dat vond ik zelf niet zo prettig. dus moet ik helaas nog een week wachten. Laat je zwangere buik vereeuwigen in een mozaiekkunstwerk - MamaMozaïek moest ik even met jullie delen, vind het prachtig! maar wel duur zeg om te laten maken
Nou, de katten reageren er eigenlijk niet op Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel...zo zal het vast gaan. We gingen al om de beurt douchen zodat ze niet alleen zouden zijn maar hmm ze reageren niet echt. Tijdens het opzetten zaten ze er mooi naast te kijken maar verder geen interesse. Het zal vast nog wel komen. Leuk om alles aan te schaffen. Het komt vast goed. asl je vriend en jij beide niet zo groot zijn zal je aan 50/56 genoeg hebben en voor de zekerheid ook wat 62 in de kast leggen.
Ik zing bijna uit volle borst...dag sinterklaasje DAAAAGGGGGG Wat je nodig hebt aan kleertjes daar zijn toch wel richtlijnen lijstjes voor toch? Ik zou zeggen niet teveel,je krijgt nl vast ook nog bergen cadeau En er rekening mee houden dat je een warme tijd ingaat,voor je het weet is het zomer
Mooi gedaan Zeeb die mozaïek buiken. Ik vind het altijd erg mooi om te zien maar dan denk ik, waar hang je dat....en dan haak ik toch af