Ahh Lente Wat balen! Ik had echt goede hoop bij je!! Fijn dat je zo positief bent zeg En die uiltjes, die krijgen heel snel een mooi plekje!! Gezellig dat je nichtje komt! Hoe oud is ze? Zussie: goed nieuws dus geen bloed En een lekker dagje in t vooruitzicht heerlijk meis! Mams: lekker er aan toe geven inderdaad, fijn dat je zo lekker hebt uit kunnen slapen! Ik ben er nu wel achter dat te lang liggen echt niet fijn is voor me...pff ik voel me gesloopt! Zo maar even naar buiten stukje fietsen hopen dat het allemaal een beetje loskomt. Weet gewoon niet zo goed wat ik met meelf aan moet, weet nog niet wat ik wel en niet mag en hoe ik alles moet doen. Ik ben blij als ik maandag weer fysio heb en dan wat oefeningen en nog meer tips mee kan krijgen. Dreamer08: als je er geen zin in hebt, moet je het ook zeker niet doen! Wie weet krijg je wat meer rust! Ik hoop het voor je meis
Ik zoek nog tips! Vanmiddag gaan we met heel de familie chinezen omdat manlief zijn oma haar 80e verjaardag viert. Maar nu moet ik nog een kadootje kopen.. Iemand tips? Een bos bloemen is niet handig want die moet ze op een vaas zetten.... Chocola oid is niet origineel omdat daar bijna iedereen mee aan komt zetten.... Douchegel kan ook niet, omdat ze helemaal vast zit aan haar eigen douchegel van de apotheek... Vorig jaar heb ik leuke geurzakjes gekocht aan een hangertje voor in de kast... maar nu weet ik echt niks!
Mn nichtje is nu bijna 14 maanden. Ze stapt al een tijdje dapper rond maar dat is zo'n mooi gezicht met dat kleine lijfje. Altijd leuk als ze d'r is. Ik ben idd wel positief. Treuren daar schiet je niks mee op en zeker niet na de eerste test haha. Wie weet als ik er 4 of 5 heb gedaan dat ik er dan anders over denk maar nu..we gaan gewoon verder.
Leuke foto van jullie in een fotolijstje? Boekje met mooie gedichtjes, foto's etc? Ik heb niet zo heel veel inspiratie haha
Ahh Noosa... balen dat (lang) liggen dus ook geen ideale optie is voor je! Fietsen?? Ik hoop dat het bij jou dan mooier weer is dan hier... Het komt hier met bakken uit de lucht.... Eigenlijk wilde ik ook ff op de fiets weg boodschappen doen... maar lijkt me niet zon goed idee....
Jah leuk hé Lente, ik kan daar ook zo van genieten als ik mn nichtje zie lopen. Veel te hard en heel onstabiel.... hahah.. Thnx voor de tips! Maar een fotolijstje.... volgens mij heeft ze er (niet overdreven) al wel 100 staan. Arme tante die daar altijd komt stoffen... Koffie drinkt ze niet, maar een theepakketje vind ik idd wel een leuke optie! Nu nog ff wachten tot het droog gaan worden... Ohh ik heb ok zon mooie panty gezien, met allemaal gekleurde dingen... Ik geloof dat ik me daar zelf best mee mag verwennen!
hahaha hier regent het ook idd. De katjes zitten voor de deur om naar binnen te willen. Als ik de deur open doe dan komen ze er niet in. haha zoek het ff lekker uit. Ik ga niet een uur die deur voor ze openhouden. Ze gedragen zich al als koning en koningin, daar werk ik niet aan mee Maar ik dacht vnamorgen nog...als de test positief is dan wil ik, voordat mijn zus komt, een digitale test hebben. Mijn mannetje is nog ff te werk en dat betekende dan dat ik op de fiets zou moeten. haha nou dat hoeft dus nu ook mooi niet
Inderdaad, een leuk boek ofzo met mooie foto's. Pantoffels? OMG, ik heb het ineens in mijn bol... Ik heb het heeeeeele plan voor de woonkamer volledig op zijn kop gegooid!
Euhh tjaa waar haal ik zon plaatje vandaan van die panty, ik ga ff googlen... en anders maak ik vanmiddag wel een foto... Het hele plan op zn kop?? Hahaha... lekker doen! Idd Lente het lokt echt niet aan om naar buiten te gaan. Gekke poezen van jou Ik wist het wel en ging lekker naar binnen!
een puzzelboek, kaarsen, of een gezellig borrel pakketje. Flesje wijn, nootjes, glas enz. haha zussie ik ben niet de enige met drang om dingen te veranderen dus haha
Hier is het droog gelukkig. Fietsen is het enige wat echt goed voor me is geloof ik, dus desnoods in de regen als ik me daardoor beter ga voelen haha! Zussie...wat voor plannen heb je nu dan? Lente: wat schattig! Ik heb ook een nichtje van bijna 14 maanden, maar die wil alleen nog maar aan onze handen lopen!
Dit is hem volgens mij: Bonnie Doon fantasiepanty baroque roses Lijkt me wel leuk onder een zwart jurkje
Zussie,leuk behangetje Ik zou het zelf niet kiezen,maar ben zeker van de kleurtjes... Noosa,heb je zwemmen al geprobeerd?Dat was voor mij echt een verademing! Ik moet me gaan douchen,maar heb zo geen zin haha.M`n neefje komt zo een paar uurtjes hier.
oh bonnie doon zit altijd erg lekker. Ik weet wel dat je altijd een maat groter nodig had als dat hun aangaven.
Hahaha dreamer, ik heb nog een vergelijkbare liggen! Zal ik hem naar je opsturen? Wel een legging dan.... ben er een beetje op uitgekeken. Het is niet iets wat je wekelijks aan moet trekken Mams, ook niet dat je dat behang op je muur zou doen hoor.... maar gewoon door de kleurtjes en de print moest ik aan jou denken! Dat behang komt gewoon soort van overeen met het beeld wat ik van jouw persoonlijkheid heb, heel vreemd! Hahaha! Mannetje twijfelde al steeds om ook olijfgroen in de woonkamer te doen. We zouden eerst namelijk olijfgroen in de hal, en een beetje vergrijsd-blauw in de woonkamer. Maar ik had bedacht dat het wel mooi was, de hele verdieping het zelfde.... Maar mannetje bleef maar zeggen dat hij die blauwe kleur zo mooi vond.... en ik ben helemaal weg van vogeltjes en toen kwam ik ineens dit behangetje tegen: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/behang/full15728282.jpg En dat is dus precies die blauwe kleur! Dus nu denk ik erover om toch maar de eettafel wit te maken, dan een paneel achter de eettafel behangen met dit behang, en dan de stoeltjes wit/grijs/blauw te doen.... Moet ik alleen even mijn gordijnverf ruilen voor blauwe Maar mannetje weet het nog niet hoor... Oh, ik word toch zo moe van mezelf. Keuzes maken is lastig!
sorry, niet bijgelezen. Net terug van echo.... een meisje! Nou ik weet het niet meer hoor! Pff best vervelend zeg maar .. en ze wist het nu 100% zeker....tja.....