Heyy meiden... Jeetje wat kletsen jullie veel zeg... haha enorm veel om alles bij te lezen. de meeste druk bezig met baby kamertje etc. ben erg benieuwd naar de test van lente.! ik zelf ben sinds gisteren maar weer begonnen met ovulatie testjes. gisteren heeel mini streepje te zien (lees bijna niet te zien) en vandaag alweer mooi streepje. Had vandaag ook een gigantische steek in me buik. willen toch proberen verder te gaan met klussen ondanks het wel helemaal misschien wel niks wordt deze maand. mogen de hoop na 1x niet opgeven natuurlijk.
Zeeb,nog meer reden om vriend even aan het werk te zetten.Dan kan jij ook rustig aan nog het eea doen. Het is vreselijk weer...echt niet grappig dit,ik ga vandaag niet meer naar buiten besluit ik nu haha. Krijg vanmiddag visite,maar wil nog graag Lente`s testje bewonderen Hoop dat Lente er snel is en de visite nog eventjes wegblijft
Chantej,dat zou mooi zijn als je ei er alweer aan komt!Wel erg snel toch? Maar laat maar springen dat ei haha Onze kerstboom gaat heen en weer...zucht
Hey mams: ja dat zou idd wel snel zijn. weet ook niet of het goed komt hoor... maar moet de hoop maar niet opgeven. denk dat ik vandaag nog maar even een zw testje ga doen om te zien of die nu ook weer mooi wit is. het lijkt me van wel want die andere bouwden echt per dag mega snel af...
heb een foto in mijn album neer gezet... Had over de stick helemaal plakband gedaan en opgeplakt dus tis niet zo heel duidelijk te zien door weerkaatsing...
Ik zie hem chantej,hij is duidelijker al donkerder als die van gister.Dat lijkt me iig een goed teken toch? Ben benieuwd hoor! Wat heb je trouwens een prachtig huisje,echt super mooi
Waar blijft Lente nou?? Ik heb net een box gekocht via marktplaats.Echt super mooi! Ben er helemaal blij mee,zaterdag gaat husband hem ophalen
Hey mams, ja is wel echt duidelijk verschil he en zw test is ook weer helemaal wit... jah mooi huisje he wij zijn er ook heel erg trots op! heerlijk die openslaande tuindeuren.
Mag je zeker trots op zijn,de foto kan zo in een tijdschrift Nou,gek weer....dat het dat even een uurtje eerder was haha Ik krijg een dut...bezoek is er nog niet.Maar om nu te gaan pitten is ook zoiets haha
Haaaa meiden! Ik meld me ook weer! Vandaag nog thuis gebleven. Toen mijn wekker ging begon het meteen weer als een gek te bonzen, dus heb me ziek gemeld en lekker nog tot 12 uur liggen slapen. Voelt nog steeds alsof ik een bankschroef op mn hoofd heb staan, maar gaat weer de goede kant op! Dus ook niet getest vanmorgen. Ga zo even een wandelingetje naar het dorp maken, daar zit een trekpleister... Wil wel vanmiddag testen maar dan moet ik een tijd niet drinken en dat lijkt me niet zo'n strak plan met die hoofpijn.... misschien beter morgenochtend doen... MissCK ik heb nog iets van 5 ovutestjes ofzo.... maar ze liggen in het nieuwe huis en daar kom ik deze week niet meer... Als je je adres PBt stuur ik ze gratis naar je op! Ik heb gelukkig geen man die ik om klusjes hoef te vragen. Ik hoef maar te zeggen dat er ergens een gaatje moet komen en het zit er al in.... hij vindt het heel erg leuk om te doen. Wij zijn nu natuurlijk al met de babykamer bezig ga wel gewoon de muren meteen de goede kleur geven (als ik kan kiezen blauw of groen). Meubeltjes speuren en bestellen doen we ook pas na de afspraak bij de vk en als iedereen het weet.... ben nu wel al aan het kijken hoor op MP! Wat denken jullie dat leuker is..... Grijsblauw of grijsgroen?
ah wat leuk! zal je straks even PBen. trotsemams had ook nog een paar voor me. mij maak je er in ieder geval erg blij mee. ik zou grijsgroen doen! match net wat beter met elkaar in mijn ogen maar het blijft natuurlijk jullie keuze.
zussie, ik zou voor grijsgroen gaan. dat lijkt mij makkelijker te combineren met andere kleuren. grijsblauw vind ik voor een meisje mooi met roze maar voor een jongen zou ik het al niet weten. dan word het misschien allemaal zo blauw en met grijsgroen kun je eigenlijk alle kanten wel op lijkt me ook wat warmer. ik zou ook morgenochtend dan testen. je kunt nu beter goed blijven drinken
Hi meiden, Ik stond al de hele dag te popelen om hier online te komen. Vanmorgen hebben we een test gedaan. Mn vriend wilde hem ook wel graag zien dus dacht, dan sta ik toch gewoon 10 min eerder op? Ik was toch wakker. Zie hier de test van vanmorgen. Dat ik nu net thuis kwam kon ik het niet laten. Ik was op school net naar de wc geweest maar dacht, vanmorgen was hij positief, dan zal het nu wel weer! En zie het resultaat!
Ja he, denk ik ook... Heb natuurlijk tot 12 uur liggen slapen dus loop al wat achter met drinken... Misschien niet zo slim nu weer een paar uur te stoppen... Als ik blauw doe en het wordt een jongetje kan ik er natuurlijk wel alsnog groen bij doen.... Maar grijsgroen met oudrose vind ik ook een super mooie combi! Pfff... lastig nog... Maar idd als het een jongetje wordt is blauw weer zo cliche
Jaaaaaaaaaaaaaah lente ik zei het toch! Gefeliciteerd meis, wat super voor jullie! AAAAAAAAAAAAah het is je zo gegund! En nu een plakkerd!
JAAAAAAA LENTE!!! Wat ontzettend fijn!! Hiiihaa gefeliciteerd lieverd!!! Op naar n gezond plakbeebje!