oh ik heb zo'n drang om de babykamer helemaal klaar te hebben! maar dat lukt dus niet met een vervelende vent in huis. Ik wil plankjes ophangen en haakjes, nou moeten we dus weer boren. In die huizen hier moet je boren met een boor waar je nog de snelweg mee in kunt anders lukt het dus niet. die moet ie ff lenen bij een kennis. jaa maaar... krijg je dan is een half uur rijden en ik moet gewoon werken en moet ik m ook terugbrengen. ja dus ? zegt ie , kun je niet alvast inrichten en dan boor ik daarna toch wel. ja hoor, en dan alles onder t stof zitten! Heb nou overal nog doosjes en tassen staan met alles voor in de babykamer maar kan t niet kwijt. moet m vanavond nog eens onder zn hol schoppen!
@ Yara ; Mijn NOD is nog onbekend. Dus kan geen datum noemen voor in je leuke lijstje! @ Zebra ; Wat een prachtige buikfoto zag ik voorbij komen! En heel herkenbaar wat je hierboven allemaal zegt over je mannetje. Mijne is precies zo met allerlei dingen. Mannen snappen het gewoon niet. haha.
Zeeb, ja hoop dan inderdaad een mooi bolletje te hebben! Hopelijk nog geen olifantenformaat tegen die tijd Maar dat zal wel meevallen! Haha zo eentje heb ik ook hoor We hebben afgesproken dat we in januari, na de eerste echo en intake VK, dat we dan een beetje rond gaan kijken voor het kamertje. Ook hebben we afgesproken dat we in de kerstvakantie de zolder af gaan maken, zodat alle zooi van de babykamer (ohh leuk om die kamer eindelijk zo te kunnen noemen!) naar de zolder kan. Dan is de kamer in ieder geval vast leeg Mams, time flies? Vind het wel meevallen Het is inderdaad snertweer
MissCK, dat dacht ik al, dus heb er ook NOD onbekend opgezet Als je je eitje gespot heb kan ik de datum gewoon aanpassen!
Hoe kan ik dat het beste berekenen trouwens.. mijn NOD. Als mijn eitje springt.. Vanaf die dag 14 dagen erbij op tellen? Kan natuurlijk ook zijn dat mijn NOD niet na 14 dagen is toch..
Over het algemeen is je NOD 14 dagen na je ei. Je kunt een kortere LF hebben, een langere komt bijna niet voor.. Dus ik zou gewoon 14 dagen aanhouden, dan heb je een richtlijn!
Nog 2 dagen en dan is het weekend toch Zeeb,ik schop even met je mee Hup hup,die gaatjes boren..kan jij ook verder en krijg je meer rust in je kont. Ik zit te twijfelen of we al het houtwerk opnieuw zullen schilderen.Het is behoorlijk beschadigd en volgens mij krijg je dat met bijwerken echt niet netjes.Het is wel veel,maar moet wel te doen zijn toch.. En nog zo`n twijfelding..husband heeft de vloerbedekking van de zoldertrap afgetrokken,dat ging vrij soepel. Als ik nu weet dat de beneden trap ook zo soepel eraf gaat wil ik die ook liever schoon hebben en dan schilderen Husband ziet dat natuurlijk niet zitten,want mss is het wel een drama met die trap. Het wordt tijd voor een plan van aanpak denk ik
@ Yara . Ben benieuwd wanneer mijn eitje dan springt Zal tussen 12 en 1 even weer testen en vanavond rond 6 uur.
