Nee niet thuis...we moeten wel even de auto in stappen haha. 50 euro per uur..en ongeveer 4 uur bezig (verdeeld over 3 keer). Best een hoop geld, maarja als je soms kijkt hoe duur yoga is ben je ook zo 120 euro kwijt hier. Alles om zo relaxed de bevalling in te gaan en hopelijk zo min mogelijk uit te scheuren haha. Er zijn echt vrouwen die tegen me zeggen: ik en mijn vriendinnen zijn ook bij haar geweest en niemand van ons is uitgescheurd! Klinkt best Gooisch zo he....
Lente,wat een brave kat.. hihi.. Het is toch ook leuk om naar te kijken,zo`n kat op ontdekking Zeeb,ik zit nu niet bij ruysenaars (vorige zwangerschap wel).Zit nu bij iemand hier in de wijk,m`n eerste afspraak is pas de 19e.
Ik ben ook thuis Ga me in de vakantie wel een keer verdiepen in cursussen Als ik die eerste goede echo heb gehad..
hahaha Noosa,dat is een wonderwomen dan Vraag me even serieus af wat voor invloed dat je daar op hebt? Dat het niet te snel moet gaan..maar verder?
Haha ik vraag het me ook af Mams! Het is ook niet dat zij "geen uitscheur garantie" geeft hoor. Misschien toch je rust houden? Heb echt de ballen verstand van bevallen dus je kan me alles wijs maken haha
Oh scheur, knip, tang ik heb alles al voorbij zien komen in mijn hoofd. maar tot nu toe doet het me zo weinig. wat erin zit, moet eruit. hoe dan ook hoop natuurlijk dat het gewoon allemaal meerekt zonder schade ( gelukkig heeft beeb een te klein hoofd )
Haha Zeeb, er is er nog nooit 1 blijven zitten, dus dat zal wel goed komen. Vind 'bevalling' ook nog heel onwerkelijk en ver weg. Ben benieuwd hoe dat is..
Meiden, de batterij van laptop is zo op en heb geen zin om van de bank te komen. Dus ik ga verder op mobiel maar zal niet zoveel reageren
Ik sluit me aan bij jouw gedachte Zeeb. Het zit erin en het moet eruit. Er is er nog nooit een blijven zitten dus we zien wel hoe dat gaat met de tijd.
hahaha..ze heeft geen niet uitscheur garantie Het is natuurlijk altijd fijn als je bevalling soepel gaat..maar idd..wat erin zit moet eruit en als dat niet past wordt er vanzelf ruimte voor gemaakt..Daar kan geen wonderwomen tegenop helaas
Vriend denkt hier ook aan een ritsje! al heb ik dat toch liever niet als het ff kan. maar hij heeft een heel sterk voorgevoel daarin. dat onze kleine in een stuit gaat liggen en ook niet meer van plan is te gaan bewegen
ja hier ook. helaas is de keuze er meestal niet. ach we zien het wel. aan 1 van de 2 kanten komt het er toch uit dat is zeker