Zo, heb ik toch even alle gezelligheid gemist hier! Zit op mn ipad, dus kan niet overal makkelijk op reageren, maar gs het proberen. Zeeb, schattige pakjes meid! Alvast veel plezier morgen en niet de camera vergeten he! Babs, super fijn dat je jullie beebje hebt gezien op de echo! Nu kun je echt met een gerust hart gaan genieten! Mams, fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je dochter! Ik vind mama-dochtermomenten ook heerlijk! Zussie, fijn dat het bloeden bijna is gestopt! Zal vanavond nog een gebedje voor je doen! En wat een gaaf badkamermeubel! Is bijna hetzelfde hout als onze keuken! Daar komen trouwens morgen de foto's van, moet nog poetsen, daar was ik vandaag echt te gaar voor. Doet me eraan denken dat we nog steeds geen foto's van zeeb hebben gezien Lente, spannend meid, ik ben echt benieuwd! Net op bezoek geweest in het ziekenhuis. Was echt geweldig, wat een prachtmanneke! Ben op slag verliefd op hem geworden. Het is wel fijn dat schoonzus weet hoe ik ertegenover sta, maakt het toch allemaal wat makkelijker, hoewel het toch wel dubbel bleef. Daarna is mn schoonmoeder mee naar ons gegaan, die is net weg.. Ga zo lekker naar mn mandje, ben doodmoe en morgen weer een drukke dag. Slaap lekker meiden!
Goedemorgen lady´s, Vanmorgen de test gedaan (ik wist niet dat je daar zoveel hartkloppingen van kreeg) en deze bleef heel mooi wit. Mijn vermoedens dat ik niet zwanger ben dat klopt dus. Wat ik overigens niet begrijp is waarom ik dan zolang slijm verloor en die tepels heb ik ook nog niet zo gevoelig gehad. Dus....laat het bloed maar komen dan kunnen we weer een ronde verder! Ik vind het jammer dat het niet zo is maar ik ben dan weer vrij nuchter en heb dan zoiets...zie je wel...toch november Misschien als je al 4 testen hebt gehad, dat het je dan echt gaat raken. Dussss Zussie, blijf nog gezellig niet zwanger bij je
Ooooooh Lente..... Ik baal toch wel voor je hoor meis.... en dat meen ik oprecht! Niemand hoeft met mij niet-zwanger te blijven! Maar het is inderdaad even balen en weer doorgaan. Die hartkloppingen ken ik wel, haha! Maar meis, zo lang je niet ongi bent kan het ook nog he. Er zijn genoeg vrouwen die wat later pas positief testen. Even afwachten nog! En anders vol goede moed en spanning op naar november! En wees vandaag een beetje lief voor jezelf! Ik bemerkte trouwens een positieve verandering bij mezelf.... Tot nu toe had ik steeds als iemand ging testen dat ik dat moeilijk vond en toch soort van baalde als hij positief was. Maar toen ik nu hier ging inloggen bedacht ik me dat ik echt teleurgesteld zou zijn als het niet raak zou zijn bij je. Klinkt misschien stom, maar ik ben echt blij dat bij mezelf te merken want heb het idee dat ik nu dus beter kan accepteren dat het bij ons wat langer gaat duren. En..... geen bloed vanmorgen! Jeej!
Goedemorgen, Lente...ahh wat jammer!!! Ik had het echt anders verwacht,maar sluit me ook bij zussie aan.Mss is het nog vroeg.En als het dat niet is dan maar gauw ongi worden en op naar de volgende ronde. Zussie,super gaaf badkamer meubel!Echt heel coolie! Gister tijdens the voice in slaap gevallen...was toch meer moe als ik dacht Fijn weekend allemaal!
