Haha Dreamer! Snap ik Maar er moet iets gebeuren wil er een beebje komen Lente, ohh de zenuwen! Had ik ook afgelopen zaterdag! Ik vind het ook plaatsvervangend spannend nu
Ik wou dat mijn testen gewoon net zo duidelijk zouden zijn als die van jullie maar tot nu toe doet mijn hcg het altijd maar net aan hahaha. Er moeten dagen overheen voordat er wat te zien is. Als dat maar geen slecht voorteken is.
Jah das waar..... kga moed verzamelen... Mannetje haalt al spontaan een wijntje (zomaas spontaan) die weet nog niks van het verdere programma
Lente.... je hebt gelijk... Maar ik voel niet altijd wat, dus daarom word ik onzeker... Jij zei ook dat je voordat het mis ging geen kwaaltjes meer voelde... Weet je wat... ik doe die CB gewoon morgen ofzo, kijken of er sneller zwanger staat dan de vorige keer En dan volgende week de test van MvM.... das ook leuk!
En anders roep je maar Als je niks voelt wil het niet meteen zeggen dat het mis is. Ik moet zeggen dat ik daar ook aan twijfel zoals vandaag. Voelde niks tot ik nu thuis op de bank zat. Ik heb ook andere symptomen en dat is ook verwarrend meot ik zeggen.
Dreamer, wijn zegt genoeg Zussie, ik voel eigenlijk ook verder niks, behalve af en toe wat gerommel in mijn darmen.. Haha ben benieuwd hoe snel het er nu komt te staan! Lente, dat zal hopelijk wel meevallen, ik stem voor een knaller morgen!
Ja heb van de week een paar dagen echt erg pijnlijke steken in mijn buik gehad toen ik in bed lag en me omdraaide... En nu voel ik niks meer al 2 dagen niet...
Ik praktisch ook niet hoor Zussie, wil echt niks zeggen volgens mij! En zolang er geen bloed is, is het goed he
Misschien is je baarmoeder gewoon even groot genoeg op het moment. Rust daar binnenin is op z'n tijd vast ook wel even lekker. Groeien moet hij nog genoeg de komende tijd. Maar goed, ik snap je onzekerheid en ik doe precies zo met je mee. Zelfs nu ik het nog niet eens zeker weet. bij elk wc bezoekje zonder bloed juich ik binnenin weer.
Ja hier ook... Heb zoveel bloed gezien de afgelopen maanden.... Meiden, ik ga naar bed... Ben doodop! Hopen dat ik morgen weer kan werken!
zo wat waren jullie nog laat gister Ik was alweer doodop en zo blij dat ik naar bed kon alle drukte is weer voorbij, wat voelt dat fijn zeg, rust! Lente ben zo benieuwd naar je test van vanmiddag!! zo 17 testen lees ik, jij kunt vooruit! Zussie, ging jij nou ook vandaag nog testen met CB
Goedemorgen! Lente een spannende dag voor jou!! Ik ben zoooo benieuwd! Fijn Zeeb dat alles voorbij is nu! Lekker je gemak houden en hopen dat het iets beter met je gaat. Bah, ik moet zo door de regen.....gelukkig pas een nieuw pak gekocht dus als t goed is blijf ik droog!
oh bah door de regen noos, geen pretje met dit weer. Ik blijf de hele dag binnen , nja paar keer de hond uitlaten maar gelukkig houd hij ook niet zo van regen en word het een snel plasje en weer naar binnen
Good morning girls Kom maar op met die testjes! Noos, dat is niks, door de regen. Ben ik even blij dat ik met de auto naar het werk ga.. Hier echt verrot geslapen, ben echt veel wakker geweest. Vriend lag te douwen en te porren. Weet niet waar hij last van had, maar ik had er wel last van Maar nu weer fris en fruitig op het werk! Nog twee dagen hierna en dan is het weer weekend! En dan nog twee weken tot we het gaan vertellen
Time flies Yara Ohh,vervelende vent.En zelf gewoon doorsnurken natuurlijk haha Getverderrie,wat een snert weertje zeg...Echt niet gezellig..hoewel,ik hoef er pas om half 1 door ..hihi