Zonder reden zou ik zeker niet voor een ritjes gaan natuurlijk En ik had het nooit willen missen om een vaginale bevalling mee te mogen maken,maar ik heb m`n portie wel gehad
Wow,het is druk hier.. net als de beeb in mijn buik.Voelde ik hem zaterdag en gister amper,nu de hele dag al
meiden ik stop ermee voor vandaag. ga naar mn bedje. morgenochtend ben ik weer van de partij! smiddags even de stad in een cadeautje kopen, savonds verjaardag maar we blijven niet lang dus ben er daarna nog wel fijne avond&slaap lekker straks
Kan ik me voorstellen Mams! Pff spannende tijd zitten we allemaal in eigenlijk....eerst de keuze om te stoppen met pil, dan kijken hoe je lijf erop reageert, elke maand weer in spanning of het raak is en als dat zo is de spanning of alles goed gaat en hoe alles eruit gaat zien... Respect voor ons
Slaap lekker Zeeb! Haha Noos, af en toe even onszelf een hart onder de riem steken Hmm, ik ga ook gewoon voor een vaginale bevalling hoor! Ritsje heb je, wat Lente al zegt, achteraf ook genoeg aan. Maar Mams, voor jou is de keuze er niet! Al denk ik dat het sowieso neit verkeerd is he
Volgens mij kun je niet kiezen voor een keizersnede hoor... Dat is een operatie en geeft risico's, dat mag echt niet zonder medische indicatie! Heb niet alles bijgelezen hoor meiden, het is zo veel! Yaar, kunnen ze de 30e dan wel al een hartje zien?D Das toch veel te vroeg? De gyn wilde bij mij ook tussen kerst en oud en nieuw maar dan zijn ze er niet... dus daarom 2 jan... Maar ik mag nog een keer bij de vlos 2 weken later
Had ik ook....ook omdat ik niet wist hoe ver ik was. Ik had zelfs 2x echo voor intake! En op intake ook nog
Truste zeeb! Yaar,nee ik heb de keuze niet.Of wel natuurlijk,maar wie in mijn situatie zou kiezen voor een natuurlijke bevalling is werkelijk niet goed snik En ik vind het wel prima natuurlijk.
Jup klopt. Intake doen ze altijd pas rond de 10 weken, maar ik krijg eerder een echo om te bepalen hoever ik ben. Als nou bij de echo blijkt dat ik al 9 weken ben ipv 8 (bijvoorbeeld) wordt de intake ook een week naar voren geschoven. Heb vandaag het formulier voor de echo al opgehaald bij de VK. Heb de echo in Helmond Hey Zussie, ook weer van de partij
Ja mijn zus! En hard bezig geweest in het huis! Verven beneden is nu klaar, dus we kunnen vloer gaan leggen! De hal en keuken zijn leuk geworden joh! Heb geen snoertje nu maar zal binnenkort een foto plaatsen! De kast staat ook, alleen nog zonder deurtjes....
Leukk! Hoe reageerde je zus? Ohh, het schiet echt al op dus! Echt super! Ben benieuwd naar de foto's, ook van je kast!
Fijn om weer nieuwe vorderingen in je huis te zien Zussie. Dat geeft altijd voldoening van je werk. Ik ben benieuwd naar je foto's! Hoe reageerde je zus?
Ja een beetje mat eigenlijk! Wel lief hoor, maar had een iets uitbundiger reactie verwacht, haha.... Maar geeft niet...