Hahaha mams, lekkere slaapkop Thanks voor je compliment... Ik ga hier straks even zand stofzuigen. Word er helemaal gek van.... de straat ligt nu al een paar weken open en het is echt dweilen met de kraan open hier... je loopt zoveel zand naar binnen! En vanmiddag met mijn papa de kast ophalen en we hebben allemaal kortingsbonnetjes van de bouwmarkt, dus moet tussen 6 en 8 vanavond even wat spulletjes inslaan.
hahaha mams, jij hebt echt last van moe heids kwaaltjes. Tijdens de voice slapen, moet je hem de volgende keer gewoon even wat harder zetten. Die engels man was echt geniaal! Wat ontzettend lief trouwens dat jullie zo hebben meegeleefd. Echt, top! Maar ik ben altijd lief voor mezelf De uiltjes staan boven in een doos en die wachten gewoon tot volgende maand Ik denk namelijk dat later testen bij mij geen zin heeft en dat wil ik ook niet gaan doen. Ik wacht nu gewoon op bloed en dan gaan we weer een rondje verder. Ik geloof er niet zo in dat ik later opeens wel positief kan testen. Mocht ik nu volgend weekend nog geen bloed zien, dan wil ik nog wel eens een testje wagen haha Zus, wat fijn trouwens dat je deze verandering bij jezelf merkt. Dit maakt het voor jezelf iets dragelijker om te wachten nu je merkt dat je geen 'jaloerse' steken meer voelt. Ik vind het zo knap van je hoe je hiermee om gaat!
oh en zussie wat super dat je geen bloed hebt vandaag! Nu hopen dat deze ronde gewoon verloopt zoals het hoort. Weg van al di emiddeltjes en troep. Straks komt m'n nichtje gezellig voor een nachtje. Hopen dat het wat langer droog is, kunnen we een rondje om.
Echt heerlijk,ff bijslapen...ikw as om half 7 wakker en kon niet meer slapen..dacht ik Toch nog in slaap gevallen,tot 9 uur...Heerlijk,zo lang geleden ook.Had het ff nodig. Zussie,leuk de kast halen.Ga je hem binnenkort al pimpen? Lente,je hebt gelijk ook om er zo nuchter onder te zijn.Veel beter voor je
Nou mams, ik moet even kijken.... Ik kan hem misschien vanavond of morgen al schuren in de garage bij mijn ouders... Alleen als het heel koud is heb ik daar geen zin in, haha! Weet ook niet of ik daar stroom heb, denk het niet eigenlijk, dus dan heb ik geen licht als ik de garagedeur dicht doe. We zien wel.... Wilde heb eigenlijk wel af hebben voor we verhuizen... maarja, wat niet gaat, dat gaat niet he! Anders zet ik hem over 3 weken in mijn eigen schuurtje, en daar hebben we wel stroom dus kan ik hem daar afmaken.
In de meeste garages zit wel stroom hoor. En als je hard werkt krijg je het vanzelf warm Wel leuk om lekker aan de gang te gaan. Ik wil ook zo graag hier in huis wat veranderen. het liefst natuurlijk de babykamer maar ja, dan loop ik wel heel erg op de zaken vooruit haha Onze slaapkamer staat ook nog in de planning dus we zullen het wel zien.
Ja maar mijn ouders hebben een externe garage... Ze wonen zegmaar aan een soort pleintje, en in het midden daarvan staat een blok garageboxen die ze kunnen huren. Dus denk eigenlijk niet dat daar stroom in zit. Ja altijd leuk om iets te veranderen... lekker helemaal anders!
Ik vind dit trouwens echt een mams-behangetje... Ik heb een beetje zo'n beeld bij jou... hahaha, dit behang doet me aan jou denken. Of zeg ik nu iets heel geks? http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/behang/full8170967.jpg
Ohh balen Lente! Goed dat je positief blijft!! Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden hé?! Ik had dat 2 rondes geleden... ook heel veel slijm voor NOD en gevoelige borsten totdat ik ongesteld werd. Heel gek. Het komt vast goed hoor meis! Wat een mooi badkamermeubel, ik ben zo benieuwd naar het geheel!
Trouwens ik heb gisteravond maar weer es een bestelling ovutesten gedaan op internet... Ik heb besloten dat ik deze ronde niet ga tempraturen. Heb er gewoon ff geen zin in.