Oh meiden ik ben zo ontzettend gelukkig en blij! Hoewel ik deze vreugdestemming heb moet ik zeggen dat het me ook knap onzeker maakt. Mn mannetje zag hem vanmorgen ook meteen en zei ook al, zo duidelijk was de vorige nooit geweest. Maar denk dat we toch echt pas kunnen juichen als we de 10 weken voorbij zijn. Ik hoop zo dat het deze keer goed gaat. Maar we moeten positief denken. toch zo gek dat het deze keer heel anders voelt. Ik heb echt hele andere kwaaltjes. Alleen vanmorgen weer ontzettend duizelig. Dat had van mij dan ook wel weg mogen blijven. Echt wat ben ik toch ontzettend blij en gelukkig dat het toch zo snel weer gelukt mocht zijn. Gewoon de eerste keer meteen weer na de mk. Nu inschrijven bij de vk en het verhaal even uitlegggen. Misschien mag ik eerder op echo, dat zou fijn zijn Op de foto hieronder de Stick van het apparaat. Ook duidelijk 2 strepen.
Haha die stick moet je niet naar kijken schat, daar staan altijd 2 strepen Hij is echt heel mooi meis! Of het goed of fout gaat kun je helaas zelf niets aan doen.... Je hebt wel een hele hoop testen op voorraad om te kijken of de streep donkerder wordt in ieder geval~!
jaa dit goed een plakbeeb dat moet gewoon! Leuk lente, ben blij voor jullie! zo snel alweer! hopelijk mag je nu wat eerder naar de vk inderdaad. zou leuk zijn
Wow echt prachtig! Logisch dat je onzeker bent, maar het feit dat het streepje nu al zo duidelijk is.....ik heb er een goed gevoel over! Hoop dat de weken voorbij vliegen en jullie snel n echo krijgen!
hahahaa echt, staan er altijd 2 strepen Zussie? ik dacht dat dat gewoon hetzelfde zou zijn als een kv test haha. Ach boeie, ik zie 2 hele mooie strepen Net mn verhaal uitgelegd in het aanmeldingsform voor de vk. Ik ben benieuwd wanneer ze bellen en wat ze zeggen.
Ja als je niet zwanger bent staan er ook 2 Maar ze zijn wel donkerder geloof ik als je zwanger bent... Maar die streepjes zeggen niks, heb op het testersforum al zoveel meiden gezien die daar hoop uithaalden dat er 2 stonden, maar die staan er dus altijd. Heb zelf ook een keer nega getest met die toen stonden er ook 2 vrij donkere strepen! Hoop dat je wat eerder mag langskomen meis... En anders doe je zeeb gewoon na met 7 weken, voor je eigen geruststelling...
Ik heb alleen geen flauw idee hoelang ik nu zwanger ben en wat ik als banner neer moet zetten...zucht!
Jaaaa Lente, gefeliciteerd meid! Ben je nou ook 11 augustus uitgeteld? Zussie, ik zou ook grijsgroen doen, is mooi te combineren met de andere kleuren! De rest ben ik vergeten, was helemaal blij toen ik net die mooie test voorbij zag komen!
Al zie je op n vroege echo nog niks he lente! Kan best zijn dat ze toch de 7 weken aanhouden zodat er zowiezo hartactiviteit te zien is! Al is dat mooi een paar weken eerder dan normaal. Op hoever sta je nu?
Gewoon 14 dagen vanaf je ei + nog 14 dagen Dan weet je het! Dan ben je nu ook 4 w 4 d Haha lopen we met zn drieen precies gelijk Alleen weet ik bij mij niet zeker of het klopt,, Jullie hebben allebei je ie gevonden
Ik heb geen idee op hoever ik nu sta. Ik weet dat ik 20, 21, 22 nov mijn ei heb gevoeld maar hoever ik dan nu ben Jullie mogen graag helpen puzzelen.
Ik zou Yaar dr berekening aanhouden. Tot 12 weken kan het termijn nog zo veel veranderen....ik ben ook eerst achteruit gezet paar dagen en met de termijnecho bijna n week vooruit!
Dan ga ik uit van die berekeningen en vind ik 4.4 wel mooi. toch weer een dag verder, klinkt beter hahaha