zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Spannend Noos, maar zal idd wel goed zijn...

Hier inmiddels bij moedertje op de bank onder de deken, migraine :(
    Dacht dat je daar minder last van had als je zwanger bent?
    Maar helaas...
    Het is wel eens erger geweest dus als het zo blijft gaat het nog wel... maar wel shit want zou thee gaan drinken met collega's vanmiddag...

Heb mn bloeddruk net nog gemeten maar die was eerder te laag dan te hoog...

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig Mams de kerstboom! En goede oplossing ook van de lichtjes..een boom zonder lichtjes kan eigenlijk niet.

Het UWV heeft al gebeld. Gesprek duurde denk ik 2 minuten haha. Op de arbo zit ik nog te wachten....inmiddels al n half uur. Ben ik ff blij dat ik thuis zit en niet daar in de wachtkamer!

Zussie, wat maf inderdaad dat je jezelf slecht voelt maar er goed uit ziet volgens iedereen.
    Ik had dat soms ook met overgeven.....zoo ontzettend rot maar ik kreeg er ook wel een trots gevoel van haha..
    Lief trouwens de reactie van collega's.

Ik merk dat ik nu ook wat dikker begin te worden, niet bij mn buik maar mn heupen en kont. Helaas waren dit al de probleemzones bij me....ach niks aan te doen!

Zeeb, nog even n tip voor jou. De fysio zei tegen mij vandaag dat ik niet zo heel veel jurkjes moest dragen maar meer broeken met band voor de stevigheid. En (helaas helaas hihi) de onderbroeken van de hema die helemaal over je buik heen gaan.
    Geeft toch veel meer stevigheid.
    Wie weet heb jij er ook wat aan

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Zussie wat rot migraine! Je hebt ook een hoop spanningen meegemaakt afgelopen dagen.
    Laat je maar lekker vertroetelen door je moeder, dat is dan wel weer fijn van even bij je ouders wonen.
    Geef je lichaam lekker de rust die het nodig heeft hoor!

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

weer geen ei ondekt vanmiddag helaas.
    weer een 'duidelijke' streep, maar wéér niet donker genoeg.
    ben er wel uit dat als ik weer zo'n lange cyclus heb dit keer
    dat ik even naar de dokter ga..

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams, dit is een zijslaapkussen:
    http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_61755_01_b.jpg

Ik lig nu zo met het voedingskussen maar dat werkt toch echt niet. Sliep altijd op mijn buik maar dat durf ik al sinds week 7 ofzo niet meer. voor mijn gevoel lig in dan op de baby ;)
    en nu lukt het ook gewoon echt niet meer haha

yaar, vermoeidheid is zooo herkenbaar in de eerste weken.
    tjee wat was ik moe zeg! werd er soms gewoon gek van
    en hoeveel ik ook sliep, was gewoon steeds moe!

zussie, ah migraine! wat rot. fijn op de bank blijven nu

noos, geen jurkjes :x zeker een vent die fysio! haha :D
    maar inderdaad met een jeans aan is het wel allemaal wat meer ondersteuning.
    ga dan toch ook eens kijken voor een joggingbroek ofzo met stevige band voor savonds op de bank
    want juist dan krijg ik altijd erg veel last en heb nu een gewone broek aan en dan onder mn buik

net ff de stad in geweest met mn moeder. en straks verjaardag.

Oja die tas van de trekpleister is een goed formaat als luiertas!
    voor een tientje heb ik m genomen hoor. al is het maar als extra tas of afwisseling.
    wel jammer dat er geen vakjes binnenin zitten

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, ohh op die manier! Je zit dus volledig in de ZW, maar je krijgt de uren die je werkt wel betaald? Alleen kun je wat flexibeler zijn omdat het op 'therapuetische basis' is?
    Pff, en die wachttijden weet ik alles van. Ben re-integratieconsulent bij een gemeente, en heb dus regelmatig contact met het UWV, maar daar wordt je niet blij van;)
    Wat fijn dat die band zoveel verlichting geeft! Nu maar hopen dat het in de komende tijd beter gaat!