lastig mams, wij hebben een open houten trap dus geen bedekking erop. geen idee of zoiets lastig gaat. zou goed kunnen met die lijm resten. maarja dan is het er maar af he, en stuk makkelijker schoonhouden ook dan steeds de trap te stofzuigen
Heeft iemand hier die zwanger is trouwens nog ovulatietesten over? Weet niet of het door jullie gebruikt werd. Maar anders wil ik ze wel overkopen
Zeeb, kun je bij jullie trouwens niet gwoon spijkers in de muur slaan? Ik was eerst ook heel verbaasd, wij hebben hier ook zo'n muur die uit elkaar valt als je een gaatje wil boren, maar toen sloeg vriend er een spijker in en dat ging hartstikke makkelijk! Wij hangen nu dus alles aan spijkers op MissCK, hoop dat je eitje snel springt! Ik gebruikte geen ovu-testen, dus die heb ik niet.. Mams, ja dat is ook wel, maar duurt nog lang voor mn gevoel Plan van aanpak is geen verkeerd idee, moet ik hier ook maar eens maken. Onze trap is ook bekleed, maar ik durf het er niet af te halen. Ben bang dat dat echt een takkewerk is om al die lijmresten eraf te krijgen. Op de trap naar zolder zaten van die halvemaan-dingen, en dat was al een hel. Dus hier laten we het lekker zitten, ik stofzuig de trap wel gewoon
yaar, wij hebben zo'n muur waar je dus nergens mee in komt , we hebben hier een gewone boormachine en een klop en hamer boor en ze komen er allebij nog geen cm in en spijkers dan sla je zo de spijker in 2 stukken haha vind ik echt een groot nadeel van dit huis. vooral omdat ik het altijd zo leuk vind alles te verzetten en te verhangen nou helaas, hier dus niet
Hmm, dat is wel jammer Zeeb.. Was te proberen Ik vind het ook altijd leuk om met van alles te gaan schuiven Helaas vind vriend dat minder leuk. Ik had al helemaal uitgekient dat er een fauteuil naar de babykamer kon, zodat ik die kan gebruiken om te voeden en dat daar de box dan mooi kan staan, zegtie: Daaaar??? Nee joh, ga niet alles verschuiven, zet m wel naast de bank.. Uhm maar daar ben ik het niet mee eens
hier is het box plekje ook al gereserveerd meteen naast mijn plekje op de bank. kan ik mooi met mn arm door de spijltjes
Hihi ja dat is wel het voordeel van de plek waar vriend de box neer wil zetten, is ook meteen naast mijn plekje op de bank Maar dan staat de box helemaal buiten de zithoek. En dat vind ik wel jammer..
Ik ben er weg van, heb nu een aantal afspraken achter elkaar. Ik ben later in de middag weer terug en hoop hier dan een prachtige test van Lente te zien!
Arghhh,soms vraag ik me echt af waarom ik zo van dieren hou Kat alweer binnen geplast en meneer vond het nodig om even de boom in te klimmen,balletje eruit te gooien enz.Het is werkelijk waar een irritant beest grmmm Missck,ik heb nog zo`n 9 ovu testjes liggen (dipstick van zw&kids)..Als je jou adres even doorgeeft via pb dan stuur ik ze naar je op. Zeeb,irri die muren.Lijkt me idd erg lastig..zo zijn de plafonds hier..maar goed,daar hangen we dan ook niet zoveel op Yaar,gewoon mannetje even aan het idee laten wennen...Of de box straks op de plek zetten die jij wil Ik wil graag een andere bank en dan ook meteen met hoekje vrij voor de box (hebben nu een veel te grote hoekbank).
Oh, ik ben ook altijd van het verschuiven en verhangen haha. Fotolijstjes enzo. Moet ook altijd ala minute haha. Wordt nog wat als wij een kindje mogen verwelkomen.. Dan moet waarschijnlijk ook de hele woonkamer eraan geloven
Over de trap trouwens.. de zoldertrap zat niet helemaal met lijm vast.Toch zat dat er erg strak op..Ik weet niet of de vorige bewoners dat tegelijk met de beneden trap hebben gedaan,als dat wel is heb ik goede hoop. Hebben vaker een trap kaal moeten maken met lijmresten,arghh daar wordt je echt niet blij van.
oh en weer regen. ben net op tijd binnen met de hond. mams moest jij niet rond half 1 de deur uit ? geen pretje nu brr Ik begin me te vervelen ( ja klinkt gek na alle drukte afgelopen week/weekend ) het is ook niet zo zeer het geen plannen hebben. maar meer het niet werken. Na einde contract was het wel ff lekker zo ''vakantie'' vieren, toen druk in de weer met alles van de baby maar nu tja.. afwachten tot beeb er is zeg maar alles in huis is zo goed als gedaan ( wat ik kan doen dan ) en mn vriendinnen waar ik afgelopen weken nogal eens op visite ging zijn nu allemaal aan het werk om dadelijk in de kerstvakantie vrij te kunnen zijn kortom, saai!