zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    MissCK , die was van Zussie, een rijstkorrel :)
    is inderdaad een heel leuk idee

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

ah! wat een idee. erg leuk om het opa & oma te vertellen :D

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, had jij die echo toen wel gewoon uitwendig? Vind het maar een vreemd idee;)

Krijg de echo in Centrum De Peel. Hier doen ze geen echo's.

Zussie, het gaat vandaag niet helemaal lekker zo te horen.. Dikke knuffel! Werkze en ik sms je straks nog wel even..

Noos, begrijp ik het nu goed dat je helemaal gaat stoppen met werken nu?

Zeeb, 16 kg valt toch mee? Komt goed meis, moet je je na de bevalling pas druk over maken;)

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja ik had de echo uitwendig. was ook goed duidelijk te zien ( en horen! )
    o wat leuk de Peel zit tegenover de verloskundige praktijk :)

5. MissCK

MissCK Niet meer actief

*is nog steeds op zoek naar haar ei* ;)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    MissCk, misschien kun je die van clearblue gaan gebruiken met die :) en :( ?
    Ze zijn wel wat duurder dan de andere ovu testjes maar misschien wel veel meer duidelijkheid.
    Dan zou je daarnaast de gewone kunnen doen en met zo'n twijfelstreep die dagen gaan testen met CB

7. MissCK

MissCK Niet meer actief

Zat ik inderdaad ook al aan te denken.
    Gisteravond weer een ovutest gedaan en toen hadden
    we allebei zo iets van.. Hé deze wordt wel weer donkerder
    dan de vorige. Dus ben benieuwd wat de test straks aan geeft.
    Ga tussen 12 en 1 even weer testen. Ben benieuwd :)

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,de kindjes zijn weer op school.Fijn zo`n rustig opstart ochtendje,al wordt er vooral lui van.Kon m`n bed amper uit en later niet onder de douche uit.
    Baalde vannacht ook weer zo,kan alleen maar op m`n rug slapen en dat is nou ook niet echt prettig een hele nacht lang.Al met al alles behalve goed uitgerust,grmm.

Yaar,daar bij de peel zit mijn huisarts.Is in de kerk toch,erg gezellig haha

Missck,dat klinkt goed zeg je testje weer donkerder ;)

Zeeb,nog vrij netjes toch..8,5 erbij.Gaat vast helemaal goed komen :D Een zijslaapkussen? Wat is dat? Nooit van gehoord en ben wel benieuwd,ik kan echt niet op m`n zij slapen.Heb dan een erg ongemakkelijk gevoel in m`n buik :(

Noosa,succes met de telefoontjes vandaag!

Zussie,koppie op meid.Knuf!

Ik wil straks de kerstboom tevoorschijn halen.Twijfel alleen wat ik zal doen met de lichtjes..Poes bijt graag in dunne snoertjes..dus een beetje scary is dat wel.Maar een boom zonder lichtjes lijkt me ook niets.Iemand een idee om dat op te lossen?

9. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ trotsemams. misschien het snoer van de lichtjes een beetje wegdrukken in de kerstboom . onze hond is ook goed in het kauwen op snoertjes . dus ik heb de lampjes vastgemaakt op het puntje van de tak, en dan het snoer weer wat naar achter gedrukt en zo verder. :)

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mss idd strakker eraan vast maken..poes zit graag onder de boom en in de boom...Irritante streken hebben ze toch ook hier :p

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    MissCK ik had een rijstkorreltje goud gemaakt met een goudstift ;) en die erin geplakt!

Het gaat wel wat beter hoor meiden...
    Kom hier aan zegt een van mijn collega's: 'goh er wordt goed voor je gezorgd bij je ouders, je ziet er goed uit'
    Maar volgens mij bedoelde ze echt dat mijn gezicht dikker is...
    Maar als je echt vocht vasthoudt in je gezicht is niet goed toch als je zwanger bent? Even in de gaten houden maar...
    Hoop niet dat ik straks met een plofkop rondloop want dan weet straks iedereen het...

Heb het mijn 2 stamppot collega's al verteld, die waren helemaal door het dolle en eentje moest huilen, hihi...
    Theetje vanmiddag gaan er nog meer collega's mee dus was geen optie om het dan te vertellen...

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn dat het beter gaat zussie! Vocht vasthouden is wel normaal in het begin van de zwangerschap.Het kan ook van hoge bloeddruk komen,maar dat is meestal als je wat verder bent.

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ok... zal zo mn bloeddruk wel even meten hier...
    Ik heb wel ook best veel hartkloppingen de laatste weken, en ik ben natuurlijk al bekend met hartklachten dus wil het wel beetje in de gaten houden snappie...

Is een hele gekke gewaarwording dat je je niet zo top voelt, hardstikke moe bent, en iedereen zegt dat je er zo goed uitziet, haha!

14. MissCK

MissCK Niet meer actief

haha dat is inderdaad wel apart om te horen dan ja..

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hahaha,lekker tegenstrijdig he ;) Goed om je bloeddruk te checken.Ik hou zelf meteen vocht vast als m`n bloeddruk stijgt..tegen mij zeggen ze dan trouwens niet dat ik er dan zo goed uitzie :p Maar ik heb dan ook niet echt een bescheiden koppie van mezelf hihi En ik ben dan ook net een gloeiworm,echt zo`n oververhit hoofd.

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb toch zo`n hyperactieve baby in m`n buik..Zaterdag en zondag voelde ik hem bijna niet (was toen ook erg druk)..en nu sinds gisterochtend,bijna continue :D Zo`n heerlijk gevoel (nog haha)..

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja maar ik was de laatste maanden natuurlijk best afgevallen en mn gezicht was ook wel smal geworden...
    Dus denk dat het alleen maar in mijn voordeel werkt wat dat betreft ;) alleen mensen zien het dan wel!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm een opgeblazen hoofd heb ik volgens mij nog geen last van;) Wel van moeheid! Mijn god, ik kon er echt maar moeilijk uitkomen:p Maar misschien zit dat ook wel tussen mijn oren:D

Zussie, fijn dat het weer beter gaat meis! En super dan weer, die reactie van je collega's! Ik zit te twijfelen wanneer ik het tegen mijn collega ga zeggen. Denk datk gewoon ff een lunch plan van de week.

Mams, De lampjes gewoon wat hoger ophangen?

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel reageren want duik zo de bank op.
    Ik ben al n tijd 100% ziekgemeld doordat ik niet op de groep kan staan. De 4 uurtjes per dag zijn op therapeutische basis. Bezigheidstherapie voor mezelf zeg maar.
    Dit was ook het idee van mn werkgever dus ik ga er vanuit dat het uwv en arboer niet heel anders over denken.
    Toch ben ik wel n beetje zenuwachtig haha.

Ow en ik ga vanavond bekkenband ophalen bij de fysio. Wat een oplichting als dat ding om zit zeg! Voel me gelijk 50 kg lichter met lopen.

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,is fijn zo`n band idd!Ik heb er ook weer 1 gekocht.Heb je de telefoontjes al achter de rug?

Straks was de ambulante gezinsbegeleidster hier.Een hoop besproken weer,vind het zo fijn dat ze meedenkt met alles.

En nu is het tijd om de boom te versieren..hoewel..dat laat ik vooral aan de kindjes over :D De lampjes komen er toch in..poes blijft maar uit de kamer als we er niet bij zijn.Een boom zonder lampjes is toch ook niet gezellig.

Deel Deze Pagina