Dat van die broeken en ondergoed ga ik ook maar in mijn achterhoofd houden voor de zekerheid;) Nu heb ik het in ieder geval nog niet nodig:D

Mams, toch een goede oplossing kunnen vinden;) Ben benieuwd naar jullie boom!
    Ook super dat het zo goed gaat met die ambulante begeleiding! Was natuurlijk ook maar te bezien of het ging bevallen, maar zo te horen gaat het prima!

Zussie, meis toch, schiet niet echt op zo! Jammer dat je thee-date niet door kan gaan.. Maar jij gaat nu even voor:) Hoop dat het vanavond weer wat beter gaat! Moet je morgen ook weer werken?

MissCK, snap dat je hier hartstikke onzeker van wordt! Maar het kan nog bij het ontpillen horen.. Op welke cyclusdag zit je nu? Maar goed, een bezoekje aan de HA kan natuurlijk nooit kwaad!

Zeeb, ik heb gelukkig alleen moeite met opstaan. Verder ben ik niet vermoeid ofzo. Ben alleen super gaar 's ochtends en zoek dan gewoon niet om op te staan;) Maar dat is eigenlijk niks nieuws, heb ik elke winter. Als ik eenmaal op ben gaat het prima!
    Veel plezier op de verjaardag!

Nog meer mensen met plannen vanavond? Ik ben gewoon hier:D (zoals gewoonlijk;))

7. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ yara. dat kan natuurlijk. maar ben gewoon even extra voorzichtig omdat ik toen ik 16 was een jaar gestopt ben met de pil (op doktersadvies) en toen een jaar lang niet ongesteld ben geweest.

zit vandaag op cd16. :) dus missschien komt het ei nog. :D
    ik blijf hard zoeken.

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh ja, dat had je toen verteld, was me even ontschoten. Dan snap ik je voorzichtigheid! Maar CD 16, dan kan het toch nog?:D

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pffff ik ga afsluiten.... ben zo beroerd...
    Dacht net even programmaatje te kijken maar het gaat echt niet.
    Heb even liggen dommelen, maar pijn is echt niet te harden zo.
    Mannetje komt zo hierheen.
    Mijn hemel, ik vergeet elke keer weer hoe vreselijk zeer dit ook al weer doet...

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

oh ja zeker. het kan ook nog wel. :D maarja op cd9 had ik al een duidelijke streep dat ik dacht van 'ooooh, mijn ei komt eraan' maar tot op heden nog steeds niet. :p vandaar dat ik weer een beetje ongeduldig ben..

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo..1,5 uur telaat maar telefoontje is gepleegd. Wat een relaxte leuke vent had ik aan de telefoon.
    Zenuwen om niks, er komt zelfs geen vervolgafpraak (of mijn werkgever of ik moet dat willen). Hij zegt het is duidelijk dat je niet aan het werk kan en dit zal tot je verlof zo blijven. Goed dat je op therapeutische basis werkt (boventallig) maar verder wil ik het hierbij laten.
    Top :D Valt echt een last van mn schouders.

Yaar, ik krijg gewoon mijn volledige salaris uitbetaald ongeacht of ik op therapeutische basis werk of niet. Als ik dat niet meer zie zitten kan ik gewoon thuis blijven.

Zeeb, nee het is een vrouw haha! Maar waarschijnlijk zal een positielegging en positieondergoed ook wel meer steun bieden dan een gewone legging onder mn buik en n gewoon jurkje haha.

MissCK, ik hoop zo dat je meer duidelijkheid krijgt binnenkort! Maar met CD16 kan het nog makkelijk hoor!! En als je teveel twijfels hebt, gewoon langs de huisarts gaan. Waarschijnlijk doet hij nog niks, maar dan is hij in ieder geval op de hoogte van de situatie.

