zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Yara. Zag laatst ergens anders op 't forum ook zo'n lijstje. Daar stond ook de leeftijden bij. Misschien ook wel leuk.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    allemaal op dezelfde dag, 1 groot kraamfeest;)

Een buikfoto begin ik nog niet aan. Is nog niks te zien haha. Ik kan die van de vorige keer er wel bijpakken, is hetzelfde.

a.s. zaterag hebben we een eet+bowl afspraak met vrienden. We zouden dan in eerste instantie het nieuws vertellen omdat ik 12weken zou zijn. Nu ging dat niet door maar ze lopen allemaal bij vriend te vissen. We zeiden al, als we nu gewoon evengoed met een woordje beginnen van we hebben iets te vertellen...wedden dat zedenken dat het dat is en dan zeggen we iets anders haha

In april hebben we vriendenweekend. We zouden de vrienden zondag zien maar ook dat gaat neit door. Nu willen we over een tijdje een mail rond sturen of er een extra persoon mee mag met het weekendje. Kost en inwoning voor dat weekend graag gratis;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ooooh das een leuk idee Lente!
    Gek is dat he,dat je weer helemaal opnieuw moet bedenken wanneer je het gaat vertellen...

Mijn buikomvang is 75,5cm, startgewicht 58 kg ;)
    Ook leuk om op het lijstje te zetten :p

Meiden, ik ga even een frisse neus halen...
    Mn moeder was shampoo vergeten te kopen.... die haal ik wel even bij de trekpleister, haha!

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ladies, kom maar op met leeftijden gewichten en dergelijke, ik zet het er wel op:D Kan ook in PB;)

Lente, leuk dat je daar nu weer over na mag denken, maar ook wel dubbel! Wel grappig als je dat zo gaat doen aankomende zaterdag;) en die mail is ook leuk!:D

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik zal ook eens mijn buik gaan meten en opschrijven straks.
    Het is leuk om er over na te denken maar zou graag willen dat ik het al mag vertellen. Mijn vriendin krijgt het weer eerder te horen. Moet het haar gewoon vertellen. We scheelde eerst 4 weken, nu 3 maanden. nog steeds erg leuk en dichtbij elkaar.

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ben 23 jaar. En weeg gemiddeld 53.0 (schommelt wekelijks)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mijn vriendin op curacao is nu 22 weken...
    Ik wil het haar ook zo graag vertellen maar ze is al een week niet op skype geweest!
    Mijn andere 2 beste vriendinnetjes moet ik ook nog een afspraak mee zien te maken. Die ene heeft 2 kids dus das ook niet makkelijk!

En nu moet ik echt naar buiten...hup zus.... door de wind!

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

Mochten wij ooit een kindje verwelkomen dan willen wij het onze vrienden vertellen door ze allemaal te vragen op visite.. en dan kopje koffie erbij. Vervolgens een grote schaal met beschuit met muisjes, ene helft blauw van de beschuit andere helft roze de kamer binnen brengen. En dan maar op de gezichten letten :D

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Succes Zussie!

Willen jullie gewichten er ook bij? Wordt wel erg onoverzichtelijk:p Maar kan wel hoor!

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

Kijk maar wat het mooiste uitkomt :D leeftijden zou wel leuk zijn.

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Gewichten hoeft niet Yaar....
    Het is toch persoonlijk voor iedereen en afhankelijk van je bouw en lengte dus het zegt niet echt iets...

En nu ga ik ECHT! tot zo!

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mijn buikomvang 78 cm en gewicht (bereken ik in de ochtend) 59,7

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik vind buikomvang wel leuk maar gewicht hoeft er voor mij ook niet per se bij.
    Leeftijd hoeft ook niet per se maar dat is wat de meerderheid wil. Ik sluit me aan.

14. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ik vind buikomvang ook het leukst!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nou, ik zet de leeftijden er wel in dan..

Buikomvang is leuk, maar dan zou ik de beginomtrek ook moeten laten staan, anders zegt het nog niks.. Misschien dat degene die het leuk vinden om gewicht/omtrek bij te houden dat in hun eigen handtekening doen?

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, mij maakt het allemaal niet uit:p Ik pas het wel aan! Ik hoor het wel als we eruit zijn;)

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden, in die tas van mijn vriendin zat ook een potje met vsm puur mama. Nu slik ik foliumzuur van de etos. Die vsm is wel helemaal compleet met vitamines. Denken jullie dat het kwaad kan als je zou overstappen of werkt dit anders?

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij maakt dat niet uit, ik ben ook overgestapt van foliumzuur van de etos naar Davitamon compleet mama..

19. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ yara. ook een goed idee. doe maar alleen de leeftijden erbij haha. anders wordt het zo onoverzichtelijk misschien

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    je kunt gewoon zo overstappen hoor lente

Ik heb mijn buikomvang niet gemeten in het begin. wel jammer eigenlijk anders had ik bij kunnen houden hoeveel de omtrek groeit in al die weken.
    al heel wat kan ik je wel vertellen :D

Deel Deze Pagina