zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden! Ik hoop idd dat het genieten nu eindelijk kan beginnen :)

@Lente: heeft idd wel erg lang geduurd maarja, wat je zegt idd.. anders kunnen ze iedereen wel doorsturen. Misschien blijf ik even plakken, we twijfelen nog of we de deur uit gaan vanavond ;)

@Mams: heerlijk dat je zo lekker geshopt hebt met je meissie, fijn he zo'n moeder-dochter moment :) Ik kon er vroeger iig altijd errrgg van genieten!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm niet echt iets verplichts dus waar je naartoe moet? Ik zou kiezen voor een lekker avondje luieren;) lekker gtst en the voice kijken jeujjj weekend!

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahaha :D
    Nee niks verplichts. Vanavond misschien nog naar een concert maar tis zulk rotweer dat ik eigenlijk geen zin meer heb om de deur uit te gaan :p En vriendlief wil zowiezo niet mee dus zit ik daar alleen..
    En jij? Ventje niet thuis?

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Naar een concert? Kun je dat zo al la minute beslissen? Moet je daar niet een kaart voor hebben en wat voor concert? Heus niet zoveel vragen;) Mijn mannetje komt als het goed is zo thuis. Dan gezellig een avondje bankhangen. Ik zit al gewikkeld in mn fleece kleedje met een katje erbij. Heerlijk die donkere avonden.

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke kleertjes Zeeb!!

Babs, wat fijn zeg!!!

Ik heb vandaag een poging gedaan tot zwangerschapsbroeken shoppen...Pff wat een drama zeg haha...die banden zijn vaak nog te groot...gelukkig toch nog een spijkerrokje gekocht en n gewoon jurkje.

Nu ook op de bank.... Warme chocolademelk erbij hmm....

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm dacht dat die banden tegenwoordig zo mooi vielen. Doordat ze laag vallen en alleen een lapje stof over je buik hebben past het vaak al vrij snel. Gelukkig dat je toch nog iets passends hebt gevonden!

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja nou we hebben gratis een kaartje gekregen en tis niet zo'n je-van-het-concert. Het jeugdorkest van de stad geloof ik. Wel leuk, maar mwah... als we samen zouden gaan wel leuk maar om dr nou helemaal alleen naartoe te gaan ;)

Tnx Noosa! Leuk dat je toch wat hebt weten te shoppen, nu eindelijk legaal :D Helemaal leuk.. ik zeg: showen!

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou opzich paste t wel redelijk maar denk ook dat ik zelf aan moet wennen haha....
    Ik heb zin on the voice zo!!
    Lente, ben je zenuwachtig voor morgen??

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Wat een moooie pakjes Zussie! Echt zo schattig!
    Nu maar hopen dat het morgen ook overduidelijk een jongen is! Veel plezier en vergeet vooral die camera niet! :)

Goed dat je toch bent gegaan Babs! En wat fijn dat je je beebje gezien hebt. Geniet er maar lekker van je rose wolk!

Leuk positieshoppen Noosa!! Fijn dat je geslaag bent.

Lekker geslapen in je nieuwe bed Lente?

Pff... wat een herfstdag vandaag! Echt niet leuk... :(
    Kga morgen echt mn kleren wisselen... want hier krijg ik het ook van op mn zenuwen. Helft zomer... beetje winter, alles ligt/hangt door elkaar

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babs, ik zal even kijken of ik n foto maak binnenkort!! En ik zou lekker thuis blijven...je hebt toch ook n spannende dag gehad vandaag..

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha babs, je bent niet alleen. De komende maanden doe je alles met z
    n 2;)

noos, ben met vlagen zenuwachtig. Ik kan 9 van de 10 keer mijn gedachte wel verzetten maar als ik per ongeluk langs mijn borst ga dan denk ik weer...hmm, zal het dan toch? Dit omdat ze gevoelig zijn. Verder heb ik alleen nergens meer last van en ik denk daardoor nog steeds dat het niet zo is. Misschien doordat ik in mijn hoofd heb dat ik niet zwanger ben, dat ik het dan ook meer van me af kan zetten.

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook gevoelige tepels en opgezette/vol gevoel in mn buik. Verder geen klachtjes! Wil je geen valse hoop geven natuurlijk ;) maar ik ben zo benieuwd!!

Pff wat een gedoe he GTST met de baby...

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha ik doe maar even net of ik neit zag wat je net had getikt;) Ik zie het morgen wel.

dat gtst gebeuren is maar idioot idd. nu weet je ook hoe ze in gtst altijd nep zwanger zijn;)

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heb jij trouwens nog meer reukvermogen nu je zwanger bent?

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja..die buik!! Echt grappig...zou ik ook wel even willen hebben!

Umm...nou in het begin dacht ik het wel (na mn test pas hoor) maar nu eigenlijk niet meer...heb vrij weinig standaard klachtjes....alleen klachten die je normaal pas met 20 weken krijgt :p

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Je loopt gewoon op de zaken vooruit;)

Wij hadden in de winkel altijd zo'n speciaal kussen die je onder je kleding kon stoppen als je nog niet echt een buikje had maar wel al aan de kleding toe was. Best grappig. Die zat ook in de etalage onder de poppen.

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel heel handig! Maarja...je weet toch nooit precies hoe je buik wordt..misschien wordt je wel rondom rond...
    Ik vind het altijd leuk als je van de achterkant niks ziet en dan omdraait en..BAM! Buik :)

Yess the voice begint..

18. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Dreamer: tnx :) Das wel een goed idee trouwens, bij mij ligt ook alles her en der..

@Noosa: ook dat, ik zit al geinstalleerd op de bank! Jahoor, ik ben heel nieuwschierig, kunnen we meteen je buikie zien ;)

@Lente: die is raak haha! Ja dat is waar.... *zucht* :)
    Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Hoop dat je nog een beetje slaapt vannacht! Haha ik zal ook maar niet opnoemen wat ik allemaal voelde vlak voor de test :D En over het reukvermogen: (ookal vroeg je het niet aan mij ;)) ik heb het met een paar dingen heel sterk maar met het meeste nog niet eigenlijk. En dat kwam pas sinds een paar dagen terug.l sterk

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jij bent ook zwanger dus mag je ook reageren...ik stelde de vraag eigenlijk in de ruimte dus reageer maar graag;) Wat ruik jij wel anders nu dan Babs?

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Regent het bij jullie ook nog steeds zo hard?

Deel Deze Pagina