zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm, blij dat ze evengoed wel positief reageerde. Maar hoezo mat, zit ze ermee dat je zwanger bent of wil ze het zelf ook graag?

Meiden ik ga naar bed. Morgen lees ik weer bij al krijg ik wel een vriendin te eten. Tot morgen misschien en anders woensdag-testdag;)

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jammer zussie,kan me goed voorstellen dat je iets anders verwachte.

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ahh dat is dan wel weer jammer. Wat had je voor cadeautje voor haar? Is ze niet toevallig zelf bezig en daarom de matte reactie? Ach elke reactie is er een he, misschien moet het gewoon nog even bezinken;)

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee hoor ze is er zelf nog niet mee bezig....
    En ze wist van onze moeite dus had gewoon iets enthousiaster verwacht...
    Ze heeft er de rest van de dag ook niet heel veel over gezegd, maar misschien weet ze ook niet zo goed wat te zeggen ;)

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ga slapen...lig er al in..lekker relaxed zo ;) Truste allemaal alvast!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente en Mams, truste meiden!

Zussie, hmm vaag, misschien had ze het echt niet verwacht en moest ze nog even bijkomen van het nieuws;)

Lees nu pas je berichtje over je schoonzus;) Jij wil ook eerder een echo begrijp ik?;) Snap ik! Ineens krijg ik echt de kriebels en vind ik het echt raar dat we eind deze maand al een echo hebben! En dat we dan hopelijk een hartje zien! Het besef begint nu wel langzaam te komen;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou hoeft niet perse hoor.
    2 jan is ook al vroeg! En al over 4 weken!

Maar soms ben ik ineens bang dat het weg is...
    Zou wel gewoon even willen weten of er echt iets zit...

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie, jammer dat ze zo mat reageerde......misschien moet het even zakken bij haar....hoop dat ze nog wat enthousiaster wordt.

Welterusten allemaal!!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Joh meis, als er bij jou niks zit, zit er bij mij ook niks hoor! Jeetje, jouw testen knalden van het scherm af!
    Maar weet precies wat je bedoelt, het is nog zo onwerkelijk en ik kan me echt niet voorstellen dat er daadwerkelijk een beeb in mn buik aan het groeien is. Wel fijn als je schoonzus alvast wat eerder kan kijken! Is wel lekker vertrouwd en ga je met een beter gevoel naar dd gyn!

We slepen elkaar er wel doorheen meis:) Oh ja, jij hebt 3 dagen na mij echo! En we hebben op dezelfde dag intake VK:D

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Truste Noos!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Naja, veel HCG is geen garantie voor een kloppend hartje...
    Misschien ben ik wel ietsie verder dan jij, kan natuurlijk ook, dat mijn testen daarom donkerder zijn!

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ga ook slapen, morgen weer werken!
    Pff.... gek hoor, als het echte leven weer verder gaat ;)

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nee dat klopt, en het kan zeker dat je verder bent dan ik! Pff, we zien het wel aan de echo's! Maar het is en blijft spannend tot we de eerste keer het hartje hebben zien kloppen..

Ik moet morgen ook werken, echt vreemd inderdaad;) Truste meissie, tot morgen!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm en toen was iedereen weg.. Dan ga ik ook maar pitten;) Truste meiden, tot morgen!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie en yaar, snap jullie helemaal. Ik kon ook echt niet wachten tot de eerste afspraak bij de vk om het hartje te horen.
    dus heb met 7wk precies een ''pretecho'' laten maken.
    wat was dat fijn.
    was zo ongerust , zat mezelf helemaal op te vreten. wat natuurlijk ook niet goed is. dus dat was toen een hele opluchting!

Waar in Helmond krijg je de echo Yaar ?

Zussie, jammer dat je zus zo mat reageerde. Hopelijk komt ook bij haar het enthousiasme nog volop de komende tijd!

Lente, veel plezier vanavond!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb het heeft bij mij niet zo veel zin om eerder een echo te maken denk ik...
    Als ik naar de gyn moet ben ik 8 weken, dan zou ik het 1 week eerder kunnen doen maar dat is de week van kerst en oud- en nieuw dus denk niet dat dat er in zit, haha.
    Ik wacht wel gewoon, het is vast allemaal gewoon goed!

Ik heb wel lekker geslapen op zich, maar voel me nu echt knetter beroerd....
    Mijn gezicht en mijn lippen zijn helemaal dik, lippen doen ook vreselijk zeer al een paar dagen.... Ben moe, misselijk.... weet dat ik eigenlijk
    iets moet eten maar WAT?
    Denk dat ik na mijn werk maar een paar pakken fruitontbijt ofzo haal want volgens mij gaat dit niks worden de komende dagen.
    Straks een wandelingetje naar de metro doet me vast goed... hoop dat het een beetje is bijgetrokken tegen de tijd dat ik op mn werk kom.
    Gisteren voor ik ging slapen een onwijze jankbui gehad, dus dat zal ook wel niet meegeholpen hebben aan hoe ik me nu voel ;)
    Ik ben ook zo onzeker.... gisteren de hele dag niks, geen buikpijn of wat dan ook.
    Vanmorgen wel weer flinke steken dus dat stelt me dan nog enigszins gerust dat er wat gebeurt daar binnen...
    Ben blij dat ik de komende weken nog het blijde nieuws aan wat mensen kan vertellen, dat geeft toch wat positiviteit en wat afleiding!

Nou meiden, ben vanavond pas laat terug, en morgen weer werken.
    Dus spreek jullie ws. pas morgen ofzo weer een keer...

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Zeeb, hoe is t met je rug?

Zussie....gaan de kwalen beginnen bij je? Ik hoop voor je dat t hier bij zal blijven!
    Werkse vandaag!

Zo ik g nr fysio en naar werk. Vanmiddag 2 belafspraken...het uwv en de arbo..gezellig! Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Werken ga ik tot na mn verlof toch niet meer doen. Hoop maar dat ze t daarmee eens zijn.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Noos, dat zijn altijd de gezellige telefoontjes inderdaad haha
    ben je nu dan thuis of snap ik het fout ?

Rug.. tja vannacht wakker geworden en gewoon tranen over mn wangen lopen van de pijn. denk dat ik verkeerd gelegen heb want nu gaat het wel weer.
    Heb er nu nauwlijks last van eigenlijk.

Krijg zondag een zijslaapkussen. kennis van ons had nog een helemaal nieuwe liggen ( die had m wel een paar weken geleden bij de Lidl gekocht :p ) maar ze vind het toch te groot voor in bed
    dus hopelijk slaap ik dan beter.

Het voedingskussen vind ik niet helemaal prettig liggen. kan mn draai er niet bij vinden.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oja vanochtend op de weegschaal gestaan... schrik niet
    dat deed ik zelf namelijk al ;) 8,5 kg erbij al!

Dus ik ga nu extra extra opletten met eten.
    want vanaf dit termijn ongeveer ''groeit'' beeb 500 gram per week.
    dus kom ik gemiddeld nog 7,5 aan
    dan zit ik totaal op 16kg. op zich nog binnen de maat volgens mij
    maarja alles moet er ook weer af :p

20. MissCK

MissCK Niet meer actief

Goedemorgen allemaal. :)

Hé ik zag laatst iemand voor bijkomen hier met een cadeautje
    voor de Opa & Oma. Zo'n doosje met de tekst 'Zo groot ben ik nu'.
    Wat zát er in het doosje? Het was een korreltje ofzo, maar wat voor iets? :D Vind het een erg leuk idee.

Deel Deze Pagina