Lente, wat bedoel je precies? Als ik jou was zou ik in de middag gaan plassen, vanaf dan niks meer drinken en niet plassen en dan twee uur laten plassen en test doen Dan moet het wel goedkomen! (als dat was wat je bedoelde) Dreamer08, thnx meis, hoop dat jij ook snel zo'n mooi rijtje komt showen! Mams, ik hoop het ook
hahaha ja dat bedoelde ik. Jij zegt dus 2 uur tussen plassen en de test? Dan klopt het wat ik dacht. Als ik positief test ga ik jullie plat gooien met testen haha ik zou dit nooit zelf kopen zoveel.
Haha 17 testen is ook wel echt veel Het meest wat ik er heb gehad was 15, die van zw&k had ik er 15 tegelijk besteld
7uur 's ochtends dan is het spits bij mij. Ik moet naar mijn werk. ben er om 6.45 uit en om 7.20uur weer weg. In de middag heb ik alle tijd haha ja 17 testen, ik heb alleen kv testen en die ik hier heb zijn alleen maar cb.
Bedoel je nu 17 CB testen???? Wow Ik ben in de middag present, ben zo benieuwd naar je test! Ik sms je wel Zussie, als je niet online kunt zijn
Ja graag Yaar! Ooooook ik wil eigenlijk ook nu een kv test doen! Ik ben ineens weer onzeker, wil weten of hij wel knalt!
6 van wat anders en de rest cb. Ik snap ook niet dat ze er zoveel op voorraad had. Maar ach, maak mezelf er maar gelukkig mee. Dacht nog, misschien kan ik hier iets mee met vertellen bij fam ofzo. Gewoon een foto van 17 positieve testen, moet duidelijk zijn dan toch Yaar, ben je al begonnen in je dagboek? Leuk issie he. Ik heb tot nu toe alles wat ik voel opgeslagen in de computer met de vragen erbij getikt en verder wacht ik nu met invullen tot week 10 ofzo. Wil nu dan eerst zeker weten of het goed zit. Hoewel je dat natuurlijk nooit doet maar goed, eerst de grens over.
Haha, ik wil een kv doen lente zodat ik kan vergelijken Hoezo, kom je hem even brengen? Ik ben ook al begonnen in mijn dagboek hoor.. Als het mis gaat koop ik wel een nieuwe voor 15 euro! Ik wil een beetje positief denken, al snap ik jou wel lente na je vorige ervaring...
Zussie die van jou knalt echt wel, maak je nou geen zorgen Dreamer twijfelt.... vrijdag ovor het laatst geklust... nog wel of niet klussen vanavond....
Ik ben ook al begonnen Vind het helemaal leuk en heb die zw&kids erin geplakt! (Zie je wel op de foto) Vind het veels te leuk om er niet in te beginnen! Wow what the hell Lente, dat is echt niet normaal zoveel CB. Wel sneu voor haar dat haar relatie uit is terwijl ze ook bezig waren.. Zussie, tuurlijk doe ik dat graag voor je Ik probeer niet te onzeker te zijn.. Nu test ik natuurlijk ook nog elke dag, dus geen tijd om onzeker te zijn, maar snap je wel! Morgen gewoon even naar de kv fietsen
Dreamer, lekker aan de klus gaan meid! baadt het niet dan schaad het niet Zussie, haha als die van jou niet zwanger zegt eet ik mn slof op
Ja.... het mag wel Lente Als ik morgen weer ga werken weet ik namelijk niet goed wanneer ik naar de kv of trekpleister kan Jah dreamer... denk het ook wel... maar toch ben ik bang dattie ineens lichter wordt ofzo... Maar geen bloed is nog goed! Ik zou maar klussen meis.... 2 a 3 keer in de week aanhouden zolang je ei niet duidelijk is...
hahaha ik moet wel om je lachen Zussie. Ik kan me zo goed voorstellen dat het zo moeilijk is om te geloven. Toch, je hebt zulke mooie testen gehad. die had ik de vorige keer niet eens. Geloof je hormonen die je voelt Mocht je interesse hebben in een test dan mail je je adres maar in een pb. Stuur ik je een kv test op zodat je een vergelijk kunt maken. Ik ben opeens weer zenuwachtig voor morgen. Irritant is dat. Had ik afgelopen zaterdag niet. Toen dacht ik dat hij negatief zou zeggen en zag ik opeens iets lichts. Dat was niet wat ik gedacht had.