Mn banner is weg! Ik ga hem zo even zoeken.. Vriend is ergggg lang!! Ruim 2 meter haha. Ik ben gemiddeld 1.75 Er is inderdaad zo bij gekocht....moet me helaas altijd wel ergens druk om maken. Zijn het geen kleertjes, zijn het de financien, de boodschappen, het avondeten of n boxkleed bij wijze van spreken haha. Ja Mams, ik hoop dat de lente zo wordt als afgelopen 2 jaar. Prachtig weer!!! Dat wordt heerlijk wandelen dan. Lente, die van mij reageren er ook bijna niet op. Het eerste jaar lag onze kleinste kat erin te slapen. Nu kijken ze af en toe naar een bal en lopen er daarna weer langs. Dus wie weet blijven die van jou ook zo relaxed!
ja inderdaad, waar o waar hang je het.. nergens dus waarschijnlijk maar vind het wel heel erg gaaf! kleding; volgens mij heb ik nu een setje of 5 in 50, 7 in 56 en ook rond de 7 in 62. ook al wat gekregen
O banner is weer terug En Zeeb onwijs mooi! Maar wel wat prijzig inderdaad. Nog n vraagje aan de zwangeren (en andere meiden als die er al over gedacht hebben) gaan jullie een pufcursus, zwangerschapsgym oid doen?
Yoga lijkt me fijn om te gaan doen. Relaxed en toch bezig met de ademhaling enz. Ik ben ook benieuwd om hier andere zwangere meiden uit de buurt te ontmoeten. Dus ik ben tegen die tijd dat ik het nodig heb wel voorstander van een cursus.
noos, ik doe geen cursus. yoga vind ik te zweverig. en zwanger fit etc is te sportief voor mij verder heb ik hier geen cursus bevallen kunnen vinden dus dan houd het op
Ik zou zoiets op je slaapkamer hangen..niet in het halletje beneden haha Noosa,met die lengtes zou ik echt niet veel maat 50 kopen.Ik ben zelf 1.73 en husband 1.85 en beide kindjes waren 54 cm lang.Dan is maat 50 echt al te klein Ik ga niets doen,al weet ik nog niet wat ik bij fysio ga doen.Dat vind ik wel genoeg.Ik ga wel zwemmen,maar niet zwangerschapszwemmen ofzo.Zwemmen is echt heel relaxed met dikke buik.Bij dochter heb ik wel gym gedaan en daar geen spijt van.
Grappig hoe iedereen daar anders overdenkt. Ik ga denk ik zwangerschapszwemmen doen. Dat is vooral ontspanning en geen ademhaling etc. Verder wil ik me aanmelden voor een prive-cursus samen met partner. Wel iets duurder maar het is maar 3 keer en dan hoef ik niet de verhalen van andere vrouwen aan te horen haha.
Zeeb,weet niet welke fysio je hebt? Bij ruysenaars heb je wel fysio gym ofzoiets..,heb er een foldertje van gekregen van de gyn.Lijkt me best nuttig met b.i.
Nee niet dat ik weet. Een vrouw hier in de buurt die dat geeft. Iedereen om ons heen raad haar aan. Dus gaan wij het ook maar wagen haha. VK raadde ook wel iets aan aangezien ik graag thuis wil bevallen.
Ik moet me er tegen die tijd nog goed in verdiepen maar tot nu toe denk ik yoga. Hier hebben we weer de test discussie Meiden van mannetje 'mag ik'(om het zo even te noemen) woensdag testen alleen denkt hij dat het niet op schiet en dat de streep nog steeds nihil is. Denken jullie dat de test woensdag al donkerder kan zijn of kan i kbeter zaterdag testen?
Yoga lijkt me ook heerlijk! Maar met mn bekken niet fijn. En de test is zeker donkerder als je zwanger bent! HCG verdubbelt om de dag dus dan moet je het echt zien!! Zo nu heb ik mannetje vast wel overtuigd haha
een prive cursus dat is leuk. is dat aan huis ( oh ik ben lui haha ) mams, ik zit in beek en donk bij de fysio. zal zo eens even googlen op die van jou. lente, ik denk dat de streep woensdag ook al een stuk donkerder zal zijn. want ik ( en meerdere ) zag toch echt een streep. en hcg verdubbelt toch elke 48 uur?
Mij lijkt Yoga ook fantastisch, weet alleen nog niet of ik het ga doen! Maar ik wil eigenlijk ook wel iets doen, aangezien ik waarschijnlijk ook thuis wil bevallen. Lente, helemaal eens met Noos, als je zwanger bent issie echt wel donkerder woensdag!
Ah, kat gaat onder de kerstboom snuffelen. De ellende begint Het kleed haakt leuk aan je nagels en kun je wegtrekken. 1 knip met mn vinger en hij stopt weer. Zo braaf
Lente,als je woensdag test zou hij idd duidelijker moeten zijn.Hcg verdubbeld om de 48 uur ongeveer. Noos,het is idd wel fijn om een beetje voorbereid te zijn.Fijn ook om samen met mannetje iets te doen,dat maakt hem straks mss minder hulpeloos.