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    brrr wat is het koud buiten. Ik ben optijd weg gegaan van school doordat er straks een vriendin komt eten. we zouden haar vandaag het nieuws vertellen. Nu komt ze gewoon gezellig eten.
    Ik weet dus niet of ik er vanaaf ben. Ligt eraan hoelaat ze de deur uit gaat haha

Meiden vanmorgen wist ik het even niet. Ik had vannacht niet zo´n darmen bobbel in mijn buik als ik lag wat ik de laatste paar dagen wel had. Ook had ik vandaag(tot nu) niet overdreven honger en ik voelde ook niks in mijn buik qua steekjes. Zat helemaal te twijfelen of testen wel nodig was, dacht de ongi breekt straks wel uit. Nu ik thuis ben begin ik gelijk weer wat gerommel in mijn buik te voelen (of ik wil het voelen, kan natuurlijk ook;)) Ik ben toch wel ontzettend benieuwd morgen. Mocht die test nu positief zijn, dan schrijf ik me in de middag meteen weer in bij de vk. Dat ze mijn naam maar vaak horen;)

Miss ck, nog geen ei gespot?
    Mams, hoe heb je het nu opgelost met je lichtjes in je boom of heb je dit jaar ene donkere kerstboom;)

Bij ons zit poes de hele tijd onder de boom. ze heeft een nieuw huis. aangezien ze niet naar buiten mag voelt ze zich zo misschien toch nog een beetje een met de natuur;):D
    Ze woont op het kleedje/kruis van de boom haha

Weer mensen die het weten zussie, je gaat in een rap tempo door haha. Leuk dat je collega's zelfs ontroerd waren!

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yeah,de boom staat :D Ziet er erg gezellig uit..kwam er ook achter dat de snoertjes van de boom erg dik zijn en daar begint poes zelden aan.Dus dat is iig een prettig idee,al kijken we nog goed uit natuurlijk.
    Kindjes zijn helemaal blij en tevreden..ik zal zo eens een foto maken.

M`n ouders kwamen nog ff aanwaaien,kijken naar de cadeau`tjes die kids van sint hadden gekregen.M`n vader zou hier binnenkort op zolder en de hal schilderen (is schilder,maar met pensioen)..Nou had hij daar ideeen over hoe we dat konden doen en ook nog low budget (omdat wij dat willen).Nou heeft husband met zijn vader geklust zaterdag en het eea anders gedaan,nou..niet te geloven..M`n vader bleef erover doorgaan.Daar krijg ik nou hoge bloeddruk van,grmm.Altijd dat eeuwige commentaar en je moet dit en je moet dat.Dus ik zei maar dat hij eens op moest houden met dat gedram (dat zei ik bescheiden,maar vanbinnen kook ik dan)..Ben er zo klaar mee,het is altijd zo`n rot sfeertje als hij hier is (is hier dan ook zelden;))..
    Ik heb liever dat hij wegblijft en husband zelf aan de slag gaat..Dan gaat het maar wat langer duren.

Zeeb,ik ben benieuwd hoe je kussen slaapt! Je krijgt juist last van je bekken als je in je joggingbroek op de bank plof omdat je dan overdag niet genoeg ondersteuning hebt gehad waarschijnlijk.
    Stevig ondergoed is echt al een heel verschil.Hey,leuk dat die tas geschikt is!

Zussie,sterkte met je migraine.Lijkt me echt niet prettig.

Yaar,het is ook echt niet fijn om op te staan als het nog donker is.Dat gaat hier ook altijd met frisse tegenzin haha.Terwijl ik in de zomer fluitend vroeg op sta hihi

Ik ben er vanavond ook wel denk ik..:D

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heej meiden!

Aahh Zussie wat rot, migraine.... jammer genoeg heb ik er ook vaak last van! Laat je maar lekker verwennen door je moeder!
    Lief die reactie van je collega's...

Mmm... bah Mams, wat naar dat er een nare sfeer hangt, kan me voorstellen dat het niet leuk is als er commentaar wordt geleverd.

Noos fijn dat je telefoontje zo gemakkelijk verliep!

