Pffff.... stelletje kletskousen! Babs, wat een geruststelling meis! Zie je nou wel dat het goed was om te gaan! Was die kramp dan wel van je darmen? Wat hebben ze je nou gegeven daartegen dan? Die gynaecologen zijn zo dom nog niet he Hier is het bloed/bruin echt bijijijijijna weg! Hoop dat ik morgen kan zeggen dat het helemaal over is. Ik hoop het zo! En dan op naar vruchtbaar slijm! Zeeb, wat een snoezige pakjes! Echt heel lief! Kijk wat een leuk bericht ik vandaag kreeg: mijn badkamermeubeltje is klaar! Leuk geworden he? Er komt dan een witte wasbak/schaal op en een RVS kraan boven, en er komen nog RVS handgrepen op de lades.... Ik ben helemaal blij dat ik dat zo goedkoop geregeld heb!
Haha jij niet alleen. Begin van alles te voelen wat ik een uur geleden nog niet voelde. Lijkt nu wel of ik ook ongesteldheids buikpijn voel. Ik zie het wel morgen. Dit gestress heb UK eerder gelukkig nog niet gehad.
Die van onm deed ook mee. In de soap kon ze wel zingen maar nu was ze schor. Ik stop hier. Tot morgen. Dit tikken duurt zo lang. Mn nichtje komt gezellig voor een nachtje en mn zus ook.
Zussie gave kast zeg!!! En fijn dat bloeding bijna gestopt is! Lente, kom je het morgen nog wel even melden?