Hihi ik bedoelde ook niet nu Haha die van jou gaat waarschijnlijk echt van het scherm knallen! Thnx Mams! In mn album heb ik mn beginbuikje gezet, kan ik straks elke week vergelijken
Oeh goed idee, dat ga ik straks ook even doen Heb wel een foto op mn camera staan maar de batterij is leeg...
Hoe zou dat eigenlijk zijn als ik nu test..op een gegeven moment worden de testen lichter toch? Ik had laatst het zwangerschapsdagboek van Aukje van Ginneken gekocht,echt relaxed om te lezen (vooral in bad haha)..en zo heerlijk herkenbaar.Eigenlijk zou ik vaker moeten lezen,vind het zo heerlijk.
Jaa, ben ook benieuwd naar jouw beginbuikje Heb m ook al in het buikfototopic gezet Whaha echt erg eigenlijk!
oja ik had nog een ideetje, weet niet of jullie het leuk vinden? om een tabelletje te maken, met wie er zwanger zijn, wanneer uitgerekend. enz enz. ik ben zelf alleen niet zo goed in tabellen maken haha
Ja, volgens mij worden vanaf 6 weken de testen weer lichter Mams! Ken dat boek niet, zal binnenkort eens neuzen
Ohh Zussie, echt super mooi! Kan niet wachten om het over een tijdje in het echt te zien! Schiet ook al mooi op meis!
Oh ja, ik moet nog even een datum plannen ook voor het feestje! Wat voor dag vinden jullie handig? Een zaterdag of een zondag ofzo? Yaar, bij mij is alles precies het zelfde als bij jou
Haha dat had ik al genoteerd Zussie Uhm, voor mij maakt het niet zoveel uit, als ik het maar op tijd weet
Ik zou een zwanger-feestje geven voor de forummeiden zodra ik zwanger zou zijn... Had eigenlijk namelijk gedacht dat ik de allerlaatste zou zijn Maar het is gewoon voor wie wil hoor... als mensen er geen behoefte aan hebben en lekker anoniem willen blijven is natuurlijk ook prima... Maar Yaar en ik hebben al een keer eerder afgesproken dus wij gaan sowieso nog wel een keer samen op pad, haha, positiekleding shoppen!