Hier vandaag weer een witte ovutest gespot.... spannend dus.... is mn eitje al geweest (lijkt me super vroeg) zoals FF zegt en mn lichte testjes van gister en eergister... heb ik de piektest gemist? Of gaat ie nog komen...

Ben vanavond ook gewoon thuis denk ik...

15. MissCK

MissCK Niet meer actief

nou meiden.
    zie laatste test. zojuist gedaan.
    cd16.

nog niks

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu :D
    Zitten nog een hoop dames in onzekerheid zo te merken!

Pff khad gisteravond tocch ineens zown last van mn darmen... Liep bijna krom vd pijn... Vriend gelijk bezorgd of k niet naar een dokter moest hihi, de schat... Hij dacht dat t met beebje te maken had... Maar die ligt niet zover naar boven hihi...
    Nu wel weer lichtelijk gerommel bij mn darmpjes maar nie zo'n pijn als gister gelukkig...

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Miss, ik vind hem nog niet positief hoor...
    Ze blijven gewoon vrij donker bij jou...

Ik ben weer een beetje boven jan...
    Voel me net of ik een zware kater heb...
    Mn moeder gaat zo rijstepap voor me maken :D
    En ben net gebeld door MvM, super aardige vrouw!
    Ik ga volgende week woensdag, de 15e, voor intake. Ze komt niet thuis maar ik moet met mn plasje naar een of ander gebouw waar ook de kraamzorg zit enzo....
    En dan mag ik donderdag beginnen met piesen.
    Vinden jullie het gek als ik mannetje daar mee naar toe neem? Of was jullie man er ook bij toen MvM kwam?

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, ahh zo! Wel fijn dat die onduidelijkheid nu weg is!

Lente, veel plezier vanavond! Haha je katje een nieuw huis, zal wel gezellig zijn daar onder die boom van jullie;) Ben benieuwd naar je testje morgen!

Mams, dat is ook niet fijn dat je vader zo loopt te drammen.. Wel goed dat je het hem gezegd hebt, hopelijk snapt hij de hint!

Dreamer08, bij jou nog onduidelijkheid dus? Ik hoop echt voor je dat je eitje al is geweest, maar ben nog niet overtuigd door je kaartje,, Al zou het wel vreemd zijn dat je lichte streepjes hebt gehad en nu niets meer ziet op je testjes!

MissCk, ze zien er allemaal hetzelfde uit.. Testje moet echt even donker of donkerder zijn als de controlestreep!

Zussie, wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Lief dat je mama rijstepap voor je maakt:D Ik ben nog niet gebeld, maar verwacht het wel een dezer dagen. Waarom komen ze bij jou niet thuis? En als jij je mannetje mee wil nemen, neem je hem toch lekker mee! Ik maak een afspraak voor 's avonds, dan kan mn mannetje er ook bij zijn als hij dat wil!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja weet niet, ze heeft een soort spreekuur in een gebouw in mn nieuwe woonplaats...
    Maar vind het niet zo erg, want kan haar ook niet echt fatsoenlijk ontvangen in het nieuwe huis ;)
    Zal wel overleggen wat het handigst is met die flessen.... misschien een paar hier mee naartoe nemen. Zal even aan mn moeder vragen of ze dat goed vind...
    Denk het wel, ze heeft zelf ook altijd meegedaan en ik heb ook een keer een aantal dagen urine moeten sparen vanwege mn hart/nieren dus ze zijn die flessen wel gewend hier ;)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zussie, gaat het al beter nu ?
    Hier was vriend er niet bij toen ze van MvM kwamen omdat ze overdag kwamen.
    als het savonds was had dan had vriend en waarschijnlijk wel bijgezeten voor de gezelligheid.
    maar is niet perse dat er info komt die de mannen ook zouden moeten weten

MissCK, ik zie inderdaad ook nog geen piek.

Mams, foto van de kerstboom? :D

Lente, ik ben er morgenmiddag voor de test hoor!
    ben er klaar voor haha

Deel Deze Pagina